Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Βεντιλατέρ?

  1. #1

    Βεντιλατέρ?

    Προχθές μετά από εξονυχιστικό πλύσιμο με το μηχνάκι γυμνό, έριξα και μπόλικο σπρέυ σιλικόνης (που ως γνωστόν σεν κρατάει σκόνη) και μετά το έντυσα με το επισκευασμένο φαίρινγκ.

    Δεν πήγα καμμία βόλτα.

    Χθες, γυρνώντας από βόλτα στο Λαύριο. από τα βλάχικα και μετά έπεσα σε κίνηση.
    Λίγο μετά τη Γλυφάδα, παρατηρώ ότι ότι η θερμοκρασία είναι πολύ ψηλά (107-109 C).
    107 είχα δει έως τώρα μόνο καταμεσήμερο καλοκαίρι και αμέσως έπεφτε με τη συνδρομή του βεντιλατέρ (το οποίο δεν άκουσα να δουλεύει αλλά ακούγεται δύσκολα εν κινήσει).

    Τέλος πάντων καταφέρνω με ανάλογη οδήγηση να κρατάω τη θερμοκρασία στους 105 και φτάνω σπίτι. Εκεί σιγουρεύυομαι ότι το βεντιλατέρ δεν δουλεύει.
    Αφήνω το μηχανάκι να κρυώσει.

    Τσεκάρω ασφάλεια βεντιλατέρ, είναι οΚ.
    Μεσοβδόμαδα μαζί με τις βαλβίδες είχα πάει στο μάστορα και 2 λίτρα Μotul Motocool για ανανέωση υγρών. Κοιτάω το μανιουάλι και λέει ότι παίρνει 3.9 λίτρα.

    Ωπ λέω δεν είχαν συμπκηρώσει πλήρως.
    Το δοχείο εκτόνωσης ήταν άδειο.
    Συμπληρώνω από εκεί και μετά βγάζω το φαίρινγκ για να τσεκάρω στάθμη στο ψυγείο. Το δοχείο εκτόν. πρόλαβαίνει και κερνάει το ψυγείο (το Μotul είναι κίτρινο, αυτό που συμπλήρωσα πράσινο) οπότε δεν μπορώ να είμαι σίγουρος πόσο και αν έλειπε από το ψυγείο. Το δοχείο πήρε περίπου 1 λίτρο και μένει γεμάτο, οπότε υπόθέτω ότι λίγο έλειπε από το ψυγείο.

    Βάζω μπροστά και ξαναζεσταίνω μοτέρ.
    Το βεντιλατέρ δουλεύει αλλά γυρνάει αργά και σε δόσεις (σαν να το γυρνάει ασθενική μίζα) και είναι υπέρ του δέοντως ςύκολο να το σταματήσεις με το χέρι.

    Βγάζω τη μριζα του ρελέ και τη μπρίζα του μοτέρ πάνω στο βεντιλατέρ και τις ψεκάζω με σπρευ επαφών. Καμμία αλλαγή, το βεντιλατέρ γυρνάει λες και βαριέται τη ζωή του.

    Τσεκάρω πως γυρνάει ο ανεμιστήρας με το χέρι και βλέπω ότι δεν σπινιάρει ελεύθερα, αντιθέτως ξύνει. Τσεκάρω ότι δεν βρίσκει στις ψύκτρες και όντως δεν βρίσκει.
    Εδώ να προσθέσω ότι όταν είχα πάρει το μηχανάκι (με 2000 χλμ) το βεντιλατέρ έγλυφε ελαφρά στις ψύκτρες και στράβωσα λίγο τη βάση του με το χέρι χωρίς να το βγάλω.

    Τι δεν έχω κάνει:
    δεν έχω κάνει εξαέρωση του συστ. ψύξης,
    δεν έχω γεφυρώσει στο ρελέ ώστε να δουλεύει συνέχεια το βεντιλατέρ μπας και βελτιωθεί.
    Δεν έχω τσεκάρει συνέχεια ηλ. γραμμών μήπως έχω κανα βραχυκύκλωμα.
    Δεν έχω δώσει απευθείας 12 Volt στο μοτέρ.

    Συν όλα τ'άλλα με τα άναψε-σβήσε έπεσε και η μπαταρία και έπρεπε να το βάλω στο τέλος μπροστά με καλώδια.

    Πιστεύω ότι βεντιλατέρ είναι τελειωμένο.
    Πιστεύω επίσης ότι το χάλασα εγώ με τα πολλά νερά (έριχνα από πίσω προς τα εμπρός για να φύγουν οι λάσπες που φέρνει η ρόδα από το ψυγείο) και το σπρευ σιλικόνης (κρατάει το νερό και απ'έξω και από μέσα).

    Το βεντιλατέρ καινούργιο στην Αμερική (RonAyers) έχει 140 $, οπότε υπολογίζω εδώ να έχει κοντά στα 250?.

    Σκέφτεται κανείς κάτι που να μου διαφεύγει?
    Να πάρω καινούργιο ή μεταχειρισμένο?
    Να κρεμάσω κανένα φυλαχτό για το μάτι? Είμαι κατά αυτών των παγανιστικών εθίμων, αλλά τον τελευταίο καιρό δεν έχω ηρεμήσει, μόλις ξεμπερδεύω με το ένα (φαίρινγκ) σκάει μύτη κάτι άλλο.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  2. #2
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Βλέπω 2 οδούς.
    Η πρώτη το πουλάς και παίρνεις ducati οπότε ασχολείσαι δικαιολογημένα κάθε ΣΚ με τις βλάβες που θα σου βγάζει,
    Η δεύτερη βρήσκεις άλλο χόμπυ και αφήνεις το ΧΧ στην ησυχία του αντί να το χαλάς κάθε ΣΚ
    H απάντηση μου...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	xx saint george 2jpg.jpg 
Προβολές:	360 
Μέγεθος:	65,0 KB 
ID:	43312

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Αφού γυρνάει εστω και αργά, αν λαδώσεις με σπρει το ηλεκτρικό μοτεράκι του βεντιλατέρ μπορεί να στρώσει..........

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699


    Άντε να ΜΗΝ το "σφάξω" γιατί θα πούνε ότι έχω κάτι με τα Honda !!!


    Βρωμοπούλιε, δώσε γύρω στα 12.5 Volts από κάποιο τροφοδοτικό (ικανής ισχύος εξυπακούεται ) στα καλώδια του ανεμιστήρα και δες αν και πως γυρίζει ...


    Κατά πάσα πιθανότητα, έπιασε "μούσγα" το σύστημα άξονα-μοτέρ και ζορίζεται να γυρίσει (και θα σου ξελιγώσει και την μπαταρία - διότι, όπως λέει και ο Sonic22 , ηλεκτροκινητήρας που δεν περιστρέφεται ελεύθερα, λειτουργεί σαν ωμική αντίσταση).

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Update...

    Βεντιλατέρ έχει στον Σ. και μου'ρχεται γύρω στα 150? (μόνο το μοτέρ). Στα μτχ βρήκα ένα κομπλέ με 60? και το πήρα.
    Δυστυχώς ενώ δουλεύει άψογα (του έδωσα ρεύμα από την μπαταρία) δεν είναι το ίδιο.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fan 4.jpg 
Προβολές:	306 
Μέγεθος:	68,5 KB 
ID:	43371

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6
    Το λυμμένο είναι το μαμά.

    Η φτερωτή είναι ίδια (αλλάζει ο τρόπος στήριξης στο μοτέρ)
    Διαφέρουν, η βάση (άλλες γωνίες και ποδαράκια), η μπρίζα (αυτό φτιάχνεται εύκολα) και οι βίδες στήριξης (σταυρόβιδες αντί για οχτάρες).
    Δεν έλυσα το μτχ γιατί μάλλον θα το επιστρέψω.

    Μέτρησα την μπαταρία και είναι 12.2 volt, συνεπώς την ξελίγωσε ελαφρώς το ρημάδι.
    Επίσης έδωσα (στιγμιαία πάντα) ρεύμα και στο χαλασμένο και κάνει σαν να χτυπάει ρελέ (δεν χτύπαγε το ρελέ όμως αλλά το βεντιλατέρ).
    Επίσης έκανα και το τεστ που γράφει στο μάνιουαλ.
    Γεφύρωσα το ρελέ του fan , και με ανοιχτό διακόπτη σύνδεσα (με καλώδια) το μτχ fan στην μπρίζα της πλεξούδας που φέρνει ρεύμα-γείωση στο πλεξουδάκι του fan. Όλα λειτουργούσαν εντάξει οπότε καλωδιακώς είμαο οΚ.

    Πάρτε και μία με το αποδημήσαν (επαναλαμβάνω από δικό μου λάθος) fan ανοιγμένο.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fan 1.jpg 
Προβολές:	304 
Μέγεθος:	64,5 KB 
ID:	43372

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #7
    πηγαινε αρχηγε μου και παρε ενα μαμα βεντιλατερ!
    Δεν κανουν εκει τσιγκουνιες
    Με την θερμοκρασια δεν πρεπει να κανουμε πειραματα!

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    πηγαινε αρχηγε μου και παρε ενα μαμα βεντιλατερ!
    Δεν κανουν εκει τσιγκουνιες
    Με την θερμοκρασια δεν πρεπει να κανουμε πειραματα!
    Λειτουργεί το original, λεπτομέρειες και φωτορομάντζο το απόγευμα.

    P.S.: μέχεις κόψει για τσιγκούνη?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Update...

    Βεντιλατέρ έχει στον Σ. και μου'ρχεται γύρω στα 150? (μόνο το μοτέρ). Στα μτχ βρήκα ένα κομπλέ με 60? και το πήρα.
    Δυστυχώς ενώ δουλεύει άψογα (του έδωσα ρεύμα από την μπαταρία) δεν είναι το ίδιο.
    Δεν το λεω προσβλητικα ουτε σε ξερω!
    Απλα μηπως να μην εκανες πειραματα και να επερνες ενα καινουργιο να εισαι ησυχος?

  10. #10
    Λοιπόν όπως έγραψα το μαμα βεντιλατέρ έκανε περίεργους θορύβους. Μετά από αυτό το άνοιξα. Κατά τον οπτικό έλεγχο δεν έδειχνε να έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα εκτός από το ρουλεμάν στην μεριά του μαγνήτη που ήταν θορυβώδες και εξωτερικά έδειχνε ότι είχε κάνει κράτημα στην φωλιά του. Εδώ να σημειώσω ότι έχει 2 ρουλεμάν σειράς 607 κλειστού τύπου.
    Εχτές το πρωί στη δουλειά ο κολλητός συνάδελφος αφού δοκιμάζει στο ρεύμα το μτχ (που είχα αγοράσει αλλά δεν έκανε) δοκίμασε και το μαμά..... το οποίο δούλευε.

    Προφανώς ανοίγοντας το, έφυγε η υγρασία που είχε μέσα και το βραχυκύκλωνε? (δεν είμαι πολύ σίγουρος για την εξήγηση και ούτε έχω ιδιαίτερη εμπειρία στο θέμα).
    Τέλος πάντων σφού καθάρισα τα εντόσθια με αντιοξειδωτικά ηλεκτρολογικά σπρέυ, πετάχτηκα και στην SKF και πήρα και 2 ρουλεμανάκια (κόστος 11?). Φυσικά για να βγούν τα ρουλεμάν θέλει εξολκέα (ας είναι καλά παρακείμενος στην SKF φίλος που είναι αντιπρόσωπος της Facom). Kατά το κλείσιμο έβαλα και σιλικόνη στεγανοποίησης μεταξύ των 2 casings του μοτέρ (είχε απο τη μαμά μαστίχα σαν αυτήν που έχουν οι εγκέφαλοι ψεκασμού η οποία μένει επάνω αλλά με τα άνοιξε - κλείσε...) και
    as good as knew (or even better).....
    Θα δείξει...

    Φωτό σε λίγο.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  11. #11
    Το γκρουπ βεντιλατέρ λυμμένο και με βγαλμένα τα ρουλεμάν (δεν φαίνεται ο ρότορας)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fan apart.jpg 
Προβολές:	223 
Μέγεθος:	75,4 KB 
ID:	43520

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    Και ο ρότορας (μάστορα, πέρνα μου μία περιέλιξη )


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fan rotor.jpg 
Προβολές:	221 
Μέγεθος:	73,5 KB 
ID:	43521

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Παρόμοια θέματα

  1. Βεντιλατέρ Ktm
    από MikeG στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2008, 18:52
  2. Βεντιλατερ
    από MXU300 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2008, 14:45
  3. Βεντιλατέρ σε ψυγείο λαδιού...
    από motaba στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2006, 15:33
  4. Παράξενη λειτουργία του βεντιλατερ!!!!
    από Pokermon στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2006, 14:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF