Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Εξατμισεις τιτανιου

  1. #1

    Εξατμισεις τιτανιου

    Στη μοτοβολτα που ειχα παει ενα παλικαρι φορουσε στο Ζ μια arrow και οταν σταματησαμε για τσιγαρο και χαζευαμε τα μηχανακια μας,επιασα την εξατμιση του και ολως περιεργος δεν εκαιγε καθολου σε αντιθεση με την δικια μου μου ζεματουσε ολοκληρη!Εψηνες ελληνικο καφε επανω!

    Το παλικαρι μου ειπε οτι ειναι η ιδιοτητα του τιτανιου να μην καιει η εξατμιση!
    Αληθευει δηλαδη οι εξατμα απο τιτανιο δεν καινε δηλαδη?????
    Μην υπογραφετε εκει μπορει να χαθει....εδω υπογραψτε στο μπλουζακι μου...θα κανετε φρρρρρρρ να σας ακουσω..φανταστικε τροχονομε.....

  2. #2
    Χα το ιδιο πραγμα συζηταω και γω με τα φιλαρακια αυτες τις μερες
    γιατι και μενα μου εκανε μεγαλη εντυπωση.Επισης τονιστηκε οτι δεν "σκαει" και ο κινητηρας στην κινηση απο τη ζεστη!Του δινει λιγο ανεση στο να αναπνει!
    [FONT=century gothic]Ποτέ Mην Κάνεις Κάτι Σήμερα Που Μπορείς Να Αναβάλεις Για Άυριο!!!![/FONT]
    ******:a66: "I knew I sould have taken that turn to Albuquerque!!!!" :a66:********

  3. #3
    ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΡΑΩ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΙΤΑΝΙΟΥ ΤΗΣ LEO VINCE,ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΝΤΩΣ!:wacko:
    ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΗΚΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥΩΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ COOL MEN!!!
    www.caferacers.gr

  4. #4
    To ιδιο συμβαινει και με τις carbon εξατμισεις,δηλ ουτε αυτες καινε??
    Μην υπογραφετε εκει μπορει να χαθει....εδω υπογραψτε στο μπλουζακι μου...θα κανετε φρρρρρρρ να σας ακουσω..φανταστικε τροχονομε.....

  5. #5
    ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ Το avatar του/της kawasaki ZX-12
    Εγγραφή
    29/06/2005
    Μηνύματα
    213
    ουτε το τιτανιο ουτε το καρμπον καιει!!!!!!!!!!!!!!!!!

    το τιτανιο ειναι υλικο που δεν ζεστενεται τοσο οσο να σε σε καψει!!!!

    μονο το καλοκαιρι καιει μιλαμε σε πολυ καυσωνα !!!!!

    αντιθετα οι καρμπον εξατμισεις ακομα και το καλοκαιρι δεν καινε καθολου!!!!!!!!!!!!!!

  6. #6
    Οι Τermignoni τιτανίου που έχω, μετά από ταξίδι το καλοκαίρι απλά είναι ζεστές αλλά τις 'αγκαλιάζεις' άνετα.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #7
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Και εμένα το Yoshi, αμέσως μετά δεν ζεματάει , είναι ελαφρά ζεστό και μετα απο 1,5 λεπτό εντελώς κρύο... τα ανθρακονήματα μπορείς να τα ακουμπάς και εν λειτουργία....

  8. #8
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό, είναι δι'ότι το τιτάνιο έχει πολύ μικρότερη θερμοπερατότητα από το σίδερο και το αλουμίνιο. Αυτό σημαίνει, ότι δεν απορροφά την θερμοκρασία σε μεγάλο βαθμό. Αυτό είναι ιδιαίτερα καλό σε μια εξάτμιση επιδόσεων, μιας και η θερμότητα αντί να απορροφάται, "εξατμίζεται" στο περιβάλλον από την απόληξη της. Αυτό μεταφράζεται σε καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση, και τελικά καλύτερη απόδοση του κινητήρα.
    www.clubcsl.com

  9. #9
    No bike.....No party Το avatar του/της zeli
    Εγγραφή
    24/02/2005
    Μηνύματα
    244
    Πάντως ούτε οι SBK αλουμινίου καίνε
    THE MORE WE SEE THE MORE WE KNOW...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.068
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
    Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό, είναι δι'ότι το τιτάνιο έχει πολύ μικρότερη θερμοπερατότητα από το σίδερο και το αλουμίνιο. Αυτό σημαίνει, ότι δεν απορροφά την θερμοκρασία σε μεγάλο βαθμό. Αυτό είναι ιδιαίτερα καλό σε μια εξάτμιση επιδόσεων, μιας και η θερμότητα αντί να απορροφάται, "εξατμίζεται" στο περιβάλλον από την απόληξη της. Αυτό μεταφράζεται σε καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση, και τελικά καλύτερη απόδοση του κινητήρα.
    Εγώ νομίζω οτι είναι ακριβώς το αντίθετο.
    Το τιτάνιο έχει μεγαλύτερη θερμοπερατότητα και είναι και σημαντικά λεπτότερο.
    Το αλουμίνιο και το Carbon έχουν έτσι και αλλιώς μεγαλύτερη θερμοπερατότητα (αγωγιμότητα είναι καλύτερα?) οπότε και τα καυσαέρια κρυώνουν πολύ περισσότερο και γρηγορότερα (οχι οτι έχει καμιά σημασία σε πρακτικό επίπεδο απο άποψη επιδόσεων).

    Ξέρει κανείς τι κράματα τιτανίου χρησιμοποιούνται στις εξατμήσεις,
    δεδομένου οτι σκέτο τιτάνιο δεν υφίσταται???

  11. #11
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367

    Κόντρα τιτάνιο με αλουμίνιο

    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εγώ νομίζω οτι είναι ακριβώς το αντίθετο.
    Φίλε Στέφανε, συγγνώμη αλλά είσαι λάθος.
    Παραθέτω τα στοιχεία για την κόντρα των 2 υλικών.

    Al
    Electron configuration order: 1s-2s-2p-3s-3p-3d-4s-4p-4d-4f-5s-5p-5d-5f-6s-6p-6d-7s
    Density 2700 kg/m3
    Heat Capacity 897 J/kg-K
    Thermal Conductivity 237 W/m-K


    Ti
    Electron configuration order: 1s-2s-2p-3s-3p-3d-4s-4p-4d-4f-5s-5p-5d-5f-6s-6p-6d-7s
    Density 4510 kg/m3
    Heat Capacity 523 J/kg-K
    Thermal Conductivity 21.9 W/m-K

    Άν δεις τις τιμές της θερμοχωρητικότητας και της θερμοπερατότητας, οι διαφορές είναι τεράστιες (ειδικά στην θερμοπερατότητα).
    www.clubcsl.com

  12. #12
    Ξεχασατε και κατι αλλο.
    Ενας λογος που δεν καινε ΟΛΕΣ οι after market εξατμισεις, ειναι οτι ειναι ελευθερες

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Ξεχασατε και κατι αλλο.
    Ενας λογος που δεν καινε ΟΛΕΣ οι after market εξατμισεις, ειναι οτι ειναι ελευθερες
    apo to stoma mou to pires...
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.068

    Re: Κόντρα τιτάνιο με αλουμίνιο

    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
    Φίλε Στέφανε, συγγνώμη αλλά είσαι λάθος.
    Παραθέτω τα στοιχεία για την κόντρα των 2 υλικών.

    Al
    Electron configuration order: 1s-2s-2p-3s-3p-3d-4s-4p-4d-4f-5s-5p-5d-5f-6s-6p-6d-7s
    Density 2700 kg/m3
    Heat Capacity 897 J/kg-K
    Thermal Conductivity 237 W/m-K


    Ti
    Electron configuration order: 1s-2s-2p-3s-3p-3d-4s-4p-4d-4f-5s-5p-5d-5f-6s-6p-6d-7s
    Density 4510 kg/m3
    Heat Capacity 523 J/kg-K
    Thermal Conductivity 21.9 W/m-K

    Άν δεις τις τιμές της θερμοχωρητικότητας και της θερμοπερατότητας, οι διαφορές είναι τεράστιες (ειδικά στην θερμοπερατότητα).

    Πράγματι.
    Αν τώρα δούμε και μερικά νούμερα για ανοξείδωτα θα δούμε οτι
    και αυτά πολύ κοντά στο Ti.
    Τώρα αν ακουμπήσεται μια ανοξείδωτη εξάτμηση μόλις σβήσετε τον κινητήρα.........



    Stainless Steel AISI 302 15.1
    Stainless Steel AISI 304 14.9
    Stainless Steel AISI 316 13.4



    Οπότε έχουμε χάσει το δρόμο σωστά?

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703

    Re: Κόντρα τιτάνιο με αλουμίνιο

    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
    Παραθέτω τα στοιχεία για την κόντρα των 2 υλικών.

    Al
    Electron configuration order: 1s-2s-2p-3s-3p-3d-4s-4p-4d-4f-5s-
    Ti
    Electron configuration order: 1s-2s-2p-3s-3p-3d-4s-4p-4d-4f-5s-
    Καλά ρε alexk...

    Την διάταξη των στιβάδων, γιατί την έβαλες ???

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Εξατμισεις
    από anco στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2004, 15:42
  2. Εξατμίσεις
    από milaber στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2004, 10:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF