Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Ρύθμιση Συμπλέκτη...

  1. #1

    Question Ρύθμιση Συμπλέκτη...

    Κυριοι καλημέρα....

    Το μηχανάκι:

    TDM (850) μοντελο 2000, χιλιόμετρα 45.000 αλλαγή συμπλέκτη στις 42.000.

    Το θέμα:

    Ως γνωστόν οι ταχύτητες όταν μπαίνουν (ειδικά η 1η) είναι "βαράτε" βιολιντζίδες... (Yamaha γαρ...).

    Οτι λάδι και αν έχω δοκιμάσει μετά από 1000 χιλ. πάλι μπαμ-μπουμ...

    Ο κατασκευαστής γράφει στο manual ότι η μανέτα πρέπει να "παίζει" περίπου 1 εκ.

    Προχτές λοιπόν που εβγαλα την ντίζα για να την καθαρίσω-λιπάνω "σφίγγω" λίγο παραπάνω (κατα την επανατοποθέτηση) αφήνοντας "τζόγο" περίπου 2-3 χιλιοστά και....

    Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ!!! το σασμαν βελούδο!?!?!?!....

    Κανω βόλτα και το μηχανάκι ΔΕΝ πατηνάρει καθόλου (για να σας προλάβω το γράφω).... Το ερώτημα είναι υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει πρόβλημα μακροπρόθεσμα???

    "It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Λογικά, ΔΕΝ θα έχεις κανένα πρόβλημα, αλλά...

    Τα 2-3 mm τζόγος (στην άκρη της μανέτας, υποθέτω...) είναι μάλλον μικρός.

    Δεν πηγαίνεις πατιναρισμένος, αλλά θα αρχίζει να αποσυμπλέκει μόλις ακουμπήσεις το χέρι στην μανέτα !!!

    Υ.Γ.
    Με πόσα δάχτυλα πατάς την μανέτα ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Λογικά, ΔΕΝ θα έχεις κανένα πρόβλημα, αλλά...

    Τα 2-3 mm τζόγος (στην άκρη της μανέτας, υποθέτω...) είναι μάλλον μικρός.

    Δεν πηγαίνεις πατιναρισμένος, αλλά θα αρχίζει να αποσυμπλέκει μόλις ακουμπήσεις το χέρι στην μανέτα !!!

    Υ.Γ.
    Με πόσα δάχτυλα πατάς την μανέτα ???
    Οταν αλλάζω με το πόδι 4... ...

    Με το χέρι 2...

    Σοβαρά τώρα...
    όντως αποσυμπλέκει ψηλά.. και "πιάνει" και ψηλά... το οποίο είναι μειονέκτημα αλλά έιναι τραγική η διαφορά στο κούμπωμα. Ασε που αρχίζω να το συνηθίζω...
    "It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata

  4. #4
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Λογικά, ΔΕΝ θα έχεις κανένα πρόβλημα, αλλά...

    Τα 2-3 mm τζόγος (στην άκρη της μανέτας, υποθέτω...) είναι μάλλον μικρός.

    Δεν πηγαίνεις πατιναρισμένος, αλλά θα αρχίζει να αποσυμπλέκει μόλις ακουμπήσεις το χέρι στην μανέτα !!!

    Υ.Γ.
    Με πόσα δάχτυλα πατάς την μανέτα ???
    εκτός αν πάρει τα "μπόσικα" απο το "κάτω" μέρος που πάει η ντίζα , και αφήσει ύστερα 2 εκατοστά στην μανέτα.

    λέω....
    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από maintenance
    εκτός αν πάρει τα "μπόσικα" απο το "κάτω" μέρος που πάει η ντίζα , και αφήσει ύστερα 2 εκατοστά στην μανέτα.
    λέω....
    Για χιλιοστά (mm) μιλάμε, γ@μώ τα Βρεττανικά μου Κολλέγια ...!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Για χιλιοστά (mm) μιλάμε, γ@μώ τα Βρεττανικά μου Κολλέγια ...!!

    άμα δείς τι μπόσικα έχει στο ΚΤΜ......θα μετράς με ίντσες



    Σκωτσέζικο ήταν το κολέγιο...
    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sub_zero
    Οταν αλλάζω με το πόδι 4... ...
    Με το χέρι 2...
    Επειδή δεν κατάλαβα αν χρησιμοποιείς το αριστερό μπροστινό σου πόδι ή όχι ...

    Την ερώτηση την έκανα για τον εξής λόγο:
    Αν χρησιμοποιείς ΟΛΑ τα δάχτυλα του χεριού (πλην του αντιτακτού ) τότε η ρύθμισή σου μπορεί να έχει πρόβλημα (μπορεί και όχι..).

    Αν χρησιμοποιείς 1 ή 2 δάχτυλα, τότε ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να έχεις την τωρινή ρύθμιση, για να αποσυμπλέκεις εντελώς πριν "βρει" η μανέτα στα δάχτυλα που πιάνουν το γκριπ.

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από maintenance
    άμα δείς τι μπόσικα έχει στο ΚΤΜ......θα μετράς με ίντσες
    Μπλέξαμε σήμερα...


    Τα μπόσικα που έχει το παρτάλι σου δεν είναι από την ντίζα αλλά από το "ξεχείλωμα" που έχει η βάση της μανέτας !!!

    Μου ήθελες "αντρικό" μηχανάκι...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Πσστ, 1cm(=10mm), είναι πολύς τζόγος. Στα manual, συνήθως αναφέρεται 4 με 5mm.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #10
    Τελικά....

    Επειδή μπλέξαμε τις μονάδες μέτρησης και τα δάχτυλά μας...:rotflmao: :rotflmao:

    Το bottom-line είναι ότι δεν βλέπετε να δημιουργείται πρόβλημα εκτός από την αλλαγή συμπεριφοράς συμπλεξης-αποσύμπλεξης...

    Οπότε το "κρατάω" και αν αλλάξει κάτι το βλέπουμε...

    Thanx σε όλους....

    Υ.Γ. κατάλαβα τι εννοούσες με τα δάχυλα και έχεις δίκιο.. αλλά λόγο του τρόπου (2 δάχτυλα., ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ!!!.... ) δεν δημιουργείται θέμα....

    "It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata

  11. #11
    Kαι αν έχεις το ανταπτοράκι που ρίχνουμε λιπαντικό στις ντίζες, δοκίμασε να την λιπάνεις με Denicol Cable spray ή πάρε μία καινούργια ντίζα.

    Επίσης δεν θυμάμαι πως είναι ο μηχανισμός οδήγησης της καμπάνας στο TDM, αλλά αν είναι με άξονα που οδηγείται από την απέναντι μεριά του μοτέρ, καλό είναι να τον βγάλεις και καθαρίσεις. Ανάλογα με το μοντέλο (επαναλαμβάνω δεν γνωρίζω το TDM) μαζεύεται μπίχλα και δημιουργεί τριβές. Προσοχή, στην άκρη της καμπάνας υπάρχει συνήθως μπίλια .

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    Δίσκους άλλαξες μόνος σου ή σε μηχανικό.

    Λογικά οι -φιμπερένιοι- δίσκοι κάνουν πατούρες-δοντάκια πάνω στα δάχτυλα της αλουμινένιας καμπάνας. Μερικές φορές βοηθάει να λιμάρουμε ελαφρά τα δοντάκια ώστε να μην 'σκαλώνουν' (προς στιγμήν) οι δίσκοι. Το παραπάνω το έχω δοκιμάσει σε enduro μηχανάκια (Υamaha WR 250, DT 200) και είχε αποτέλεσμα όσον αφορά την ταχύτητα σύμπλεξης - αποσύμπλεξης. Ταυτόχρονα όμως -μάλλον επειδή οι δίσκοι απόκτησαν λίγο μεγαλύτερη ακτινική μετατόπιση- ο συμπλέκτης εγινε ελαφρά πιο ασαφής.

    Και κάτι άλλο που ξέχασα. Σε πολλούς συμπλέκτες μοτό, ο εσωτερικός φιμπερένιος δίσκος έχει μεγαλύτερη εσωτερική διάμετρο και μεταξύ αυτού και του αφαλού της καμπάνας τοποθετείται δαχτυλίδι-ελατήριο το οποίο προφορτίζει ελαφρά τους υπόλοιπους δίσκους. Περιττό να σου πω ότι οι περισσότεροι μάστορΕς το ξεχνάνε ή το παραλείπουν (δουλεύει και χωρίς αυτό).

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Οπως είπε ο old πολύ σωστά απαιτείται έλεγχος στη μανέτα μήπως ο άξονας έχει γίνει ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ οβαλ που να χάνεται η διαδρομή και να μην αποσυμπλέκει.

    Απο την άλλη υπάρχουν ωραιώτατες κοντές μανετούλες που μπορείς να πατάς συμπλέκτη με τα 2 δάκτυλα και να τερματίζει το λεβιέ στην μανέτα χωρίς να χτυπάει τα υπόλοιπα δάκτυλα.
    Αυτό επιτρέπει και ένα σχετικό παιχνίδι με το μήκος των μοχλών ώστε να πετύχουμε και λίγο ελαφρύτερη αίσθηση στο συμπλέκτη.


  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Δίσκους άλλαξες μόνος σου ή σε μηχανικό.

    ......
    Ολα αυτά που λές έχουν γίνει σε μηχανικό (εξουσιοδοτημένο-δοκιμασμένο)... Η ντίζα είναι καινούργια απλά κατα καιρούς την καθαρίζω-λιπαίνω...

    Το μανουάλι (εκτός αν κάνω τελείως λάθος) λέει για 10 - 12 mm θα το ξανακοιτάξω μόλις πάω σπίτι...
    "It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Πατέρα τι έγινε, ξινισμένη ήταν η πρωινή milupa?
    Kοντύτερη μανέτα=μικρότερος μοχλός=περισσότερη απιατούμενη δύναμη στα δάχτυλα.

    Και αποφάσισε λεβιές ή μανέτα?:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    ΔΕΝ τίθετε θέμα ανοχών της μανέτας...
    Οσο για το "τζογο"... το λέει καθαρά: 10 - 15 mm


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	service_tdm_96_032.jpg 
Προβολές:	432 
Μέγεθος:	60,9 KB 
ID:	53163
    "It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ρυθμιση συμπλεκτη
    από Filippos_Aachen στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2010, 12:24
  2. Ρύθμιση βαλβίδων στο χτ-600
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2004, 15:16
  3. Ρύθμιση βαλβίδων στο ΧΤ600.
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2004, 12:11
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 14:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF