Πανεμορφο.Μπραβο στο μερακλη που το ανακατασκευασε...
καθε μερα ...νεα μερα.
Μπράβο για το μεράκι του ανακατασκευαστη, αλλά υπάρχουν και υπήρχαν πολύ ομορφότερα απ' αυτό.
Πολλά παλιά μηχανάκια είναι όμορφα αλλά δεν σημαίνει ότι κάθε παλιό μηχανάκι είναι αυτομάτως όμορφο.
Πολύ περιποιημένο το συγκεκριμένο. Πάντως θα συμφωνήσω με τον από πάνω ότι δε μου αρέσουν οι περισσότερες μοτοσυκλέτες που είναι πάνω από 20 ετών. Μάλλον έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν ασχολούμουν τότε με αυτές και δεν είχε διαμορφωθεί η αισθητική μου στα πρότυπα της εποχής. Σε αντίθεση με τους περισσότερους γνωστούς μου, βλέπω στρογγυλό χρωμιωμένο φανάρι και δε μου αρέσει. Υπάρχουν φυσικά εξαιρέσεις, αλλά είναι λίγες.
Από τις παλαιές, μου αρέσει πάρα πολύ το DT200, διότι ο ήχος του μου φέρνει αναμνήσεις παιδικών χρόνων. Κάποια περίοδο σκεφτόμουν να το πάρω, έτσι για να το ακούω και να γυρνάω στο ωραιοποιημένο παρελθόν. Ακούω βέβαια ότι και σε καλή κατάσταση να το βρεις, θα τρέχεις συνέχεια στα συνεργεία με τα προβλήματα που θα βγάζει στα ηλεκτρικά. Μετά από 5 λεπτά μανιβελιάς, έρχεται η πανδιασία ήχων.
Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 30/09/2018 στις 13:09.
DT 200 ήταν η πρώτη μεγάλη μοτοσυκλέτα που είχε ο αδερφός μου εκεί τέλος 90's και την οδηγούσα και εγώ πολύ συχνά, μοντέλο 89-90 κάπου εκεί το κλασσικό κιτρινόμαυρο.Απολαυστικότατο,κάτι είχε πειράξει και το ypvs με τις ντίζες και δούλευε από χαμηλά.Τι μου θύμησες...Λαδίλα και σούζες,τα καημένα τα ΧΤακια τα ξακόσια έβλεπαν μόνο καπνό![]()
Δεν έχω οδηγήσει το Yamaha DT200. Έτυχε πριν από δύο χρόνια να πιάσω κουβέντα με μία φίλη που οδηγούσε τέτοιο και δήλωνε ενθουσιασμένη με το πόσο καλή επιτάχυνση είχε. Δεν το ήξερα, αλλά όταν επέστρεψα στο σπίτι έψαξα γι' αυτό. Ο ήχος του έχει χαραχτεί στις αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων. Τα video στο YouTube με πήγαν πίσω πολλά χρόνια και αμέσως ένιωσα ότι το θέλω. Αν ήταν αξιόπιστο και είχε και ABS, ίσως το έπαιρνα. Περισσότερο μου αρέσει το motard σε μπλε χρώμα.
Μετά από αυτό, αλλά και 15 χρόνια πιο καινούριο, μου αρέσει το Suzuki DRZ 400 SM. Σκεφτόμουν σοβαρά να το αγοράσω, αλλά κόλλησα πάλι στο θέμα του ABS. Το πήρε πρόσφατα ένας φίλος κι έχει ένα ήχο θεϊκό. Διαφορετικό από το δίχρονο DT200, αλλά κι αυτός σε εξιτάρει.
Το μηχανάκι είναι του 84.
Θυμάται κανείς τι μηχανάκια έβγαιναν τότε?
Ήταν η εποχή του πιο καλού ΧΤ που είχε βγει ποτέ πχ !
http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...xt600%2084.htm
Το γκούτσι δηλαδή ήταν κακάσχημο (σε σχέση) και τότε και κανένας στην Ελλάδα δεν κουβέντιαζε σοβαρά για αυτό το μοντέλο.
Νομίζω ότι πούλησε…2 πάντως
Το κακό όμως δεν ήταν αυτό, ήταν μαζί με τα 350 κ. εκ είχε και 350 000 προβλήματα.
Είχα την ατυχία να αποκτήσω ένα γκούτσι της εποχής εκείνης και κάτι ξέρω.
Ευτυχώς το πούλησα σύντομα και τώρα αράζει σ ένα γκαράζ συλλέκτη, απ όσο ξέρω, ο οποίος θέλει να το ξανακάνει μαμά.
(Χωρίς να έχει αναρωτηθεί ποτέ γιατί κάποιος μπήκε στον κόπο ν αλλάξει όλα τα ηλεκτρικά και τα 2 καρμπιρατέρ)
Τσάμπα συμβουλή
-Μην κάνετε το λάθος να ασχοληθείτε με κανένα γκούτσι πλην του Λεμανς-
ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΣΑΣ ΛΕΝΕ
ανανήψαντας
για 15 χρόνια ειχα το kawasaki kmx 200 σε πράσινο χρώμα και το κυκλοφορούσα 6 χρόνια στην αθηνα (και 9 χρόνια στο χωριό χριστουγεννα-πασχα-καλοκαιρι - το ειχα αγοράσει μετ/νο σε πολύ καλή κατασταση ) πάντα επαιρνε μπροστά με την πρώτη μανιβελιά το πολύ με την δευτερη (ειτε ηταν καλοκαίρι - χειμώνας - ζεστό η κρύο το μοτέρ ) ποτέ δεν μου ειχε τύχει για τρίτη η τέταρτη μανιβελιά ,αυτο εδώ το dt μάλλον θα ειναι απ τα lidl...ακου 5 λεπτά για να πάρει μπροστά ???