Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Νόμιμες οι «σφήνες» από τις μοτοσικλέτες

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.597

    Νόμιμες οι «σφήνες» από τις μοτοσικλέτες

    "Τα δίκυκλα θα μπορούν πλέον νόμιμα να κάνουν ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν αυτά είναι σταματημένα, υπό τον όρο όμως ότι δεν θα παραβιάζουν το όριο ταχύτητας. Ο λόγος είναι ότι εάν κάποια μοτοσικλέτα κινείται με 25 χ.α.ώ. ανάμεσα στα σταματημένα στην κίνηση αυτοκίνητα, μπορεί να αποφύγει ένα τροχαίο, κάτι που μπορεί να εξελιχθεί σε περιστατικό με βαρύ τραυματισμό εάν η ταχύτητά του είναι 50, 60, ή 80 χ.α.ώ.

    Με τον νέο ΚΟΚ αλλάζει και ο τρόπος στάθμευσης των μοτοσικλετών, καθώς πλέον θα επιτρέπεται να σταθμεύουν μόνο κάθετα στο οδόστρωμα (σε αντίθεση με σήμερα, που επιτρέπεται να παρκάρουν παράλληλα με το πεζοδρόμιο), ώστε να εξοικονομούνται θέσεις στάθμευσης για αυτοκίνητα."

    https://www.protothema.gr/greece/art...box=1726126457

  2. #2
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.569
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PortisHead Προβολή μηνύματος
    "Τα δίκυκλα θα μπορούν πλέον νόμιμα να κάνουν ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν αυτά είναι σταματημένα, υπό τον όρο όμως ότι δεν θα παραβιάζουν το όριο ταχύτητας. Ο λόγος είναι ότι εάν κάποια μοτοσικλέτα κινείται με 25 χ.α.ώ. ανάμεσα στα σταματημένα στην κίνηση αυτοκίνητα, μπορεί να αποφύγει ένα τροχαίο, κάτι που μπορεί να εξελιχθεί σε περιστατικό με βαρύ τραυματισμό εάν η ταχύτητά του είναι 50, 60, ή 80 χ.α.ώ.

    Με τον νέο ΚΟΚ αλλάζει και ο τρόπος στάθμευσης των μοτοσικλετών, καθώς πλέον θα επιτρέπεται να σταθμεύουν μόνο κάθετα στο οδόστρωμα (σε αντίθεση με σήμερα, που επιτρέπεται να παρκάρουν παράλληλα με το πεζοδρόμιο), ώστε να εξοικονομούνται θέσεις στάθμευσης για αυτοκίνητα."

    https://www.protothema.gr/greece/art...box=1726126457
    Κερδάμε. Τώρα όχι μόνο θα καβαλάει και ο κάθε πικραμένος κουτάκιας χωρίς καμία εκπαίδευση αλλά νομιμοποιήθηκαν και τα ηλεκτρικά πατίνια και συναφή εκτρώματα, που τα αγοράζουν κατά κύριο λόγο άτομα που δεν οδηγούν ΚΑΝ αυτοκίνητο , δηλαδή 0 αντίληψη στον δρόμο.

    Σούπερ.
    The Dirty Harry

  3. #3
    Μέλος Το avatar του/της freco
    Εγγραφή
    26/04/2012
    Μηνύματα
    471
    "... όταν αυτά είναι σταματημένα...".
    Αυτό δεν είναι σφήνα. Το κάνουν και τα αυτοκίνητα. Αλίμονο να απαγορευεται να κάνεις ελιγμό όταν όλα είναι σταματημένα.
    Αν έγραφε "κατά την κίνηση" θα το έκανε νόμιμο.
    Ο διάβολος "κρύβεται" στα ψιλά γράμματα.
    Όχι "αμήχανος" πλέον...

  4. #4
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    215
    Η κίνηση ΑΝΑΜΕΣΑ σε δύο λωρίδες κυκλοφορίας τεχνικά ΔΕΝ ήταν νόμιμη, αλλά δεν ήταν και ρητά παράνομη.
    Αυτό που αλλάζει είναι οτι η κίνηση πλέον ΑΝΑΜΕΣΑ σε δύο λωρίδες κυκλοφορίας γίνεται ΡΗΤΑ νόμιμη, εφόσον οι δύο λωρίδες είναι ακινητοποιημένες.

    Τα αυτοκίνητα ΔΕΝ μπορούν να κινηθούν ανάμεσα σε λωρίδες κυκλοφορίας (με ή χωρίς σταματημένη την κίνηση στις εν λόγω λωρίδες) :P

  5. #5
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.305
    Ο ΚΟΚ έλεγε ότι η ασφαλέστερη θέση να περιμένει το φανάρι ένας μοτοσυκλετιστης είναι ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
    Η κίνηση λοιπόν ανάμεσα στα αυτοκίνητα ήταν νόμιμη μέχρι να φτάσεις στο φανάρι.

    Από εκεί και πέρα επεκτάθηκε...

  6. #6
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.569
    Κάπου το είχα ξανα αναλύσει το θέμα και αυτό που θα γράψω προφανώς δεν έχει πρακτική , ωστόσο ισχύουν νομικά τουλάχιστον 2 πράγματα μέχρι σήμερα που δεν έχει αλλάξει ο Κ.Ο.Κ.

    1. Διήθηση δεν παίζει σαν όρος και όπου παίζει είναι τεχνικά λάθος. Η μηχανή ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα δεν είναι στον αέρα, αλλά εντός κάποιας από τις δύο λωρίδες . Είναι προσπέραση από δεξιά ή από αριστερά ως κίνηση, είτε σταματημένα τα οχήματα είτε εν κινήσει.

    Οι δικαστές ως τέτοια την αξιολογούν.

    Επομένως ούτε ήταν απαγορευμένη ούτε επιτρέπονταν, απλά δεν υπήρχε σαν πλάσμα δικαίου .

    Η κάθε περίπτωση εξετάζονταν ξεχωριστά και ανάλογα με το πραγματικό της υπόθεσης κρίνονταν και η υπαιτιότητα.

    2. Σύμφωνα με το άρθρο παραπάνω αναφέρει ότι : Τα δίκυκλα θα μπορούν πλέον νόμιμα να κάνουν ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν αυτά είναι σταματημένα.
    Άρα τώρα εισάγουν τον όρο διήθηση με προαπαιτούμενο να έχει διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων που ''προσπερνάς'' .

    Καλή τύχη να το αποδείξεις αυτό χωρίς κάμερα-βίντεο-αυτόπτη.
    The Dirty Harry

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.597
    Εγω μενω στο παλιο ''καθεστως''.......οι Σφηνες ηταν ειναι και θα ειναι ''νομιμες''
    Αν ηθελα να πηγαινω κο κο κο και σημειωτον ,θα επερνα αμαξι.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.663
    Τώρα πιστεύει κανείς ότι θα αλλάξει κάτι με τον νεο ΚΟΚ;

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.597
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    Τώρα πιστεύει κανείς ότι θα αλλάξει κάτι με τον νεο ΚΟΚ;
    χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.536
    ποιος αχολειται με το τι ειναι νομιμο και τι οχι?
    ο νεος κοκ ειναι σαν ολους του αλλους, γραμμενος για μια φανταστική χωρα που δεν υπαρχει ουτε στα παραμυθια.

  11. #11
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.009
    Να χαμε να λεγαμε ,να χαμε να πουμε.

    Εναν νομο δεν μπορουν να τηρησουν οι τροχαιοι σχετικα με τα κινητα τηλεφωνα ,βαζουν και διαφορα κομφορ για ποικιλια.

    Φτιαξε ενα νομο που να αναφερει και ''αυτο'' και μετα το χρησιμοποιουμε κατα το δοκουν.

    Στο τελειωμα της ΑΟ στο Ελ.Βενιζελ μετα την αναστροφη για Αθηνα ,εμφανιζεται μια ταμπελα με οριο 50χμ.περνωντας την γεφυρα μετα την αναστροφη δεξια εχει ενα ανοιγμα
    στο οποιο πανε και την στηνουν εκει και φανταζεστε τι γινεται.

    Βεβαια οταν εμφανιστουν κλεινουν σπιτια,οταν δεν ειναι εκει δεν υπαρχει οριο.

    Κουκουρουκου.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.663
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από thunder ace Προβολή μηνύματος
    χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    Μη γελάς!

    Ο νέος ΚΟΚ, ο οποίος θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση εντός του τρέχοντος μήνα, φέρνει πολλές αλλαγές, με στόχο να μειωθούν δραματικά, αν όχι να μηδενίσουν, τα τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα
    Οι ανθρωποι δεν αστειεύονται!


  13. #13
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.641
    Όριο τα 30 χλμ/ω στις πόλεις διαβάζω
    when life gets complicated... i ride.

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    Όριο τα 30 χλμ/ω στις πόλεις διαβάζω
    Γιατί ήδη τηρούμε όλοι το όριο των 40χαω, και η μείωση του ορίου ΜΟΛΙΣ κατά 10χαω μπορέι δυνητικά να επιφέρει μείωση των σωματικών βλαβών σε ατυχήματα με πεζούς κατά 65-70%
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει τι λέω, ο νομοθέτης πάτησε σε μια μελέτη που είχε γίνει παλιότερα η οποία συνέκρινε τις σωματικές βλάβες (ειδικά σε πεζούς) σε ατυχήματα με ταχύτητα κρούσης τα 40 χαω και σε ατυχήματα με ταχύτητα κρούσης 30χαω και βρήκε οτι σαφώς με 30 χαω οι βλάβες ήταν λιγότερες.
    Η μελέτη αυτή όμως δεν ξέρουμε γιατί δεν επεκτάθηκε στο να εξετάσει και άλλες ταχύτητες..
    .
    .
    Προσωπικά είμαι σίγουρος, οτι αν συνέκριναν μετά ατυχήματα με 30 χαω και ατυχήματα με 20χαω, θα έβρισκαν ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ μείωση των σωματικών βλαβών με ταχύτητα κρούσης τα 20χαω.
    Και αν το επεκτήνουμε κι άλλο, νομίζω οτι η ιδανική ταχύτητα για να μην έχουμε σοβαρές σωματικές βλάβες, θα πρέπει να είναι μεταξύ 3 και 5 χιλιομέτρων την ώρα.
    Βέβαια το να μπορέσει μοτοσικλέτα να κινηθεί με 3χαω είναι μια πρόκληση από μόνο του.. (ενδεικτικά το "αργό πέρασμα" στις εξετάσεις που δυσκολεύει τους περισσότερους θέλει ταχύτητα μεταξύ 5 με 6 χαω..)
    .
    .
    .
    .
    Έχουμε πλέον μηχανήματα (αυτοκίνητα/μοτοσικλέτες κτλ) που μπορούν να σταματήσουν στο 1/4 ή και λιγότερο της απόστασης που χρειαζόντουσαν 50 χρόνια πριν.
    Και ενώ 50 χρόνια πριν είχαμε κάποια όρια ταχύτητας στο οδικό δίκτυο, τώρα που μπορούμε να σταματήσουμε γρηγορότερα και με μεγαλύτερη ασφάλεια, μικραίνουμε και τα όρια ταχύτητας..
    .
    .
    Όχι δεν είμαι υπέρ των μεγάλων ορίων ταχύτητας. Είμαι υπέρ των ορθών/λογικών ορίων ταχύτητας ώστε μετά σε κάθ παράβαση να κόβεις κ@λους!

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.597
    Δεν παω περπατωντας καλυτερα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Οι μοτοσυκλέτες των 80ties μέσα απο τις ελληνικές ταινίες
    από doctoras στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2020, 18:02
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2010, 14:00
  3. Σε τι διαφέρουν οι γυναίκες από τις μηχανές ?
    από markosf1 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 03/10/2009, 00:15
  4. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 22/01/2007, 17:12
  5. μεταφορα απο τις γενικες
    από illuminatios στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2003, 10:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF