Θα κρατήσει το σέρβις Γιώργο και ό,τι υπηρεσίες έκανε μέχρι τώρα αλλά δεν θα είναι πλέον κάθετη μονάδα όσον αφορά τις ανακλήσεις.
Γιατί ρε παιδιά?
Τι έγινε?
I'm diagonally parked in a parallel universe.
https://www.facebook.com/panagiotis.hatzis.9
https://www.youtube.com/watch?v=rB6OlJqV1rQ
Θα βαρέθηκε να δίνει μια περιουσία κάθε χρόνο στην κεντρική αντιπροσωπεία.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Θα μαζέψει τον κάθε πικραμένο από την κεντρική...
Ααααψού!
Πολύ ενδιαφέρον για τους κατόχους φαίνεται το "επιπλέον έχοντας εξασφαλίσει ..."
Παίδες δεν ήθελα να το γράψω αλλά το Stand το δικό μου ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.
Αυτή η εγγύηση μάλλον ήταν το μήλο της έριδος .
Πέραν της πλάκας όμως, θα έχω σοβαρό πρόβλημα εγώ που την πάω εκεί αν δεν μπορεί να μου σφραγίσει το μηχανάκι για την εγγύηση.
The Dirty Harry
Νίκο, σίγουρα θα εξακολουθεί να υπάρχει εξειδικευμένο service, από τη στιγμή όμως που διακόπτεται, όπως αναφέρει, η συνεργασία με την BMW Hellas, το ερώτημα είναι τι θα ισχύει με τις εγγυήσεις και το δωρεάν service, καθώς τον τελευταίο χρόνο η BMW έδινε 3 χρόνια δωρεάν service (και για ένα μικρό διάστημα έτρεχε μια προσφορά με 5 χρόνια).
Όπως και να έχει, είμαι μια αναπάντεχη εξέλιξη, καθώς το όνομα του Παναγιωτόπουλου ήταν συνυφασμένο με την BMW, εδώ και πολλές δεκαετίες, κι είναι ένα πλήγμα για το δίκτυο της ελικοφόρου εταιρείας. Επειδή αγόρασα από εκεί τη μηχανή μου πριν ένα χρόνο περίπου, σε σχέση με τους υπόλοιπους dealer ήταν αυτός που με κέρδισε, καθώς ήταν ο μόνος ο οποίος μου βρήκε την έκδοση που ήθελα και στην τιμή που ήθελα, καθώς οι υπόλοιποι είχαν καρμπόν συμπεριφορά, του στυλ "υπάρχει διαθέσιμο μόνο ό,τι βλέπεις εδώ και μόνο σε αυτή την έκδοση". Άλλοι, και συγκεκριμένα ο Σφακιανάκης, δεν ασχολήθηκαν καν, καθώς είχα ζητήσει προσφορά και διαθεσιμότητα μέσω mail, ενώ και σε τηλ η απάντηση ήταν "ελάτε από εδώ να δείτε τι υπάρχει". Ο πωλητής του Παναγιωτόπουλου ήταν ο μόνος ο οποίος με ενημέρωσε πως θα αναζητήσει στα κεντρικά της BMW τη συγκεκριμένη έκδοση κ χρώμα που ήθελα.
Τέλος, η φράση "έχοντας εξασφαλίσει νέες συνεργασίες, θα είναι διαθέσιμες και νέες επιλογές για τη συντήρηση και επισκευή", δείχνει ότι σύντομα θα έχουμε απάντηση στις απορίες που γεννούνται.
Μάλλον προς το χειρότερο θα πάνε τα δωρεάν και οι ανακλήσεις,από κάπου πρέπει να βγούνε οι δωρεάν άξονες.
Το κόστος των ανακλήσεων σε ανταλλακτικά και εργασία δεν καλύπτεται πλήρως από την κατασκευάστρια εταιρεία; Επωμίζεται κόστος το εξουσιοδοτημένο συνεργείο;
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Δεν είναι ακριβώς έτσι... Το εργοστάσιο καλύπτει μεν τα ανταλλακτικά πλήρως, όμως, θέτει ως χρόνο ξέρω γω για την τάδε εργασία 1 ώρα, ας πούμε. Ο χρόνος αυτός βγαίνει στο εργοστάσιο με καινούργια μηχανή, όλα τα αναγκαία μπροστά στους μηχανικούς (πληθυντικός...). Η μηχανή όμως που την πάνε για την ίδια εργασία, ΔΕΝ παίζει να βγει σε μια ώρα. Μάντεψε ποιος χρεώνεται τον παραπάνω χρόνο...
(Τα γνωρίζω εκ των έσω)
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Ο μόνος χαμένος από την όλη ιστορία θα είναι η BMW Hellas. Στο κομμάτι συντήρησης ο Παναγιωτόπουλος είναι πολύ μεγαλύτερο μέγεθος από την ίδια την BMW.
...next thing you know, they'll take my thoughts away...
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
SYM Symphony ST 125
Κάπου θα κερδίσει, κάπου θα χάσει...σίγουρα θα αυξηθεί η πελατεία του στο συνεργείο, αφού θεωρητικά θα προσφέρει καλύτερες τιμές και aftermarket λύσεις. Από την άλλη, θα χάσει τους καινούριους πελάτες, καθώς και όσους είναι μέσα στην εγγύηση.
Τώρα το ποιος είναι μεγαλύτερο μέγεθος...συζητήσιμο. Ναι μεν ο Παναγιωτόπουλος είναι από μόνος του το μεγαλύτερο όνομα ίσως (ή μάλλον ήταν) στην Ελλάδα και συνώνυμο της BMW, από την άλλη πες ότι είχε το όνομα και τη φήμη που έχει, αλλά αύριο πχ γίνεται επίσημος αντιπρόσωπος της Kawasaki, που πούλησε 13 μοτοσυκλέτες τον Νοέμβριο όλες κι όλες...παίζει όσες μοτό πούλησε η Kawasaki σε όλη την Ελλάδα, να πούλησε τις 3πλάσιες ο Παναγιωτόπουλος μόνος του.
Δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που ΔΕΝ θέλει να γίνει υπάλληλος με τα λεφτά του !
(άκα που τον τραμπουκίζουν οι αντιπροσωπίες)
Να θυμάστε όμως πως ένα συνεργείο όταν κάνει τις δουλείες όπως πρέπει είναι ακριβό
Όπως και να χει καλή τύχη στον άνθρωπο γιατί απ όσα έχω ακούσει είναι και σοβαρός μάστορας.
ανανήψαντας
Επαυξάνω σε αυτό.
Τα συνεργεία που έχουν καλύτερες τιμές από τις αντιπροσωπείες, μπορούν και το κάνουν κυρίως επειδή παρεκκλίνουν από τις οδηγίες του κατασκευαστή. Κάποιες φορές βέβαια έχει νόημα, όταν ο κατασκευαστής θέτει οριζόντιες οδηγίες φθοράς/αντικατάστασης, ανεξάρτητα από την κατάσταση και τη χρήση του οχήματος. Είναι βέβαια και τα ανταλλακτικά που βάζουν που γλιτώνουν την υπεραξία της ταμπέλας της αντιπροσωπείας ή είναι μεταχειρισμένα.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.