Καλησπέρα στους σύντροχους, ψάχνομαι για αγορά νέας μηχανής μικρού κυβισμού για μέσα στην πόλη και που και που και καμιά βόλτα για καφέ ή καμιά ημερήσια στα πέριξ μαξ 100-150 χιλιόμετρα από επαρχιακούς δρόμους. Είμαι ανάμεσα σε 3 επιλογές που τείνουν να γίνουν δύο και θα εξηγηθώ συντόμως. Τα μηχανάκια που κοιτάω είναι το kawasaki w230, honda gb350s και royal enfield hntr 350. Ο λόγος που κοιτάζω αυτά τα μηχανάκια είναι ότι θέλω να επιστρέψω στους δύο τροχούς, με μοτοσυκλέτα, όχι σκούτερ ή παπί, μετά από κάποια χρόνια που οδηγώ αποκλειστικά αυτοκίνητο. Το καταλαβαίνω ότι τα άλογα που έχουν δεν συγκινούν αναλογικά με τα κυβικά τους, αλλά δεν με ενδιαφέρει να βάλω φωτιά στην άσφαλτο, ούτε οι επιδόσεις. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι μανιτζέβελο το εργαλείο μέσα στην κίνηση, να μπορεί να κυκλοφορήσει επαρχιακό και άντε βαριά βαριά αυτοκινητόδρομο (όχι εθνική) με 80-90 να κρουζάρει, να έχει χαμηλή κατανάλωση, να ταιριάζει στο προσωπικό μου γούστο (μου αρέσουν τα στρογγυλοφάναρα ρετρό) για να χαίρομαι να το χαζεύω και πάνω απ' όλα να είναι αξιόπιστο.
Το royal enfield να πω την αλήθεια το έχω ήδη ψιλοαποκλείσει γιατί ακούω μικτά πράγματα, κάποιοι λένε ότι είναι πάρα πολύ ποιοτικά τα καινούργια 350αρια με τον j series κινητήρα, άλλοι λένε ότι οκ δεν είναι τενεκέδες όπως τα παλιότερα αλλά ακόμη βγάζουν μικροπροβλήματα και τέλος στα χαρτιά φαίνεται να είναι ένα χειρότερο gb350s (και λέω στα χαρτιά γιατί καταλαβαίνω ότι μία μηχανή φαίνεται αν είναι καλή κατά κύριο λόγο από την οδηγική συμπεριφορά της κι όχι αποκλειστικά από τα specs).
Το gb 350s είναι honda και όσους έχω ρωτήσει μου λένε honda δεν σπάει δεν χαλάει, κατασκευάζονται Ιαπωνία τα μοντέλα που έρχονται Ευρώπη, το παίρνεις με κλειστά μάτια, του βάζεις βενζίνη κάνεις τα σέρβις κι έχεις μία μηχανή για μια ζωή κτλπ. Τώρα τι ισχύει από αυτά στην πράξη δεν ξέρω γι αυτό απευθύνομαι κι εδώ στο φόρουμ. Αντικειμενικά στα μάτια μου είναι το πιο άσχημο μηχανάκι από τα 3. Το ντεπόζιτο πολύ ωραίο και το φανάρι, αλλά η ουρά δεν μου αρέσει καθόλου, η επιλογή για μοντέρνα-μυτερά φώτα φλας μου φαίνεται άτοπη στο συγκεκριμένο μηχανάκι και η εξάτμιση και το κοντέρ απλά δεν βλέπονται. Ειδικά παιδιά η εξάτμιση μου φαίνεται πολύ φτήνια (μπορεί να είναι ποιοτική δεν λέω, απλά εμφανισιακά μου κάνει για κάτι που θα το έβλεπα σε ένα budget μηχανάκι, όχι σε ένα και καλά made in japan μηχανάκι που κοστίζει και 700 ευρώ παραπάνω από το πολύ πιο όμορφο, στα μάτια μου πάντα, hunter 350).
Και πάμε στο w230, που απλά παιδιά εμφανισιακά το έχω ερωτευτεί. Πολύ υπερτιμημένο για 230 κυβικά 18 άλογα; Ναι, σίγουρα, αλλά όποιος είναι ερωτευμένος είναι και τυφλός, οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν με πειράζει να το ακριβοπληρώσω αν τελικά επιλέξω αυτό. Ο προβληματισμός μου είναι ότι είναι το μόνο από τα 3 μηχανάκια που πραγματικά δεν έχω βρει καθόλου ένα review ή ένα test ride. Αλλά ρε παιδιά ειλικρινά πήγα σήμερα σε αντιπρόσωπο από κοντά και το είδα το μηχανάκι και έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Όλο μέταλο είναι παιδιά και τα όργανά του απίστευτα όμορφα, γενικά μου φάνηκε πολύ ποιοτικό. Τώρα για αξιοπιστία δεν ξέρω πραγματικά τι λέει, αλλά κατασκευαστικά σε σύγκριση με τα άλλα 2 που επίσης τα είδα από κοντά, φαίνεται κλάσεις ποιότητας παραπάνω και πραγματικά σχεδιαστικά είναι πάρα πολύ προσεγμένο. Αρνητικό ότι είναι 230 κυβικά, αλλά είναι και πολύ ελαφρύτερο από τα άλλα, οπότε σίγουρα για μέσα στην πόλη θα κάνει, τώρα για πιο έξω δεν ξέρω, εσείς τι λέτε; Βασική διαφορά επίσης, από τα άλλα ότι είναι και 6 τάχυτο με ότι αυτό συνεπάγεται.
PS αν δεν κάνει γι αυτήν την κατηγορία το ποστ παρακαλώ μετακινήστε το ελεύθερα.