Ένας Αμερικάνος ερευνητής, ο Robby Kasten, θέτει επί τάπητος την ιδέα του για ασφαλέστερη οδήγηση της μοτοσικλέτας στις στροφές και για αποτελεσματικότερο φρενάρισμα. Μειώνοντας μέχρι και 80% την γυροσκοπική δύναμη στον εμπρός τροχό, φαίνεται ότι τα πράγματα παίρνουν άλλη τροπή…!
Τα δισκόφρενα γυρνούν με την ίδια φορά που γυρνάει και ο τροχός της μοτοσικλέτας όταν αυτή βρίσκεται σε κίνηση. Έτσι, κατά την είσοδο της μοτοσικλέτας στην στροφή, δημιουργούνται γυροσκοπικές δυνάμεις με αποτέλεσμα η δυνατότητα ενός αναβάτη να πάρει την στροφή γρήγορα, μειώνεται, όσο αυξάνεται η ταχύτητα. Ο Kasten, αλλάζοντας την φορά κύλισης των δισκόφρενων στην αντίθετη φορά, κατάφερε να μειώσει μέχρι και 80% τις γυροσκοπικές δυνάμεις. Με ένα επιπλέον γρανάζι, οι δίσκοι των φρένων περιστρέφονται αντίθετα από τον τροχό και με ταχύτητα 2.7 στροφές γρηγορότερα από αυτόν. Το σύστημα αυτό, σύμφωνα με τον αμερικάνο ερευνητή, επιτρέπει καλύτερη συμπεριφορά του εμπρός συστήματος της μοτοσικλέτας εντός της στροφής και αποδοτικότερο φρενάρισμα. Το σύστημα αυτό βρίσκεται υπό μελέτη και ήδη μια πρωτότυπη μοτοσικλέτα βρίσκεται στην πίστα για δοκιμές.