Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Μείωση γυροσκοπικού (mototriti)

  1. #1

    Μείωση γυροσκοπικού (mototriti)

    Ένας Αμερικάνος ερευνητής, ο Robby Kasten, θέτει επί τάπητος την ιδέα του για ασφαλέστερη οδήγηση της μοτοσικλέτας στις στροφές και για αποτελεσματικότερο φρενάρισμα. Μειώνοντας μέχρι και 80% την γυροσκοπική δύναμη στον εμπρός τροχό, φαίνεται ότι τα πράγματα παίρνουν άλλη τροπή…!


    Τα δισκόφρενα γυρνούν με την ίδια φορά που γυρνάει και ο τροχός της μοτοσικλέτας όταν αυτή βρίσκεται σε κίνηση. Έτσι, κατά την είσοδο της μοτοσικλέτας στην στροφή, δημιουργούνται γυροσκοπικές δυνάμεις με αποτέλεσμα η δυνατότητα ενός αναβάτη να πάρει την στροφή γρήγορα, μειώνεται, όσο αυξάνεται η ταχύτητα. Ο Kasten, αλλάζοντας την φορά κύλισης των δισκόφρενων στην αντίθετη φορά, κατάφερε να μειώσει μέχρι και 80% τις γυροσκοπικές δυνάμεις. Με ένα επιπλέον γρανάζι, οι δίσκοι των φρένων περιστρέφονται αντίθετα από τον τροχό και με ταχύτητα 2.7 στροφές γρηγορότερα από αυτόν. Το σύστημα αυτό, σύμφωνα με τον αμερικάνο ερευνητή, επιτρέπει καλύτερη συμπεριφορά του εμπρός συστήματος της μοτοσικλέτας εντός της στροφής και αποδοτικότερο φρενάρισμα. Το σύστημα αυτό βρίσκεται υπό μελέτη και ήδη μια πρωτότυπη μοτοσικλέτα βρίσκεται στην πίστα για δοκιμές.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	robbyk.jpg 
Προβολές:	540 
Μέγεθος:	11,5 KB 
ID:	44482

  2. #2

    Re: Μείωση γυροσκοπικού (mototriti)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από morpheus
    Ο Kasten, αλλάζοντας την φορά κύλισης των δισκόφρενων στην αντίθετη φορά, κατάφερε να μειώσει μέχρι και 80% τις γυροσκοπικές δυνάμεις. Με ένα επιπλέον γρανάζι, οι δίσκοι των φρένων περιστρέφονται αντίθετα από τον τροχό και με ταχύτητα 2.7 στροφές γρηγορότερα από αυτόν. Το σύστημα αυτό, σύμφωνα με τον αμερικάνο ερευνητή, επιτρέπει καλύτερη συμπεριφορά του εμπρός συστήματος της μοτοσικλέτας εντός της στροφής και αποδοτικότερο φρενάρισμα.







  3. #3
    ~
    Εγγραφή
    07/12/2005
    Μηνύματα
    272
    les?

    pote tha valoun koubaki pou tha grafei "auto-pilot" ?
    e? pote?

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mystique
    pote tha valoun koubaki pou tha grafei "auto-pilot" ?
    e? pote?
    Μη σώσουν και το βάλουν !

    Σιγά που θα αφήνω εγώ τη μηχανή μου να μου την οδηγάει ο κάθε αυτόματος πιλότος και να μου παίρνει όλη την απόλαυση !

    Προτιμώ τον εαυτό μου κι ας είμαι μάνιουαλ !



  5. #5
    CSS Lv.2 DONE/PSN ID:OST9 Το avatar του/της ktm640lc4
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    970
    Kαι αν χρειαστει να φρεναρω μεσα στην στροφη αφου οι δισκοι δεν θα γυρνανε τοσο γρηγορα το φαινομενο αυτο θα ειναι μεταβαλομενο? Απο 80% στα 50% και παει λεγοντας στο φρεναρισμα?

    Δεν εχω καταλαβει. Αλλα πολυ καλη ιδεα φαινεται.


  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Το γυροσκοπικό εκτός από το να στρίβεις τη μηχανή λειτουργεί και αντίστροφα. Κρατάει τη μηχανή σταθερή, γι'αυτό και όσο πιο γρήγορα πηγαίνει τόσο μεγαλύτερες δυνάμεις χρειάζονται για να τη στρίψεις.

    Με το σύστημα αυτό βλέπω να πατάς σε ανωμαλία του δρόμου με 200 και να κάνεις 3 φορές την προσευχή σου... Απορώ ποιος ο λόγος να προσπαθήσεις να αφαιρέσεις μία ιδιότητα που μόνο χρήσιμη μου φαίνεται ότι είναι...

    Δε Μπάνε να ψήσουνε κανένα μπιφτέκι οι αμερικάνοι και ν'αφήσουν τις έρευνες για κανέναν άλλο...
    Θάνος..

  7. #7
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος

    Δε Μπάνε να ψήσουνε κανένα μπιφτέκι οι αμερικάνοι και ν'αφήσουν τις έρευνες για κανέναν άλλο...
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    κανανε 2006 μετα Χριστο.... χρονια να φτιαξουν.... HARLEY!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  8. #8
    CSS Lv.2 DONE/PSN ID:OST9 Το avatar του/της ktm640lc4
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    970
    Λεφας δεν λεγοταν???

    Ενα αντιστοιχο συστημα που δουλευε αν δεν κανω λαθος.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
    Λεφας δεν λεγοταν???

    Ενα αντιστοιχο συστημα που δουλευε αν δεν κανω λαθος.
    Ειλικρινά θα σε γελάσω...

    Αλλά το όλο concept μου ακούγεται εντελώς χαζό για τη χρήση αυτή...

    Άμα θέλεις να στρίβεις με λιγότερη δύναμη, βάλε υποβοήθηση στο τιμόνι.

    Δεν μειώνεις τις δυνάμεις που κρατάνε τη μηχανή όρθια στα πολλά γιατί μετά θα στρίβεις μεν πιο εύκολα αλλά θα θέλεις βοηθητικές ρόδες για να μείνεις στη σέλα!
    Θάνος..

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    κανανε 2006 μετα Χριστο.... χρονια να φτιαξουν.... HARLEY!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ε βέβαια δεν είναι να απορείς γιατί αυτή η έρευνα ξεκίνησε στην αμερική...

    Έχω 400 κιλά μασίφ σίδερο χάρλει και θέλω να τη στρίψω... τι φταίει και δεν μπορώ;
    Θάνος..

  11. #11
    CSS Lv.2 DONE/PSN ID:OST9 Το avatar του/της ktm640lc4
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    970
    Παιδια δεν θυμαμαι καλα αλλα τον ειχα δει και προσφατα στο μοτο σε ενα σημειο δεν θυμαμαι παλι.

    Ο Λεφας ειχε φτιαξει ενα συστημα που δουλευε και εκανε αυτο ακριβως. Αυτο που θυμαμαι καλα ειναι οτι στους 2 τροχους που το πρωτοειδα πριν παρα πολλα χρονια με σχεδον φαγομενα λαστιχα και τελειωμενες αναρτησεις το μηχανακι εστριβε λες και ηταν αγωνιστικο!!!!!. Ετσι εγραφαν τουλαχιστον στους 2 τροχους.

    Ο Λεφας εχει πεθανει. Αν θυμαμαι καλα ηταν φιλος με εναν Αγγλο. john britten αν δεν κανω παλι λαθος. Τρομεροι μηχανικοι και οι 2.

    Κριμα για τον Λεφα που γεννηθηκε στην πιο ηλιθια χωρα του πλανητη και το συστημα του δεν προχωρησε ποτε.

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
    Ο Λεφας ειχε φτιαξει ενα συστημα που δουλευε και εκανε αυτο ακριβως.
    o lefas vasika eixe ftiajei ena sistima sto opoio o troxos estrive anejartita apo ta kalamia (anartiseis)...

    to timoni dld estrive ton troxo enw ta kalamia paremenan stin thesi tous paralila me to plaisio...

    auto eixe san sinepeia ton diaxwrismo tou sistimatos dieuthinis apo to sistima anartisis... me ta opoia pleonektimata sinepagete auto...

    to parapanw sistima exei na kanei kathara me to giroskopiko fainomeno..

    alla apo tin stigmi pou exoume I4 kinitires ti to paideuoume?
    oi theovaroi strafaloi kanoun tetoio giroskopiko pou otidipote allo panw stin mixani ipovathmizete se koudounistra...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thander
    Εγγραφή
    07/10/2005
    Μηνύματα
    142
    ΝεοΖηλανδός ο Britten

  14. #14
    Εγώ το κατάλαβα λίγο διαφορετικά...

    Αν σκοπός είναι να μειωθεί η "μη αναρτώμενη μάζα" και θεωρώντας σαν μη αναρτώμενη μάζα αυτή που πραγματικά υπάρχει λόγω των εξαρτημάτων του μπροστινού τροχού ΣΥΝ την αδρανειακή μάζα (που αποκτά ο τροχός λόγω του γυροσκοπικού αναλογικά με την ταχύτητα περιστροφής), τότε νομίζω ότι θα έχει επιτυχία τουλάχιστον στην συμπεριφορά (φρενάρισμα, κλίση, επιτάχυνση, ανωμαλίες οδοστρώματος), δηλαδή σε όλες τις αλλαγές διεύθυνσης+ταχύτητας κίνησης.

  15. #15
    CSS Lv.2 DONE/PSN ID:OST9 Το avatar του/της ktm640lc4
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    970
    βεβαια απο την αλλη και η yamaha gts οταν ειχε βγει ελεγαν διαφορα.

    Τελικα δεν περπατησε το συστημα. Μονο αυτη βγηκε με ανεξαρτητο συστημα μπροστα.

    Παντως κατα κει δεν βλεπω να γινεται τιποτα. Ισως επειδη απλα δεν χρειαζεται. Ποιος ξερει. Το μελλον θα δειξει.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. mototriti Hacked...
    από a$wto$ στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2006, 23:18
  2. ΝΕΟ KAWASAKI- (Άρθρο απο Mototriti)
    από Konti στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 10/08/2006, 10:28
  3. Παρατηρηση του γυροσκοπικου φαινομενου
    από Giorgos19 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2006, 13:10
  4. Απαντήσεις: 78
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2005, 10:53
  5. Μειωση Υψουσ Σελασ Μοτοσυκλετασ
    από LEON_BOLOS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2004, 19:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF