Καλημέρα .
Μια βόηθεια απο τους πιο έμπειρους .
Αλλάξα πρώτη φορα στο μηχανάκι του τίτλου , τακάκια και υγρά φρένων . Το μηχανάκι εχει CBS τριπίστονη δαγκάνα μπρός . Τα δύο πιστονια πάνω και κάτω κουνάνε με την εμπρός μανέτα και το μέσαιο και μικρότερο με το πίσω φρένο .
Αντί για τα γνήσια Nissin 06455KPNE21 για διάφορους λόγους έβαλα τα Premier P537 που με τη σειρά τους ειναι rebrand τα EBC FA 716 . Βγήκαν τα παλιά χωρίς προβλήματα , ευκολα γύρισα πίσω τα πιστόνια , καθάρισα ψέκασα , γράσαρα τις γλίστρες έβαλα τα καινουρια , αλλάξα υγρά μπρος και πίσω και όλα καλά .
Μετά απο 100 -150 χλμ αρχίσα να ακούω απο μπροστά ένα τικ οποτε πάταγα φρένο , μπροστά ή πίσω , σαν να σφαλιαρίζει το πίστονι το τακάκι . Επίσης οταν ρόλαρει η μηχανή σβηστή και κοπάναει το μπροστινό ακούγεται απο μέσα ενα τσικ τσικ σαν να κουναει ο δίσκος το τακάκι απο την πλευρά των πιστονιών . Απο ελεγχο που έκανα βάζοντας λίγο δάχτυλο είδα οτι το τακάκι απο την μεριά των πιστονιών εχει ενα τζόγο πάνω κάτω ίσως και αριστερα δεξιά . Το συγκεκριμένο απο την πάνω μέρια φωλιάζει στην βάση και απο την κάτω εχει τρύπα οπου περνάει πίρος . Μου κάνει εντύπωση που έχει αυτόν τον τζόγο πάνω κάτω αφού λογικά η τρύπα για τον πύρο κάτω πρέπει να είναι τόση όση ο πύρος . Επίσης δεξιά αριστερά γιατί να έχει πάιξιμο . Δεν θα έπρεπε τα δύο πίστονια να μένουν έπανω στο τακάκι και αυτό επάνω στον δίσκο ίσα να γλύφει σε ελευθέρη κίνηση ; Πέρα απο αυτο το μηχανάκι φρενάρει κανονικά . Απλά ανησυχω μήπως κάτι δεν πάταει σωστά και μου φάει το δίσκο .
Οπως το βλέπω οταν πάτω το φρένο δουλευει κάνονικά αλλά όταν αφήνω μάνετα το πίστονι γύριζει πιο πίσω το τακάκι ας πούμε 1mm και ακούω το τακάκι να χορευει στις ανωμαλίες του δίσκου . Θα το λύσω να το ξαναδώ αλλά προβληματίζομαι αν είναι θέμα δικής μου παράβλεψης ή το τακάκι δεν είναι οπως πρέπει σε διαστάσεις . Καμιά ιδεα ;
