Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: τελικη cbr 600f

  1. #1

    τελικη cbr 600f

    Γεια σε ολους.Εδω και 2μηνες περιπου αγορασα καινουριο ενα cbr 600f6.Εχω κάνει 4000 χιλιομετρα με προσεχτικο στρωσιμο και σημερα αποφασισα να βγω ξανα στην εθνικη για να δω τη μπορει να κανει αυτο το μηχανακι.Αφου βρηκα το σημειο με αψογη ορατοτητα και καθολου κινηση ανοιγω τερμα γκαζι.Το κοντερ μου σταματησε στα 250 kmh με τις στροφες στις 12600.Ακριβως περιπου στο σημειο μεγιστης ιπποδυναμης.Εχω διαβασει σε περιοδικα οτι στην τελικη το κοντερ δειχνει 260-266 kmh.Τη μπορει να συμβαινει και εχω μικροτερη τελικη;Οσοι εχετε normal cbr τη τελικη εχετε;
    Επισης δοκιμασα ξανα και ξανα να πετυχω μια καλυτερη ενδειξη κοντερ προσεχοντας την αεροδυναμικη μου(καλο κρυψιμο πισω απο το φαιρινγκ)αλλα το κοντερ εκει.Κολλημενο στα 250.
    Εχει κανεις καμια ιδεα τη μπορει να γινετε;Η βοηθεια σας πολυτιμη.
    Καλες βολτες σε ολους.
    Mike.

  2. #2
    emathe i thelei ki allo ? Το avatar του/της as_pino
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    89
    4000 xlm den einai arketa gia na exei anoiksoi entelos to moter / an kano lathos diorthoste

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από as_pino
    4000 xlm den einai arketa gia na exei anoiksoi entelos to moter / an kano lathos diorthoste
    ένα το απο πάνω

    δευτερον θέλεις μεγάααλη ευθεία γιατί μετά τα 230-240 ανεβάζει ψιλοαργά

    τρίτον να μην φυσάει κόντρα άνεμος

    τέταρτον το γρανάζωμα είναι ηλίθιο..ή μαλλον είναι τουριστικό αλλά δεν χρειάζεται σε σπορ 4κύλινδρο 600άρι,το σκοτώνει σε επιδόσεις.Με ένα δόντι μεγαλύτερο πίσω βελτιώνεται πολύ η κατάσταση.

    αυτά.260+ έχω δει στην Αττική Οδό χωρίς όμως το στροφόμετρο να πλησιάσει τα κόκκινα.Στις 13.600στρ είχε κολλήσει,με κόκκινο στις 14.200(το γρανάζωμα που λέγαμε)

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/03/2005
    Μηνύματα
    113
    Δέν εχει ανοίξει τό μοτέρ ακόμα φιλαράκι. Αν καί θά τό βοηθούσε οπως σωστά είπαν τά παιδιά ενα γραναζάκι, εγώ θά ελεγα 1 δόντι μικρότερο εμπρός γιά νά τά πάρεις ολα από τό μοτέρ
    Οι ηλίθιοι είναι αήτητοι!!!!

  5. #5
    ενα μεγαλυτερο δοντι πισω ή ενα μικροτερο μπροστα γιατι εχω την εντυπωση οτι ειναι σχεδον το ιδιο πραγμα???

    και αν ο mike_honda_cbr θελει τελικες δεν θα ηταν καλύτερα να βγαλει ενα δοντι πισω ή να βαλει ενα μπροστα?

    Παντως mike_honda_cbr το δικο μου εγραψε 267 χιλιομετρα κοντερ στις 6-7000 km. Απο τοτε εως τωρα που ειναι στις 12000
    δεν το εχω ξανανοιξει για τελική.
    μην αλλαξεις τίποτα. το μοτο ειναι SUPER
    μην βιαζεσαι να το ανοιξεις ακομα

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    εχμ...

    :smilea:

    264Km στις 13250 σαλ

    26000χλμ

    Εχω την εντυπωση οτι ειχε λιγο ακομα!

    Μαμα γραναζωμα!


  7. #7
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
    εχμ...

    :smilea:

    264Km στις 13250 σαλ

    26000χλμ

    Εχω την εντυπωση οτι ειχε λιγο ακομα!

    Μαμα γραναζωμα!

    Σιγουρα εχει και αλλο

    (στο κοντερ ομως )

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
    Σιγουρα εχει και αλλο

    (στο κοντερ ομως )

    Ε, ναι ρε αδερφε!

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    pantos osoi exoun granazosei pio konto (+piso i -empros) na 3eroun oti to konter pleon einai akoma perissotero esiodo3o mias kai o sensoras einai stin metadosi.
    Genika to mixanaki vgazei kapou 250 pragmatika km teliomeno omos.
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  10. #10
    Μεταλλικό Μέλος! Το avatar του/της id12586
    Εγγραφή
    30/11/2006
    Μηνύματα
    214
    Νομίζω ότι τα technical spefications λένε για πραγματική τελική στα 260. (Λες και χάλασε ο κόσμος για +/- 10 km/h).
    Με το δικό μου το μαμά cbr 600 FS2 (2002) έχω δεί στο κοντέρ στους κόφτες της 6ης, 274. Αρκετή αισιοδοξία

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΓΙΩΡΓΟΣ Δ.
    ενα μεγαλυτερο δοντι πισω ή ενα μικροτερο μπροστα γιατι εχω την εντυπωση οτι ειναι σχεδον το ιδιο πραγμα???
    λάθος η εντύπωση σου

    ένα μπροστά = τρία πίσω (στο περίπου)

  12. #12
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.148
    α τους αλήτες!

    τρέχουνε με 260 στο δρόμο!

    ου ου ου!



    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  13. #13
    οταν στρωνετε μηχανακι για ενα σκασμο χιλιομετρα,αυτα τραβατε...θελει αλλα 5,000 τερμα γκαζι παντου για να συνελθει...ελεος πια...λες και στρωνετε μαντεμια του 50...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    οταν στρωνετε μηχανακι για ενα σκασμο χιλιομετρα,αυτα τραβατε..
    Μπορεις να επεκταθεις λιγο;

    Μπορω λεει αλλα βαριεμαι...:wacko:
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386

    Re: τελικη cbr 600f

    Αρχικά δημιουργήθηκε από mike_honda_cbr
    Γεια σε ολους.Εδω και 2μηνες περιπου αγορασα καινουριο ενα cbr 600f6.Εχω κάνει 4000 χιλιομετρα με προσεχτικο στρωσιμο και σημερα αποφασισα να βγω ξανα στην εθνικη για να δω τη μπορει να κανει αυτο το μηχανακι.Αφου βρηκα το σημειο με αψογη ορατοτητα και καθολου κινηση ανοιγω τερμα γκαζι.Το κοντερ μου σταματησε στα 250 kmh με τις στροφες στις 12600.Ακριβως περιπου στο σημειο μεγιστης ιπποδυναμης.Εχω διαβασει σε περιοδικα οτι στην τελικη το κοντερ δειχνει 260-266 kmh.Τη μπορει να συμβαινει και εχω μικροτερη τελικη;Οσοι εχετε normal cbr τη τελικη εχετε;
    Επισης δοκιμασα ξανα και ξανα να πετυχω μια καλυτερη ενδειξη κοντερ προσεχοντας την αεροδυναμικη μου(καλο κρυψιμο πισω απο το φαιρινγκ)αλλα το κοντερ εκει.Κολλημενο στα 250.
    Εχει κανεις καμια ιδεα τη μπορει να γινετε;Η βοηθεια σας πολυτιμη.
    Καλες βολτες σε ολους.
    Mike.
    Πόσα κιλά είσαι;Παίζει μεγάλο ρόλο.Επίσης ποτέ 2 μηχανάκια δεν είναι καρμπόν,μαζική παραγωγή είναι...
    ΥΓ:Τί εννοείς προσεκτικό στρώσιμο;

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγή ουράς στο CBR 600F
    από Rembrand στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 02/05/2011, 16:05
  2. πρόταση για εξατμιση τελικο ? (CBR 600F)
    από ΓΙΩΡΓΟΣ Δ. στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2005, 12:43
  3. Που Θα Βρω Manual Για Cbr 600f Μοντ.2000
    από ΣΤΑΥΡΟΣ στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 11/02/2005, 11:32
  4. Ανταλλακτικα Για Cbr 600f
    από LINA στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2004, 15:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF