Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Ή ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ??

  1. #1
    Αρχαίο Μέλος Το avatar του/της ZETARAS
    Εγγραφή
    15/11/2005
    Μηνύματα
    93

    ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Ή ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ??

    Παιδιά καλό μήνα ,

    έχω αποφασίσει να πάρω το TDM και θα ήθελα την βοήθειά σας

    έχω βρει ένα μεταχειρισμένο το οποίο έχει τα εξής χαρακτηριστικά

    ΤDM 900 ΑΒS 08/05 ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ 13.000 χλμ ΜΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΧΤΡΑ΄: 1)REMUS REVOLUTION CARBON KAI ΦΙΛΤΡΟ ΚΝ
    2)POWER COMMANDER 3 ME ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ DYNOJET ΧΡΗΣΤΟ ΜΟΝΟ!ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ 76 ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ!!!!!
    3)FAT BAR ME ΚΑΒΑΛΕΤΑ
    4)ΦΤΕΡΟ ΠΙΣΩ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑ!
    5)SECDEM ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΦΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΜΕΣΑΙΑ
    6)ΚΑΡΙΝΑ ΜΑΥΡΗ ΜΕΤΑΛΙΚΗ SECDEM
    7)ANATOMIKH ΣΕΛΑ ΤΗΣ BAGSTER
    8)UNDERTAIL ME ΕΝΣΩΜΑΤΟΜΕΝΑ ΦΛΑΣ ΤΗΣ TOP LINE!!
    9)ΦΛΑΣΑΚΙΑ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ ΤΗΣ RIZZOMA
    10)MANITΑΡΙΑ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ
    11)ΣΙΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΕΡΑΓΩΓΟΥΣ
    12)ΟΙ ΖΑΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΜΜΕΝΝΕΣ ΣΤΟΝ ΠΕΤΤΑ ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΙΟ!!!
    ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ
    13) ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ!!!!!!
    14)ΔΩΡΟ ΤΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    15)ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ

    ΤΙΜΗ 8.500

    έγινε έλεγχος από τον μηχανικό μου και είναι όλα οκ το μόνο που θέλει είναι λάστιχα

    Από την άλλη καινούργιο τοις μετρητοίς το έχω βρει 9.200 € + τέλη πινακίδα

    Τι λέτε να πάω για καινούργιο ή να πάρω αυτό?? Την τιμή πως την βλέπετε?? Υπάρχει περίπτωση το POWER COMMANDER 3 με τις ρυθμίσεις που του έχουν γίνει να μου δημιουργήσει πρόβλημα???





    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο που θα διαθέσετε

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.177
    Γειά σου ZETARA!

    Το σκέφτηκα αφού μιλήσαμε και νομίζω ότι ίσως καλύτερα να πήγαινες για καινούριο....

    Καλά τα aftermarket, αλλά δεν ανεβάζουν τόσο την αξία της μηχανής.
    Εγώ θα έλεγα η καινούριο, η αυτό χωρίς τα extra στα 7300 που μου είπες.
    Ετσι έχεις κι εσύ την ευκαιρία να το φτιάξεις σιγά σιγά και να το ευχαριστιέσαι.
    Δεν ξέρω πως το βλέπεις, αλλά για πολλούς είναι πρόβλημα αυτό.
    Αυτό έπαθε κι ο φίλος μου που πήρε το ZR7....το μηχανάκι είχε τα πάντα και δεν μπορούσε να το βελτιώσει!
    Τελικά πήγε και του έβαλε εκκεντροφόρο GPZ

    Οπως και να χει, πάντως το καινούριο είναι ΠΑΡΘΕΝΑ!
    Εφ όσον μπορείς, νομίζω καλύτερα το καινούριο, αφού δεν το παίρνεις να το κρατήσεις 1-2 χρόνια και να το πουλήσεις.


    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Αρχαίο Μέλος Το avatar του/της ZETARAS
    Εγγραφή
    15/11/2005
    Μηνύματα
    93
    Απλά το σκέφτομαι γιατί αν το πάρω καινούργιο δεν νομίζω να του ρίξω τόσα λεφτά πάνω για aftermarket + ότι ακόμα έχει περιθώρια να του φτιάξω κάποια πραγματάκια όπως σωληνάκια υψηλής , ελατήρια , ένα olhins πίσω κ.α. Εξάλλου πάντα θα υπάρχει κάτι για να βελτιώσεις!!!


  4. #4
    Αρχαίο Μέλος Το avatar του/της ZETARAS
    Εγγραφή
    15/11/2005
    Μηνύματα
    93
    Aπό την άλλη βέβαια είναι και αυτό που λες περί παρθένας και ότι δεν έχω σκοπό να το πουλήσω σύντομα!!! Το απέδειξα αυτό και με το srx που έχει κλείσει 13 χρόνια.

    Ευχαριστώ για τις σκέψεις σου πάντως.

    Χρωστάω


  5. #5
    Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις αρκετό καιρό, φαντάζομαι ότι θα μπείς στο trip, να το βελτιώσεις.
    Τα 13,000 χλμ δεν είναι πολλά.
    Αν ήταν λίιιγο καλύτερη η τιμή θα έπαιρνα το μεταχειρισμένο

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #6
    Αρχαίο Μέλος Το avatar του/της ZETARAS
    Εγγραφή
    15/11/2005
    Μηνύματα
    93
    Πόσο λες ότι θα ήταν καλά?? Αν ήταν 200 € κάτω π.χ. ???
    8.500 - 200 - 300 τέλη 3 χρονων = 8.000 + 350 λάστιχα = 8.350

    1.000 € κάτω από το καινούργιο καλά είναι??

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ZETARAS
    1.000 € κάτω από το καινούργιο καλά είναι??
    Δεν ξέρω ρε Μάνο που παίζουν τα αντίστοιχης χρονολογίας. Θα κοίταγα πόσο περίπου τα πουλάνε, και θα έδινα κάτι παραπάνω για τα after market.

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #8
    Αρχαίο Μέλος Το avatar του/της ZETARAS
    Εγγραφή
    15/11/2005
    Μηνύματα
    93
    Με ABS ζητάνε από 8.000 έως 8.500 με λιγότερα χλμ βέβαια
    ( 6.000-8.000χλμ ) αλλά χωρίς τόσα έξτρα.

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.177
    Τελικά τι αποφάσισες???

    TDM - FZ1???

    Εχεις ακόμα δίλημμα?































    Παρε το 1000
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    είδα φως και μπήκα
    Εγγραφή
    16/09/2003
    Μηνύματα
    183
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Τελικά τι αποφάσισες???

    TDM - FZ1???

    Εχεις ακόμα δίλημμa


    Παρε το 1000


    Καλό το 1000 αλλά πολλά τα λεφτά.... Σε κανα 2 χρόνια θα πέσει κι αυτό κανα 2000 ευρώ και θα είναι και με ABS... Το Tdm νομίζω οτι αυτή την στιγμή είναι πιο "τίμια" αγορά...Αν από την άλλη όμως παίζουν τα φράγκα...καλορίζικο ότι κι αν πάρεις.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2010, 21:24
  2. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2010, 17:37
  3. Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2004, 20:32
  4. Η "μαμά" ετοιμάζει καινούργιο μωρό!
    από milaber στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2004, 02:34
  5. κατεπείγον , καινούργιο έντυπο για την εφορία
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 12:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF