Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Kawasaki Ninja 1000SX MY23

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    329

    Kawasaki Ninja 1000SX MY23

    Μετά από 15 χρόνια αρμονικής και απροβλημάτιστης συμβίωσης με ένα Honda CBF600s, και με γνώμονα ότι μια ζωή την έχουμε ας προλάβουμε να ευχαριστηθούμε και μια χιλιάρα (πλέον διανύω τα δεύτερα άντα), είχε έρθει η ώρα της αλλαγής.

    Τα κριτήρια αναζήτησης λοιπόν ήταν τα εξής: ~1000cc, 4 κύλινδρο, τουλάχιστον ~140hp, λογική τιμή, και όμορφο στο μάτι. Και παρόλο που όλοι στην οικογένεια, είμαστε παραδοσιακά Hondάκιδες, δεν έχω κανένα θέμα να οδηγήσω οποιαδήποτε μάρκα που τηρεί τα κριτήριά μου. Έτσι κι αλλιώς στην εποχή που ζούμε, οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν υψηλά standards.

    Κι εκεί που κοιτάω τα διαθέσιμα μοντέλα, πίσω στο 2021, βλέπω το Kawasaki Ninja 1000SX. Πανέμορφο στις φωτογραφίες, υπερπλήρες εξοπλισμός με ένα σκασμό καλούδια και λογική/προσιτή τιμή (για τα σημερινά δεδομένα). Αμέσως, έγινε ο μεγάλος μου πόθος.

    Και έρχεται ο Ιούλιος του ’23, κι αφού έχω διαβάσει ότι παρουσίαση υπάρχει αλλά και βιντεο στο YouTube,όπου μόνο τα καλύτερα διαβάζω/ακούω, αποφασίζω να κάνω την υπέρβαση και την αγοράζω στην έκδοση Performance. Η συγκεκριμένη περιλαμβάνει εξάτμιση Akrapovic ανθρακονήματος, μονόσελο, προστατευτικά πλαισίου, προστατευτικό ρεζερβουάρ και προστατευτικό οθόνης ταμπλό.

    Εμφάνιση:
    Προσωπικά η μοτοσυκλέτα μου φαίνεται κουκλάρα, αλλά μάλλον ισχύει και αντικειμενικά. Δεν έχει τύχει να σταματήσω σε βενζινάδικο και να μην την σχολιάσουν, αλλά και στο δρόμο δέχομαι πολλά σχόλια. Ειδικά με την εξάτμιση και το μονόσελο, γίνεται ακόμα πιο κουκλάρα. Επίσης η βαφή της είναι εξαιρετική και ο χρωματικός συνδυασμός του ’23 είναι κι αυτός που μου αρέσει περισσότερο σε σχέση και με τους προηγούμενους αλλά και με τους φετινούς (’24).

    Κινητήρας:
    Πραγματικό διαμάντι και είναι κάτι που όλοι το αναφέρουν στις παρουσιάσεις τους. Δεν είναι στην κατηγορία των εξωπραγματικών 200 αλόγων, αλλά με 140 μόνο αργό δεν είναι. Έχει απίστευτη ροπή παντού, που μπορείς να το οδηγάς όλη μέρα με μια 6η. Το βοηθά πάρα πολύ και το κοντό γρανάζωμα, μιας και τελικιάζει γρήγορα στα 250χλμ/ωρα.

    Να συπληρώσω ότι αρκετοί στο εξωτερικό, έχουν κάνει remap τον εγκέφαλο, καθώς οι εργοστασικές ρυθμίσεις, δίνουν μέχρι και τη 4η ταχύτητα, λιγότερο από 100% του γκαζιού ανάλογα τις στροφές του μοτέρ. Δεν είναι πάντα δηλαδή στο full ακόμα και με τέρμα γκάζι. Όσοι το έκαναν, είδαν εντυπωσιακή (προς το καλύτερο) αλλαγή στην απόκριση και στην απόδοση. Λογικό μου φαίνεται, αλλά δεν ξέρω αν θα ήθελα να το κάνω για λόγους αξιοπιστίας.

    Αναρτήσεις/Φρένα:

    Πλήρως ρυθμιζόμενες, και με απόδοση όσο πρέπει. Ούτε κούτσουρο, ούτε να πλέει η μοτό. Η απόλυτη ισορροπία. Τα μπροστά φρένα είναι πολύ δυνατά, αλλά το πίσω, θέλει αρκετή δύναμη για να αρχίσει να κάνει δουλειά. Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι ανεπαρκές.

    Ηλεκτρονικά:
    Της παναγίας τα μάτια. IMU 6 αναφορών, 3 διαθέσιμα riding modes, cruise control, cornering ABS, quick shifter, traction control 3 επιπέδων, Assist & Slipper συμπλέκτης, bluetooth για σύνδεση με κινητό.
    Το traction λειτουργεί τέλεια, και σου δίνει και κάποιο βαθμό ελευθερίας ανάλογα την ρύθμισή του. Το δε quick shifter στα ανεβάσματα είναι αψεγάδιαστο!

    Άνεση:
    Έγινε το απόλυτο τεστ φέτος, μια και συμμετείχα στον 36ωρο οδοιπορικό αντοχής της MotoGuzzi. 20 ώρες οδήγησης μέσα σε ένα Σ/Κ, σε ατελείωτο σφιχτό στροφιλίκι. Πάρα πολύ άνετο αποδείχτηκε. Ο κώλος μου πιάστηκε προς στο τέλος της κάθε ημέρας. Υπο νορμάλ συνθήκες δεν θα θέλεις να κατέβεις ποτέ.

    Οικονομία:
    Μέχρι τα 155, η κατανάλωση είναι στα στα 6lt/100km. Στα 140 πέφτει στα 5lt/100km(!) Πάνω όμως από τα 155, όπου και το λαμπάκι ECO σβήνει, αρχίζει και καίει. Σε 190+ ρυθμούς, είδα και 8.5lt/100Km. Πάντως είναι εξαιρετικά οικονομικό. Στο 36ωρο είχα μέση κατανάλωση γύρω στα 5lt/100Km.

    Συνολικά, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Για εμένα, δεν πιστεύω ότι θα υπήρχε κάτι καλύτερο να πάρω και πάντα έχω αυτή την λαχτάρα να την οδηγήσω.

    Βέβαια έχω και δυο αρνητικά να πω:
    Το πρώτο είναι όχι μόνο η απουσία διπλού στάντ, αλλά και το γεγονός ότι κανένας τρίτος κατασκευαστής δεν φτιάχνει, μιας και απλά δεν μπορεί να μπει λόγω του καταλύτη που περνάει ακριβώς από κάτω. Για μένα είναι φάουλ μια sport-touring μηχανή να μην έχει, καθώς προσφέρει τεράστια πρακτικότητα.

    Και το δεύτερο είναι, ότι η Kawasaki αποτρέπει έντοντα, να βάλεις και πλαϊνές βαλίτσες και πίσω κεντρική. Θα πρέπει να κάνεις είτε το ένα, είτε το άλλο. Το πιο όμορφο μακράν είναι φυσικά οι πλαϊνές, αλλά το κόστος είναι υπερβολικό στα 1000€.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων FB_IMG_1703711093065.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από Sorath; 03/08/2024 στις 15:59.

  2. #2
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.017
    Φανταστικό εργαλείο! Να το χαίρεσαι!

  3. #3
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.643
    Πολύ καλό,καλές βόλτες ! ! !
    when life gets complicated... i ride.

  4. #4
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.163
    Ωραίο review και πανέμορφο το Kawa!
    Να το χαρείς στο έπακρο με πολλά όμορφα χιλιόμετρα!

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.142
    Ειναι φανταστικο εργαλειο
    μου εκανε εντυπωση οτι ειδα παρα πολλα
    τετοια στο ταξιδι στο εξωτερικο
    λογικα ειναι δυνατος χιλιομετροφαγος
    Αυτο με το κεντρικο σταντ ειναι κ για μενα
    το χειροτερο μειον στο μοτοσακο μου

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    989
    Πολύ ομορφο όντως και από την στιγμή που σου κάλυψε ολα τα θέλω καλή συμβίωση
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.782
    Τέρας! Να το χαρείς μυ υγεία!

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.068
    Μηχανάρα, να τη χαρείς!

    Ένα κλασικό σπορ-τούρερ που τα έχει όλα και είναι και πανέμορφο

  9. #9
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.148
    Μπιμπελό!
    Πολύ ωραίο μηχανάκι, μακάρι να σου δίνει μόνο γούστα!
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  10. #10
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.607
    Θηρίο! πέτυχα το προηγούμενο και έκανα 3΄να το δω περιμετρικά. Καλά χιλιόμετρα!

  11. #11
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    329
    Να συμπληρώσω πως παρόλο το μεγάλο του βάρος (230+ κιλά), τα κρύβει πάρα πολύ καλά στην οδήγηση. Δεν του φαίνονται. Επίσης, οι χειρολαβές του συνεπιβάτη, βοηθούν στο μέγιστο όταν το μανατζάρεις πεζός. Επιπλέον ο ήχος του μοτέρ, μέχρι τις 8.000στρ απαρτίζεται απο μεσαίες/υψηλές συχνότητες, συνοδευόμενες απο κάποια σφυρίγματα. Αλλά απο εκείνο το σημείο και πάνω, ξαφνικά, ακούς ένα έντονο μπάσο μουγκρητό!

    Σας ευχαριστώ όλους σας για τα σχόλιά σας, να'στε όλοι καλά, πάντα όρθιοι και να ευχαριστιέστε στο μέγιστο ότι και να καβαλάτε!!

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lospsi
    Εγγραφή
    19/08/2005
    Μηνύματα
    1.576
    Καλά χιλιόμετρα και να το ευχαριστηθείς!

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    740
    Καλοταξιδο, να το χαρείς σε δρόμους ανοιχτούς, μακριά από τα φώτα της πόλης.

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της Pan
    Εγγραφή
    02/02/2018
    Μηνύματα
    103
    Βλέπω συχνά ένα του 2019 και το χαζεύω , και του '23 - πιο αιχμηρή -ειναι κούκλα.Πανέμορφη μηχανή ,καλά και πολλά χιλιόμετρα να την ευχαριστηθεις.

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki Ninja 250R 2008
    από idi στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 358
    Τελευταίο μήνυμα: 14/02/2010, 08:12
  2. Kawasaki Ninja 250;
    από BlaSen στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2007, 12:22
  3. Kawasaki Ninja Zx - Εσωτερική διάμετρο τιμονιού ?
    από kiriakost στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2007, 18:22
  4. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2007, 02:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF