
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
kostaskk
Θεωριτικα έχει πολύ πλούσιο μίγμα, αν ναι ,και το πιστόνι έχει σκούρο χρώμα στο πάνω μέρος,όπως και η κεφαλή σχεδόν Μαύρο και το μπουζί είναι μαύρο χρώμα τότε θέλει μικρότερο ζιγκλέρ ίσως αρκετά νούμερα και χαμήλωμα τις βελωνας του καρπυρατερ,.
Σιγουρεψου ότι φοράει το σωστό μπουζί όπως και τον σωστό θερμικό βαθμό, αν όχι μπορεί να κολλήσει όπως κ για πολλούς άλλους λόγους αν κάτι έχει πειράχτει από κάποιον που δεν ξέρει.
Για το λάδι η τρόμπα λαδιού πρέπει να είναι ρυθμισμένη σωστά και χωρίς διαρροές, α δεν έχει τότε η αναλογία λαδιού πρέπει να είναι σωστά μετρούμενη,. Τα σημερινά καλά λάδια δουλεύουν καλά με κοντά 2% αναλογία, άντε 2,5 άντε 3 με το ζορι. Αν έχεις παραπάνω τότε αυτός είναι ο λόγος που καπνίζει, επίσης αν έχει χαλάσει η τσιμουχα στρόφαλου θα καει τα λάδια του σασμάν με κακές συνέπειες. Θα έχουν διαφορετική μυρωδιά και πυκνωτήτα καπνού ενώ μπορεί να δεις και χαρακιές στο πιστόνι αν δούλευε καιρό έτσι.
Για την επιστροφή καυσίμου τσεκαρε την βαλβίδα reed αν έχει,. Τα φύλλα τις τι κενό αφήνουν.
Επειδή θα μπορούσε να είναι και πάρα πολύ φτωχό αν δεις άσπρο μπουζί, η καθαρό πιστόνι, η η πάνω πλευρά του να είναι σαν να πέρασε αμμοβολή τότε σταματά κ μην το ξαναβάλεις μπρος μέχρι να ρυθμιστεί το μίγμα σωστά.
Το ρελαντί πρέπει να είναι χαμηλό όσο λέει ο κατασκευαστής, αν είναι ποιο ψηλά=παίρνει αέρα από κάπου κάποια Ένωση Κάρτερ,εισαγωγή,κύλινδρο κ θα κολλήσει.
Όσο είναι λυμένο καλό θα ήταν να μετριθουν: διάκενο πιστονιού-κυλινδρου, απόσταση πιστονιού κεφαλής, υψως αυτών, να βεβαιωθεί ότι κάτι από αυτά δεν έχει υποστεί πλανισμα, όγκος κεφαλής, πάχος φλαντζών, και ο κύλινδρος να είναι καλός, γυαλί,να φαίνονται οι χιαστί γρατσουνιές του honing και τίποτα άλλο. Να μην είναι οβάλ,