ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ
http://www.bikelift.com/tommy_jack.htm
ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΒΟΛΙΚΟ
ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ
http://www.bikelift.com/tommy_jack.htm
ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΒΟΛΙΚΟ
οταν λουζομαι ιδρωνω
Αν προσέξεις λίγο, θα δεις ότι για να "πιάσει" το stand στο ψαλίδι πρέπει η μηχανή να είναι ΗΔΗ όρθια !!!
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
![]()
Δε νομίζω ρε Ολδ.. Στο πλαϊνό stand είναι και απλά ανεβάζει τον πίσω τροχό 2-3 πόντους σαν γρύλος
Πάντως η καλύτερη ατάκα είναι : "Jenny can get
it up in 2
seconds!"
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
και η συνοδευτική φωτό... θυμίζει την σελίδα 3 της Sun
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
(c) 2005 - AFTER
http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=12092
![]()
![]()
![]()
![]()
Καλή πατέντα είναι αλλά δεν είναι τόσο μικρό ώστε να το κουβαλάς μαζί σου.
Οπότε για £24.95 (37.5 Ευρώ) παίρνεις ένα γρύλλο 2 τόννων (της πλάκας βέβαια) που είναι άλλη φάση και κάνεις κι άλλες δουλειές εκτόε από να λαδώνεις την αλυσίδα.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Και γιατί να μην τα σκάσεις λίγο παραπάνω να πάρεις ένα κανονικό σταντ να έχεις και τις 2 ροδίτσες στον αέρα για όλες τις δουλειές?
Εκτός αν μιλάμε για βαριά μηχανάκια που μπορεί να είναι πολύ ακριβότερο.
Εγώ πάντως έχω μια πατέντα . Δηλαδή βγάζω το γρύλλο του αυτοκινήτου μου και τον τοποθετώ κάτω από το ψαλίδι ,συνήθως στο δεξί μέρος και πίσω εκεί που είναι οι ρεγουλατόροι . Ετσι με αυτό τον τρόπο ανασηκώνω το ψαλίδι κατά συνέπεια και τη μηχανή η οποία ούτως ή άλλως στηρίζεται στο σταντ της και με το τιμόνι της στραμμένο στα αριστερά και έχω την απόσταση από το έδαφος ώστε να γυρίσω τη ρόδα και να λιπάνω την αλυσίδα μου . Ο δε χρόνος που μου παίρνει είναι δεν είναι 5 λεπτά .![]()