Καλημέρα παιδιά! Έχει κανείς το συγκεκριμένο μηχανάκι να μου πει εντυπώσεις; Σκέφτομαι να το πάρω αλλά είμαι ανάμεσα σε αυτό και στο vstrom 250 που θα βγει σε λίγες μέρες. Σας ευχαριστώ πολύ!
Καλημέρα παιδιά! Έχει κανείς το συγκεκριμένο μηχανάκι να μου πει εντυπώσεις; Σκέφτομαι να το πάρω αλλά είμαι ανάμεσα σε αυτό και στο vstrom 250 που θα βγει σε λίγες μέρες. Σας ευχαριστώ πολύ!
Ωραια και ομορφα μηχανακια και τα δυο δυσκολα να βρεις κάτοχο μιας και ειναι ολοκαίνουργια και εκτος των άλλων τωρα ζυμώνεται στις συνειδήσεις των ενδιαφερομένων η συγκεκριμένη κατηγορία.
Ζητα τεστ απο τις αντιπροσωπείες και οποιο σου κατσει καλυτερα χτυπα το.
Απο τα τεστ που παρακολούθησα το vstrom εαν και χαμηλοτερης απόδοσης μοτερ δεν υπολείπεται στο σύνολο
Ένας καλος φίλος κ αρκετά έμπειρος, οδήγησε στα μέγαρα κ το βερσυς μαζί με το στρωματακι Κ το cb500x.
Μου είπε να κοιτάξω μόνο για το βερσυς! Το cbx του φάνηκε ξενέρωτο Κ απρόσωπο
Το βερσυς του φάνηκε πολύ καλό-ακόμη και η σέλα του-για την οποία ακούγεται ότι είναι σκληρή.
Σίγουρα θα πρέπει να το οδηγήσεις Κ αυτό Κ άλλα της κατηγορίας.
Προσωπικά το βρίσκω ενδιαφέρον μηχανάκι με εντυπωσιακή ιπποδύναμη.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
https://www.youtube.com/watch?v=XYYf7iG1ih4
Καλό βιντεάκι
Τελευταία τροποποίηση από KotsosDR; 05/11/2017 στις 01:57.
καλημερα φιλαρακι. το εχω οδηγησει το μηχανακι για να δω και διαφορες σε σχεση με το 650 το οποιο δεν ειναι ον-οφ.
Λοιπον το 300αρι εχει 1 μειον που το οδηγησα και αρκετά συν. Το μονο μειον (για μενα), η απαραδεκτη σελα. Στα θετικα το φοβερο κιβωτιο τυπου χοντα. Βουτηρο οι ταχύτητες. Επισης παρα το μικρο του βαρος ηταν αρκετα σταθερο και μαλιστα φυσαγε κιολας οταν το οδηγησα. Επισης ημουν με 4η και 45χλμ στο καντράν και δεν υπηρχε σκορτσαρισμα πουθενα. Πολυ ωραιο επισης στις στροφες. Με λαστιχο ασφαλτινο θα πηγαινει ταπα αλλα θα χαλασει ο χαρακτηρας του.
Τα 100χλμ τα εχει στις 7400 στροφες.
Δεν μπορώ να σου πω αν το X-300 ή το V-Strom είναι κατάλληλα για σένα.
Αυτό εξαρτάται από τις εμπειρίες που είχες ως τώρα με μοτοσικλέτες.
Μπορώ να σε παραπέμψω στις εντυπώσεις μου από το test ride του X-300.
Κάποια στιγμή μου μπήκε η ιδέα ότι ίσως πρόκειται για το ιδανικό all-rounder.
Μέχρι που το οδήγησα...
Όμως δεν ξέρω αν είμαι ο κατάλληλος να μιλήσω γι' αυτό το μηχανάκι, δεδομένου ότι οδηγούσα ανέκαθεν αρκετά μεγαλύτερα 4-κύλινδρα street.
https://www.moto.gr/forums/showthrea...=151226&page=5
ενώ το cbx στις 5.100.
Γενικά είναι το μόνο που με προβληματίζει σε αυτό το μοτεράκι σε βάθος χρόνου. Μικρό πολύστροφο μοτέρ με ιπποδύναμη και καθημερινή χρήση σε ΑΟ vs μεγαλύτερο μοτέρ με παραπλήσια ιπποδύναμη. Βάλε μέσα και τις αμελητέες διαφορές στην τιμή, βάλε όμως και τα ακριβότερα σέρβις στο 500, βάλε πάλι ότι με λίγο εξοπλισμό στο X300 φτάνεις το 500 και πάει λέγοντας.
Το πΛί. Δύσκολα τα πράγματα![]()
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Τα 100χλμ τα εχει στις 7400 στροφες. (?????)
Βαριά και φορτωμένα μηχανάκια.....εξοπλισμός και βάρος σχεδόν 750 και αποδόσεις XL 250 mod 1981... σε περίπτωση πτώσης επίσης το κοστολόγιο ανάλογο..σε ποιους απευθύνεται? στον νεο και πρωτάρη μοτοσικλετιστή? η στον παλαίμαχο ηλικίας 70+ που λόγω παρκινσον δυσκολεύεται στον ελέγχο του δεξιού καρπού και τελείωσε με τα δυνατά μηχανάκια?
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, να προσθέσω πως την θέλω για πρώτη μηχανή, είμαι σχετικά νέος στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Το versys πάντως και εμένα με έχει βάλει στην μπριζα....Τόσο που έχω πάει και έχω πάρει προσφορα...
Απο όσο έχω ψάξει τα μείον του είναι το
κοντό κιβώτιο και ότι αποδίδει ο κινητήρας του ψηλά. Ή σέλα του είναι κλασική kawasaki.....
Στα συν οι αναρτήσεις του (εκθειαζονται από όλο τον διεθνή τύπο) τα 178 κιλά του, ή δυνατότητα του να ταξιδεύει αξιοπρεπέστατα μονοκαβαλο και γενικοτερα η σοβαρότητα που δείχνει η σχεδίαση του κάτι που διαπιστώνεις και από κοντά όταν το παρατηρείς.
Γενικότερα πιστεύω οτι είναι μια μοτοσυκλέτα με αντιφάσεις κάτι που σημαίνει ότι θα αγαπηθει και θα μισηθει πολύ και στο τέλος βέβαια θα συζητηθεί και πολύ.
Το vstrom θεωρώ ότι προσωπικα εμένα θα κάλυπτε περισσότερα τις ανάγκες μου (90% πόλη, έχει φοβερη οικονομια , εξαιρετική εργονομια και συμπαθητική τιμη) αλλά έχω βαρεθεί να καβαλάω μηχανές με κακής ποιότητας αναρτήσεις τα τελευταία χρονια και να είμαι σε συνεχή υπερένταση στην οδήγηση για αυτόν τον λογο . (Ο ξένος τύπος ειδικά για το μπροστινό vstrom γράφει ότι δεν συγχωρεί τα λάθη.....)
Τελευταία τροποποίηση από mia_zoi_kawa; 07/11/2017 στις 23:42.
φιλε η kawa πήρε το τις αναρτήσεις απο το νιντζα και τις φόρεσε στο versys 300 (το αντβέ) με λίγο μακρύτερες διαδρομές στο πίσω μονο γιατί μπροστά χρησιμοποιεί ότι και το vstrom τηλεσκοπικό 41mm, 125mm διαδρομής, η σωστή δουλειά έγινε πισω με το κάθετης διάταξης αμορτισερ με μοχλικό
το περίεργο και ασυνήθιστο είναι οτι το μπροστινό είναι 125mm διαδρομής και το πίσω 145 η μηχανή φαίνεται μπροστόβαρη λόγο αυτής της γεωμετρικής ρύθμισης και εξισορροπεί αισθητικά με τον 19" μπροστινό και το ψηλό τιμόνι ή καβαλέτα (δεν ξέρω τί έχουν βάλει), επίσης τα 173kg μου φαίνονται υπερβολικά λίγα για το συνολικό μέγεθος(το vstrom με μικρότερη μαζα είναι 185).
δεν ξέρω τι γράφουν για την συμπεριφορά on dirt αλλά δε με ψήνει..
το vstrom απο την αλλη με υπογραφή suzuki θα ήταν μια απλοική κατασκευή σε βασικές λύσεις. ανβέ δεν είναι γιατί έχει πάρει τα πάντα απο το ιναζουμα ακόμη και οι τροχοί είναι 17ριδες όπως και οι διαδρομές των αναρτήσεων νομίζω 125mm, συνεπώς δεν έχει πολλά πολλά με το χώμα.
το κλασικό αμορτισεράκι κουμπωμένο πάνω στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό και τηλεσκοπικό 41
δείχνει πιο durable κατασκευή αλλα μονο ως τουρινκ της κατηγορίας(λόγο λίγο μακρύτερου μεταξονίου και σέλας).
αν η kawa ήθελε πραγματικά να κάνει δουλειά και στο χώμα και να διαφημίζεται έτσι, τότε πλάι στο σωστό πισινό σύστημα ανάρτησης του 300, να κούμπωνε το 41 usd του μεγαλύτερου αδερφού versys 650 με τα 150mm διαδρομής που είναι καταπληκτικό σε συνολική συμπεριφορά(μονο το μπροστινό όμως) και θα κέρδιζε ακόμη και ευρωπαικά πελάτάκια που θα πανε στο GS 300, αλλά τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα
you rise you fall you're down then you rise again
Φίλε doctora έχεις απόλυτο δίκιο όσον αφορά το χώμα. Το λάθος μου είναι ότι δεν διευκρινήσα ότι δεν με ενδιαφέρει καθόλου το χώμα, αλλα η συμπεριφορά των μοτοσυκλετών στις κακοτεχνίες της ελληνικής ασφάλτου (χρήση 90% πόλη 10% ταξίδια)
Αν με ενδιέφερε το χώμα ( και δεν εννοώ να φτάσω σε μια παραλία...)δεν θα κοίταζα καν μοτοσυκλέτα σε αυτήν την κατηγορία.
Κατα τα αλλα ειναι ισως το πιο ολοκληρωμένο στην κατηγορία, μια εύκολη παρέμβαση και φθηνή θα ήταν ενα γραμαζι μπροστινο με ενα δοντι μεγαλύτερο αν το σηκώνει με δευτερο ατομο σε δρομο με κλιση, τοτε θα μπορουσες να το γραναζωσεις μονιμα βάζοντας ενα πισινό μικροτερο κατα 3 δόντια.
Η σελα θα μαλακώσει με τις χρήσεις
Σε κάθε περίπτωση, τα 6 χιλιάρικα που κοστίζει το Χ-300 δεν τα λες λίγα.