Παιδιά εδω θέλω τα φώτα σας.
Εχω ακούσει οτι αν έχει μονή δισκόπλακα ο μπροστά τροχός στο δυνατο φρενάρισμα επηρεάζεται η ευστάθεια .
Ισχύει?
Φιλικά
Μιχάλης![]()
Παιδιά εδω θέλω τα φώτα σας.
Εχω ακούσει οτι αν έχει μονή δισκόπλακα ο μπροστά τροχός στο δυνατο φρενάρισμα επηρεάζεται η ευστάθεια .
Ισχύει?
Φιλικά
Μιχάλης![]()
ισχύει.
Το θέμα είναι πως εννοείς το "επηρεάζει"
Τα εργοστάσια φροντίζουν ώστε να μη γίνεται κάν αντιληπτό απο ένα μέσο αναβάτη (εκτός απο το επιπλέον βάρος).
Πάντως το ίδιο ισχύει για οποιαδήποτε ασύμμετρη φόρτιση στις μοτο, μονόμπρατσα ψαλίδια, ένα ελατήριο στο πηρούνι, αποσβέση συμπίεσης στο ένα καλάμι και επαναφοράς στο άλλο.
Να επεκτείνω έτσι την ερώτηση και να ρωτήσω,
και στον πίσω τροχό δηλαδή το ιδανικό θα ήταν να είχαμε 2 δισκόφρενα για ποιο ζυγοσταθμισμένο φρενάρισμα, ή επειδή δεν έχει όριζόντιο άξονα μετακίνησης είναι ακόμα λιγότερο αισθητό?![]()
Θεωρητικά είναι το ίδιο.
Ακόμα και αν η "κόντρα" δεν είναι στο ψαλίδι αλλά φεύγει στο πλαίσιο με ελκυστήραδεν παύει να φορτίζει η αντίδραση το πλαίσιο μονόπλευρα.
Βέβαια τα ψαλίδια πλέον είναι τόσο ισχυρά ,και τα πίσω φρένα τόσο αδύναμα που δεν επηρεάζει, η τέλος πάντων επηρεάζει εξίσου και στην επιτάχυνση λόγω αλυσίδας απο την μία μεριά.
Απο την άλλη λόγω γεωμετρικών χαρακτηριστικών και μήκους προβόλου μπροστά η παραμόρφωση οδηγεί σε στροφή της ρόδας οπότε αλλάζει πορεία η μοτό.
Πάντως μην τρελαθούμε![]()