Καλημέρα παιδιά χρονια πολλα και καλη ανασταση...ειχα καιρο να γραψω μιας και τον βαρυ χειμωνα η αφρικανα μου ξεκουραζεται και την σκυταλη την παιρνει η αλφα μου...τωρα ειναι εποχη που γινεται το αντιθετο τουλαχιστον μεχρι δεκεμβρη μηνα...
λιγο πριν αποσυρθη για χειμερια ναρκη ειχα διαπιστωση οτι ηθελε δισκους...οποτε οταν την ξαναβγαλα στην κυκλοφορια πηγα στο συνεργειο να τις κανω σερβις και αλλαγη δισκων αλλα και με αγωνια διοτι απο καιρο ειχα βαλει την μαγνητικη ταπα χωρις να δω αν τελικα ειχε μαζεψει κατι...και ολα αυτα στα 50000 κμ
αλλαξα δισκους,ντιζα συμπλεκτη,τις εισαγωγες στα καρμπυρατερ οι οποιες ειχαν ξεραθει,μια ταπα στο αριστερο μερος του κινητηρα(ξεβιδωνετε για ρυθμιση βαλβιδες αν δεν κανω λαθος)
λαδια 20-50 bal-ray σημειωτεον οτι με 5000κμ με την μαγνητικη ταπα δεν βρηκα ιχνος ρινισματος)
αλλαξα μπουζι και η εργασια του μηχανικου που ανηρθε στα 100 ευρω..
το συνολικο κοστος εφτασε τα 400 ευρω...ειναι λογικο η πιαστικα μ.....κας?
αυτο που με ετσουξε πολυ ηταν οι εισαγωγες οι οποιες ειχαν 45 ευρω εκαστος για ενα κομματι λαστιχο...απιστευτο...στην αλφα μου τοσα λεφτα δεν εχω δωσει ποτε...