ο γνωστος νεκροφιλος επεστρεψε
μιας και να συμαζεψω το cb1 μαλλον μου βγαινει λιγο ακριβο , επεσε στα υποψην ενα νινζτα 250 απο εκεινα τα παλια τα τετρακυλινδρα με τους 20.000 στροφες κοφτη
ξερει κανεις τι επαιζε με αυτα ???
ο γνωστος νεκροφιλος επεστρεψε
μιας και να συμαζεψω το cb1 μαλλον μου βγαινει λιγο ακριβο , επεσε στα υποψην ενα νινζτα 250 απο εκεινα τα παλια τα τετρακυλινδρα με τους 20.000 στροφες κοφτη
ξερει κανεις τι επαιζε με αυτα ???
Ξέρω ότι δεν ήταν το ίδιο αξιόπιστα μηχανικά, όσο ήταν τα αντίστοιχα τετρακοσάρια, τα βγάζαν τα μπαμ τους, να μπιέλες, να φίλημα βαλβίδων-πιστονιού, και ειδικά τα kawasaki.
Επίσης απευθύνονται σε μικρά αναστήματα αναβατών, και ο 1.80 δεν χωράει σωστά πάνω τους.
Κατά την γνώμη μου, πάρε μόνο αν το θέλεις σαν project, μην το υπολογίζεις ως πρακτικό-βιώσιμο-καθημερινό-φτηνό κ.ο.κ. γιατί σπάνια θα βγει έτσι.
Εγώ θα έπαιρνα ένα, να το έχω σε άριστη κατάσταση στο σαλόνι μου, και όποτε βαριέμαι την F1 να το βάζω μπροστά να το ακούω μια βόλτα γύρω γύρω το τετράγωνο.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Ωραία μηχανάκια. Τα άκουγες από κάνα χιλιομετρο μακριά και έλεγες "τι τέρας έρχεται ρε?". Περίμενες κάνα 10λεπτο-20λεπτο, τίποτα, ανεβαίνες σπίτι έπεφτες για ύπνο, το επόμενο πρωί μολις κατεβαινες να πάρεις το μηχανάκι σου τελικά πέρναγε το υστερικο 250 με κόφτες!![]()
Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE
που νααα πααα νααα μπλεεεξεις?
@@ αξιόπιστο ήταν και το 400
ανανήψαντας
ειχα το FZR 250 το ειχα ευχαριστηθει!
δεν ειχα κανενα θεμα το ειχα παρει μεταχειρι...
που το ειχε παρει τοτε με τα ματαχειρια που ερχοταν απο ιαπωνια...3ος ιδιοκτητης εγω!
το αφησα σε ενα pajero αγκαλιασμενο με την μπροστινη ροδα να εχει γινει σωμα με
το ψυγειο καπου στην κρητη με 62.000 χλμ.
για βλαβες δεν ειχα ακουσει ποτε...
https://www.youtube.com/watch?v=CP_ziYPH_ak