Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Βενζίνη Ε20 – Πότε έρχεται

  1. #1
    μπου Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.433

    Βενζίνη Ε20 – Πότε έρχεται

    "Τα καύσιμα στις αντλίες μας πιθανόν θα αλλάξουν συντομότερα από ότι περιμένουμε, με την βενζίνη τύπου E20 να έρχεται πιθανώς νωρίτερα από το 2028 – αν «περάσει» η πίεση προς τους νομοθέτες της Ευρώπης.

    E20 σημαίνει Ethanol 20, δηλαδή βενζίνη με ποσοστό αιθανόλης στο 20% - και όταν λέμε αιθανόλη, εννοούμε το γνωστό σε όλους μας καθαρό οινόπνευμα, το οποίο μπορεί να παράγεται με βιώσιμο και ανανεώσιμο τρόπο, ενώ συμβάλλει σε μία καθαρότερη καύση και άρα, σε μείωση των ρύπων.

    Τα ελάχιστα οκτάνια της βενζίνης E20 αναμένεται να είναι τα 98, κάτι που σίγουρα θα βοηθήσει τα νέα οχήματα με υψηλή συμπίεση, αισθητήρες προανάφλεξης και εξελιγμένη χαρτογράφηση ψεκασμού και ανάφλεξης.

    Δεν θα αλλάξει κάτι «σε πρώτη φάση» όταν εισαχθεί το νέο καύσιμο. Θα διατίθεται κανονικά στα πρατήρια, σε τιμή ίδια ή και ελαφρώς χαμηλότερη με την τρέχουσα βενζίνη, ενώ οι κατασκευαστές έχουν ήδη ξεκινήσει να προσαρμόζουν τις μοτοσυκλέτες στις απαιτήσεις του καυσίμου με αιθανόλη.

    Η νέα βενζίνη με 20% αιθανόλη πιθανόν να προκαλέσει μεγάλες ζημιές στις παλαιότερες μοτοσυκλέτες, που δεν είναι σχεδιασμένες να λειτουργούν με αυτό. Από καταστροφή των σωληνώσεων και των o-rings, μέχρι και σκουριά στο ρεζερβουάρ λόγω της ιδιότητας της αλκοόλης να απορροφά το νερό, είναι πολύ πιθανόν ότι η νέα βενζίνη θα είναι «χαριστική βολή» για πολλές παλαιότερες μοτοσυκλέτες."


    Πηγή: bikeit.gr


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cf0d11a3df502d8cd67a4e1e50c05684_XL.jpg 
Προβολές:	237 
Μέγεθος:	54,9 KB 
ID:	463487
    Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/12/2013
    Μηνύματα
    1.103
    Αφού έχουν πρόβλημα σωληνώσεις και o-rings,δεν θα έχουν και τα πλαστικά τεποζιτα;

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της strokt up
    Εγγραφή
    06/10/2013
    Μηνύματα
    713
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από azar41 Προβολή μηνύματος
    Αφού έχουν πρόβλημα σωληνώσεις και o-rings,δεν θα έχουν και τα πλαστικά τεποζιτα;
    Θέλω να πιστεύω ότι έχει προβλεφθεί γιατί η πλειοψηφία των μηχανών αλλά και των αυτοκινήτων έχουν πλαστικά ντεπόζιτα.
    Imagine life without motorcycling
    now slap yourself and never do it again

  4. #4
    Στο Αμερικα πανε και ερχονται τα καντηλια για την βενζινη τους και την ζημια που κανει στα πλαστικα τεποζιτα. Δεν θυμαμαι σε τί ποσοστο είναι η αιθανολη, αλλα προφανως δεν εχει προβλεφθει εκει
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  5. #5
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    738
    είναι πολύ πιθανόν ότι η νέα βενζίνη θα είναι «χαριστική βολή» για πολλές παλαιότερες μοτοσυκλέτες.

    Για πόσο παλιές δηλαδή μιλάμε;
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  6. #6
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.458
    Πωλείται Hyper.
    Life begins at 45°.

  7. #7
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    738
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Πωλείται Hyper.
    Κιόλας;;
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  8. #8
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.750
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Πωλείται Hyper.
    Ντάξ΄το τερμάτισες λέμε!
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Πωλείται Hyper.
    Στη σειρά σου κύριος!

  10. #10
    Μέλος Το avatar του/της Peterjackson
    Εγγραφή
    19/01/2024
    Μηνύματα
    158
    Βάλε και τις αντλίες μέσα.
    Βλέπω να τρώει πωλητήριο το αυτοκίνητο όσο είναι καιρός.

    Πάντως με ένα γρήγορο ψάξιμο, διαβάζω ότι η Suzuki India έχει προβλέψει ήδη ώστε οι νέες τις μηχανές να είναι πιο ανθεκτικές σε αυτές τις φθορές. Βέβαια δεν μπαίνουν σε λεπτομέρειες για το τι άλλαξαν.

  11. #11
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    488
    Αν δεν κάνω λάθος, στη Λατινική Αμερική διατίθεται ήδη εδώ και πολλά χρόνια.
    Προφανώς επηρεάζει κινητήρες επιδόσεων, καιρός για επιστροφή στα μικρά κυβικά.

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giorgosb Προβολή μηνύματος
    είναι πολύ πιθανόν ότι η νέα βενζίνη θα είναι «χαριστική βολή» για πολλές παλαιότερες μοτοσυκλέτες
    ενώ οι νέες μοτοσυκλέτες είναι κατασκευασμένες με αρίστης ποιότητας υλικά και δεν θα παθαίνουν τίποτα

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.716
    Πολλή φασαρία για το τίποτα.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.059
    Οτι δλδ κάποιος έχει για παράδειγμα μια καρμπυρατέρ μοτό, προ 2001, και σε όλα αυτά τα χρονια, δεν χρειάστηκαν ΠΟΤΕ αλλαγή τα orings συνδέσμων ας πούμε, γιατί αυτά δεν χαλάνε με την κοινή βενζίνη (που ειναι εξαιρετικός διαλύτης ελαστικών και πλαστικών υλών), και θα μπει το οινόπνευμα τώρα (που είναι κατά πολύ λιγότερο ικανός διαλύτης από την βενζίνη) και θα χαλάσουνε, και θα καταστραφεί αυτός, και θα φάει ''χαριστική βολή'' η μηχανή, άμα δώσει και ξέρω γω, 10-20-30 ευρώ, να τα αλλάξει.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	P_20170504_125808.jpg 
Προβολές:	108 
Μέγεθος:	99,2 KB 
ID:	463504

    Ε ρε τρομολαγνεία και σαχλαμάρα που κυκλοφοράει στον ''ειδικό τύπο''
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  15. #15
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Οτι δλδ κάποιος έχει για παράδειγμα μια καρμπυρατέρ μοτό, προ 2001, και σε όλα αυτά τα χρονια, δεν χρειάστηκαν ΠΟΤΕ αλλαγή τα orings συνδέσμων ας πούμε, γιατί αυτά δεν χαλάνε με την κοινή βενζίνη (που ειναι εξαιρετικός διαλύτης ελαστικών και πλαστικών υλών), και θα μπει το οινόπνευμα τώρα (που είναι κατά πολύ λιγότερο ικανός διαλύτης από την βενζίνη) και θα χαλάσουνε, και θα καταστραφεί αυτός, και θα φάει ''χαριστική βολή'' η μηχανή, άμα δώσει και ξέρω γω, 10-20-30 ευρώ, να τα αλλάξει.

    Ε ρε τρομολαγνεία και σαχλαμάρα που κυκλοφοράει στον ''ειδικό τύπο''
    Η αιθανόλη είναι πολικό μόριο και ως πολικός διαλύτης μπορεί να προκαλέσει ισχυρότερη διάβρωση ή διάλυση σε κάποιες κατηγορίες πλαστικών. Μέχρι και χημική αντίδραση με κάποια μέταλλα κάνει και μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία ιζήματος που θα βουλώσει το σύστημα τροφοδοσίας. Επομένως, οχήματα 25 χρόνια πίσω, στα οποία δεν είχε προβλεφθεί μείγμα αλκοόλης στο καύσιμο, δυστυχώς έχουν πολυμερή στοιχεία που θα καταστραφούν γρήγορα. Μπορεί πολλά οχήματα να είναι ανθεκτικά σε Ε5, αλλά σε Ε10 αντέχουν κυρίως οχήματα που σχεδιάστηκαν μετά το 2010 και σε Ε20 πιο καινούρια οχήματα.

    Το δεύτερο στοιχείο που διαφοροποιεί την αιθανόλη, είναι η υγροσκοπικότητα. Απορροφά νερό, οπότε θα συμβάλει στην οξείδωση μεταλλικών επιφανειών.

    Το τρίτο είναι η τάση να διαχωρίζεται το διάλυμα Ε20 (διαχωρισμός φάσης), αν η αιθανόλη απορροφήσει νερό πάνω από κάποιο όριο. Τότε η αιθανόλη+νερό διαχωρίζονται σε κάποιο βαθμό από το πρότερο ομογενές διάλυμα με τη βενζίνη. Πηγαίνουν πιο κάτω στο ντεπόζιτο και η βενζίνη πάνω, κάτι που έχει μέρος των συμπτωμάτων που κάποιοι έχουν δει με μερικούς τύπους νοθευμένης βενζίνη.


    Συμπερασματικά, αν ο κατασκευαστής δεν αναφέρει ρητά συμβατότητα με Ε10 ή Ε20, θα πρέπει να αποφεύγονται αντίστοιχα καύσιμα. Κι αν μπει Ε20, δεν θα πρέπει να μείνει στο ντεπόζιτο, αν το όχημα μείνει ακινητοποιημένο για περισσότερο από έναν μήνα. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις σταθεροποιητή καυσίμου, αλλά για μεγάλα χρονικά διαστήματα ακινησίας, καλό είναι να αδειάζει το ντεπόζιτο.
    Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 06/07/2025 στις 09:54.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Shark Evoline ποτε ερχεται;
    από georgekostas στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2008, 13:10
  2. ποτε ερχεται...
    από dez στο forum KTM
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2006, 10:09
  3. Μη ΞΕΧΝΑΣ Ποτε!!!!
    από code στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2003, 16:25
  4. Πότε θα κάνει ξαστεριά
    από swtos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2003, 07:34
  5. Ρε θα σας γνωρίσω απο κοντά ποτέ?? ε?
    από petridist στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2003, 17:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF