Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 99

Θέμα: Επιλογή πρώτης μηχανής, αναβατης σε απόγνωση

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    160

    Επιλογή πρώτης μηχανής, αναβατης σε απόγνωση

    Καλησπέρα ξανά μετά από καιρό. Ελπίζω να σας βρίσκω όπως σας άφησα.

    Είχα κλειδωθεί έξω από το φόρουμ για καιρό αφού έχασα και την πρόσβαση στο μεηλ, αλλά μάλλον για καλό επειδή στην πορεία μάζεψα και λεφτά για το πρώτο μου μηχανάκι.

    Μετά από έρευνα αγοράς σε αντιπροσωπείες, αλλά δυστυχώς χωρίς διαθέσιμο όχημα για test ride κατέληξα στα εξής.

    Himalayan 450, αν και θα μπορούσα να περιμένω το 550 που θα κυκλοφορήσει του χρόνου.
    NX500, που όμως πονάει λίγο στην τσέπη, ειδικά επειδή όπως έρχεται από την μάνα του θέλει να πάρεις και κάποια επιπλέον αξεσουάρ.
    SV 650, που ανεβαίνει κάπως κατηγορία σε δύναμη και δεν ξέρω κατά ποσό θα βολέψει στο χώμα και στους κατσικόδρομους που έχω σκοπό να το πηγαίνω.

    Ο σκοπός είναι να έχω το μηχανάκι για να βγάζω γούστα στα ρεπό μου σε κάνα βουνό ή δάσος, το οποίο όμως πρέπει να περιλαμβάνει και την ενδιάμεση διαδρομή στην εθνική οδό. Δεν σκοπεύω να βγω τελειως εκτός δρόμου, τουλάχιστον όχι ακόμη, όποτε με ενδιαφέρει να μπορώ να πάω μέχρι και σε κακοσυντηρημένο αγροτικό/δασικο δρόμο για να κάνω την βόλτα μου, να κατασκηνώσω ή ακόμη και να πλησιάσω ένα καταφύγιο. Αλλά κυρίως όπως φαίνεται θα πηγαίνει γύρω γύρω στους μικρούς επαρχιακούς δρόμους της χώρας.

    Επίσης, επειδή η γυναίκα είναι από τα Γιάννενα κι εγώ από την Λιβαδειά, όταν αναφέρθηκα στην εθνική οδό, αυτό περιλαμβάνει κι αυτή την απόσταση, η οποία δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητη, αλλά είμαι διατεθειμένος να κάνω υποχωρήσεις αν πρέπει να θυσιάσω κάτι στην όποια επιλογή μου. Και λέγοντας για το έτερον ήμισυ, θα πρέπει να μπορεί να μας σηκώσει και τους δυο, μαζί με τα μπαγκάζια μας. Η Himalayan είδα ότι γράφει στην σχάρα μέχρι 7 κιλά και κάπως με προβλημάτισε για το αν θα μπορεί να υποστηρίξει ταξίδι δυο ατόμων, τόσο πολυήμερο όσο και μονοήμερο, γιατί αν μου καρφωθεί να πάω καμία γύρα στα Βαλκάνια, έστω και μόνος μου, θα χρειαστεί να σηκώσει αρκετό φορτίο.

    Να αναφέρω ότι έχω διαβάσει τα μειονεκτήματα της Royal, τα οποία όμως νομίζω ότι εμένα μου φαίνονται για προτερήματα, αφού μου αρέσει να βάζω χέρι όπου μπορώ και γενικά να έχουμε μια πιο προσωπική σχέση με το μηχανάκι μου. Η οποία RE, στην όψη τουλάχιστον είναι ακριβώς όπως την ήθελα. Μόλις την είδα κι από κοντά, ήμουν σίγουρος ότι αυτό το μηχανάκι θέλω να καβαλάω. Μπορεί το NX να ήταν πιο καλό ζυγισμένο και πιο μοντέρνο αλλά δεν μου έκλεψε την καρδιά. Μου φάνηκε απλώς ΟΚ.

    Κάπου εδώ να πω ότι κοίταξα κατευθείαν για καινούργιο γιατί δεν έβρισκα μεταχειρισμένο το 450 και κάποιες αγγελίες για το NX πραγματικά δεν άξιζαν την διαφορα στην τιμή. Επισης, επειδη είμαι άγουρος και ο μόνος στην παρέα με ενδιαφέρον στις μηχανές, χάθηκα στην αναζητηση μεταχειρισμένης και θεώρησα καλύτερη ιδέα να κάνω την έρευνά μου στις αντιπροσωπείες όπου και θα έβρισκα αρκετά μηχανάκια μαζεμένα για να συγκρίνω.

    Αν καταφέρατε να διαβάσετε μέχρι εδώ, θα ήθελα τα φώτα σας για τις σκέψεις μου. Προτάσεις που μπορεί να αγνοώ και οποιαδήποτε άλλη συμβουλή που εσείς θεωρείται ότι θα βοηθήσει.

    Πάω να πάρω τώρα το κράνος μου και θα σας δω σε αλλά νήματα.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.824
    Από τα τρία και επειδή λες για κατσικοδρομους, το RE θα έλεγα.

    Το sv σίγουρα όχι.

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    497
    Το sv βγαίνει έξω εντελώς από την εξίσωση.

    Γράψε το budget σου αλλά και τις διαστάσεις σου (κιλά ύψος) για να πάρεις πιο σωστές απαντήσεις.

    Μια επιλογή όντως είναι το Himalayan.
    Το cf moto 450mt το είδες?
    Αντίστοιχα της voge τα 525 dsx και 650 dsx?

    Τα πρώτα δύο είναι πιο καλά στο χώμα αλλά με αρκετούς συμβιβασμούς σε ταξίδι και ειδικά δικαβαλος.

    Το 525 λίγο καλύτερο, το 650 μια κατηγορία από μόνο του.

    Μετά πιο άνετα σε ταξίδι αλλά πιο δύσκολα στο χώμα είναι το 800mt και 900dsx αλλά πρέπει να δεις εάν εργονομικά σε βολεύουν και εάν μπορείς να τα χειριστείς

  4. #4
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    160
    Σα να χεις δίκιο!
    1.80 και 73-75 κιλά. Ηλικία 30, αν βοηθάει στο ότι δεν καίγομαι για επιδόσεις και ταχύτητες όσο για περατζάδα.

    Στο ύψος η RE μου ήταν στις μύτες όταν καθόμουν επάνω ενώ στην NX πατούσα κανονικά κάτω.

    Τα 650 για να πω την αλήθεια, δεν τα κοίταξα καθότι αν πήγαινα εκεί, ίσως να έβλεπα κάνα v strom, το οποίο το έχω δει να το βγάζουν σε χώμα και χαλίκι και σπαρταρούσε η καρδούλα μου που δεν είχα κι εγώ.
    Τα κινέζικα τα είχα ξεχάσει, οπότε αύριο θα περάσω μια βόλτα. Ειδικά τα voge είδα έρχονται και με ωραίες προσθήκες. Βλέπω έχει και κάποια μεταχειρισμένα, οπότε ίσως να κερδίσω κάνα φράγκο.

    Όσον αφορά το μπάτζετ, πρακτικά δεν υπάρχει. Μάζεψα ένα δεκαρικο, για μηχανάκι, εξοπλισμό δύο αναβατών και για να είμαι άνετος και προσπαθώ να βρω το καλύτερο vfm και να μην δώσω άσκοπα χρήματα όπως φαίνεται να είναι οι καινούργιες honda. Νομίζω ότι μέχρι τώρα η RE είναι πιο κοντά στην παραπάνω ισορροπία.
    Σημαντικό, το έτερον ήμισυ ψηφίζει Himalayan, μόνο και μόνο λόγω εμφάνισης!
    Τελευταία τροποποίηση από Peterjackson; 05/11/2024 στις 19:34.

  5. #5
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.638
    Επίσης καμία σχάρα αλουμινίου χυτοπρεσαριστή δεν δίνει πάνω από 8-10kg.
    Μπορούν να φτιάξουν πιο γερή σχάρα, υπάρχει θέμα στον έλεγχο της κατεύθυνσης παραπάνω

    Το sv είναι ωραίο για χαλαρά αλλά μεγάλο, αν είσαι και εσύ δεν έχεις θέμα.
    Πολλά χλμ όπως τα περιγράφεις κάνουν φίλοι με trk 502.
    Moυ αρέσει πολύ και το x-cape 650 για αυτή την χρήση.

  6. #6
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Το Sv είναι Street.

    Το RE , φορτώνεται σαν γαιδούρι αλλά είναι ψόφιο.

    Το NX δεν έχει τόσες δυνατότητες για χώμα.

    ------------
    CF Moto 450 φαίνεται καλή περίπτωση αλλά κινέζικο (δεν ξέρω μεταπώληση/αξιοπιστία)
    Suzuki vstrom 650 θα έχεις εύκολη μεταπώληση (θεωρώ) και πιο φιλικό για ταξίδι/δικάβαλο
    The Dirty Harry

  7. #7
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    160
    Αν μου βγεί καλό, δεν παίζει να το πουλήσω. Το v strom, αν με πείσει, βλέπω ότι μπορώ να το βρω μεταχειρισμένο σε καλή τιμή και από ότι μου είπε η αντιπροσωπεία, είτε πάρω καινούργιο είτε μεταχειρισμένο, με το που το βάλω για πούλημα θα φύγει. Ισχύει;

    Για την σχάρα της Himalayan, ο μάστορας της αντιπροσωπείας μου είπε ότι δεν σήκωνε βάρος πίσω επειδή έχει μικρή μηχανή. Μου φάνηκε λίγο παπατζα για να με σπρώξουν προς το NX.

  8. #8
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    497
    Αυτό το οποίο μπορείς να κοιτάς είναι το ωφέλιμο φορτίο της κάθε μηχανής γιατί δεν είναι μόνο το ποσό τη φορτώνεις αλλά το ποσό μπορεί να αντέξει και από τους αναβάτες, χωρίς να χάσει τη νορμάλ συμπεριφορά της.

    Βάση εντυπώσεων από τα διάφορα video στο youtube αυτό το οποίο κάνει για άνετα ταξίδια είναι το voge 900dsx και το mt 800 της cf moto (αναφέρω αυτά τα δύο με την έννοια ότι είναι σε νορμάλ τιμές όσο γίνεται) και είναι άνετα και από χωροταξικής απόψεως αλλά και από επιδόσεις.

    Ωστόσο αυτά έρχονται με μείον το αυξημένο ποσό για την απόκτηση (οριακά εντός budget), με το αυξημένο βάρος και σαφώς πιο περιορισμένες δυνατότητες εκτός δρόμου και σίγουρα συντήρηση σε σχέση με το Himalayan.

    Πρέπει να σταθμίσεις τις ανάγκες σου και να καθίσεις πρώτα στατικά αλλά και να οδηγήσεις ότι μπορείς για να σχηματίσεις κάποια γνώμη.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.417
    Για να καταλαβω καλα,γιατι μαλλον δεν εχω καταλαβει.
    Αυτο θα ειναι το πρωτο σου μηχανακι.?
    Δεν εχεις ξανακαβαλλησει?
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  10. #10
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dimmanoukas Προβολή μηνύματος
    Αυτό το οποίο μπορείς να κοιτάς είναι το ωφέλιμο φορτίο της κάθε μηχανής γιατί δεν είναι μόνο το ποσό τη φορτώνεις αλλά το ποσό μπορεί να αντέξει και από τους αναβάτες, χωρίς να χάσει τη νορμάλ συμπεριφορά της.

    Βάση εντυπώσεων από τα διάφορα video στο youtube αυτό το οποίο κάνει για άνετα ταξίδια είναι το voge 900dsx και το mt 800 της cf moto (αναφέρω αυτά τα δύο με την έννοια ότι είναι σε νορμάλ τιμές όσο γίνεται) και είναι άνετα και από χωροταξικής απόψεως αλλά και από επιδόσεις.

    Ωστόσο αυτά έρχονται με μείον το αυξημένο ποσό για την απόκτηση (οριακά εντός budget), με το αυξημένο βάρος και σαφώς πιο περιορισμένες δυνατότητες εκτός δρόμου και σίγουρα συντήρηση σε σχέση με το Himalayan.

    Πρέπει να σταθμίσεις τις ανάγκες σου και να καθίσεις πρώτα στατικά αλλά και να οδηγήσεις ότι μπορείς για να σχηματίσεις κάποια γνώμη.
    900 και 800 κυβικά για 1ο μηχανάκι?
    The Dirty Harry

  11. #11
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    497
    Ω δεν διάβασα ότι είναι το πρώτο, sorry.

    Βέβαια διάβαζα τώρα και είναι σαν θεόσταλτο μήνυμα, ότι αμφότερες οι voge και cf θα βγάλουν τα 625dsx και ανανεωμένο 700mt αντίστοιχα στα περίπου 65 άλογα.

    Το λέω αυτό Χαρη, γιατί εάν αποφασίσει και πάρει το Himalayan και βγει για ταξίδι από Λιβαδειά για Γιάννενα δικαβαλος, το κόβω εκεί στην Ναύπακτο να σου κάνει τηλ για διαζύγιο και είναι κρίμα (χαχα)

    Βέβαια από την άλλη μπορεί αυτό να είναι και για καλό.

    Πέρα από την πλάκα όμως αυτό που πρέπει να κάνει οπωσδήποτε είναι να καθήσει πάνω τους και ιδανικά να τα οδηγήσει για να δει εάν όντως το χει με τις διαστάσεις και το βάρος τους.

  12. #12
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    160
    Ναι παιδιά είναι το πρώτο μου. Οδηγούσα για 2 χρόνια ένα runner με παύση δεκαετίας, στο 125 με ταχύτητες αλλά χωρίς συμπλέκτη της σχολής και στο XT600 δεν είχα κάποιο πρόβλημα προσαρμογής και θεώρησα σωστό να βάλω οριακό ταβάνι τα 500cc γιατί νομίζω ότι με εξυπηρετεί με τις αποστάσεις της επαρχίας χωρίς να με φέρει στα όριά μου. Τόσο γιατί με βλέπω να μαζεύω καμιά στροφή, έχουμε πολλά πέταλα, όσο και επειδή αν το φοβηθώ εξ αρχής, μάλλον δεν θα του πάρω ποτέ τον αέρα.
    Το θέμα είναι πως δοκιμάζεις αν δεν τα έχει η αντιπροσωπεία; Δεν το βρίσκω τίμιο να παίρνω σε αγγελίες για δοκιμές και να ρίχνω άκυρα επειδή ψάχνομαι κυριολεκτικά από το μηδέν. Εσείς θα αφήνατε να καβαλήσει το δικό σας ένας πρωτάρης;

  13. #13
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.618
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dimmanoukas Προβολή μηνύματος
    Ω δεν διάβασα ότι είναι το πρώτο, sorry.

    Βέβαια διάβαζα τώρα και είναι σαν θεόσταλτο μήνυμα, ότι αμφότερες οι voge και cf θα βγάλουν τα 625dsx και ανανεωμένο 700mt αντίστοιχα στα περίπου 65 άλογα.

    Το λέω αυτό Χαρη, γιατί εάν αποφασίσει και πάρει το Himalayan και βγει για ταξίδι από Λιβαδειά για Γιάννενα δικαβαλος, το κόβω εκεί στην Ναύπακτο να σου κάνει τηλ για διαζύγιο και είναι κρίμα (χαχα)

    Βέβαια από την άλλη μπορεί αυτό να είναι και για καλό.

    Πέρα από την πλάκα όμως αυτό που πρέπει να κάνει οπωσδήποτε είναι να καθήσει πάνω τους και ιδανικά να τα οδηγήσει για να δει εάν όντως το χει με τις διαστάσεις και το βάρος τους.
    Το Himalayan πέραν του ''cafe racer Wannabe Design'' δεν έχει να προσφέρει κάτι στον φίλο μας .

    Όλα τα υπόλοιπα έχουν.
    The Dirty Harry

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    160
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dimmanoukas Προβολή μηνύματος

    Το λέω αυτό Χαρη, γιατί εάν αποφασίσει και πάρει το Himalayan και βγει για ταξίδι από Λιβαδειά για Γιάννενα δικαβαλος, το κόβω εκεί στην Ναύπακτο να σου κάνει τηλ για διαζύγιο και είναι κρίμα (χαχα)

    Βέβαια από την άλλη μπορεί αυτό να είναι και για καλό.
    Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!

    Πιθανόν να περιμένω, αφού λες ότι θα βγάλουν κι αυτοί νέα μοντέλα. Εξάλλου μέχρι να μπει η χρονιά δεν θα το κινήσω καθόλου λόγω δουλειάς. Στο ενδιάμεσο θα έχω και τον νου μου για αγγελίες σε ότι αφορά τις προηγούμενες γενιές.

    Αλλιώς θα πηγαίνω εγώ μπροστά με το μηχανάκι και πίσω μου η κυρά με το αμάξι.

  15. #15
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    το καινουριο voge 625
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. βοήθεια για επιλογή πρώτης μηχανής!
    από virelai στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2014, 21:15
  2. Επιλογή Πρώτης Μηχανής
    από erebus στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2014, 16:59
  3. Επιλογή πρώτης μηχανής!
    από makois στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2010, 12:50
  4. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2009, 00:42
  5. Βοηθεια παιδες,για επιλογη πρωτης μηχανης
    από gatoupardos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2008, 20:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF