Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Λάδια για Cbf-600

  1. #1

    Exclamation Λάδια για Cbf-600

    Για να ξέρουμε και τι μας γίνεται αφού ο καθένας έχει την δική του άποψη στο συγκεκριμένο ζήτημα το οποίο κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πολύ σοβαρό !

    Βλέπω κατά καιρούς στο φόρουμ απόψεις για το θέμα αυτό που απέχει πολύ η μία από την άλλη παρόλο που μιλάμε για όλα τα μηχανάκια κι όχι για ένα συγκεκριμένο μοντέλο.

    Θα ήθελα λοιπόν εδώ να πούμε μόνο για το δικό μας το μοντέλο.

    CBF-600.

    -Τι λάδια προτιμάτε ; Εταιρία ; Ρευστότητα ; Ημί ή φουλ συνθετικό ;
    -Κάθε πότε τα αλλάζετε;
    -Τοποθετείτε καινούργιο φίλτρο λαδιού με κάθε αλλαγή λαδιών ;
    -Πόσο λάδι βάζουμε στο μοτέρ με/χωρίς αντικατάσταση του φίλτρου ;

    Και ότι άλλο σε σχέση με τα λάδια για το CBF-600 σας απασχολεί, μπορείτε να το καταθέσετε/ρωτήσετε εδώ !


  2. #2
    Το συγκεκριμένο θρεντ το άνοιξα για οποιονδήποτε θα χρειαστεί να λύσει τις απορίες του στο μέλλον αλλά και για εμένα που το θέμα με αφορά άμεσα !

    Έχω μπερδευτεί !

    Πχ:
    Ο ένας λέει οτι το συνθετικό λάδι αντέχει για πολύ περισσότερο από 10000 χιλιόμετρα.
    Ο άλλος οτι κάθε 6000 χιλιόμετρα χρειάζεται οπωσδήποτε αντικατάσταση.
    Ο τρίτος λέει ότι το ημισυνθετικό είναι καλύτερο απ'το συνθετικό για τη λειτουργία του μοτέρ και του σαζμάν.
    Ο τέταρτος λέει ότι άλλαξε μετά από 24000 χιλιόμετρα που λέει το μάνιουαλ και δεν είχε κανένα πρόβλημα.:hypnotize

    Άβυσσος !

    Εγώ σκέφτομαι να βάζω συνθετικά λάδια κάθε 6000 χιλιόμετρα μαζί με αντικατάσταση του φίλτρου.

    Μήπως θα έπρεπε να κάνω και μια ενδιάμεση αλλαγή λαδιών χωρίς αντικατάσταση φίλτρου λαδιού ;

    Μήπως υπερβάλλω αν βάζω συνθετικά κάθε 6000χιλ. αφού αυτά όντως αντέχουν περισσότερο και το μόνο που θα καταφέρω θα είναι να πετάω τα λεφτά μου και να μολύνω άσκοπα το περιβάλλον παρόλο που πηγαίνω τα παλιά λάδια σε βενζινάδικο ;

    Όποια άποψη λοιπόν καλοδεχούμενη !


  3. #3
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Εγώ σκέφτομαι να βάζω συνθετικά λάδια κάθε 6000 χιλιόμετρα μαζί με αντικατάσταση του φίλτρου.

    Μήπως θα έπρεπε να κάνω και μια ενδιάμεση αλλαγή λαδιών χωρίς αντικατάσταση φίλτρου λαδιού ;

    Μήπως υπερβάλλω αν βάζω συνθετικά κάθε 6000χιλ. αφού αυτά όντως αντέχουν περισσότερο και το μόνο που θα καταφέρω θα είναι να πετάω τα λεφτά μου και να μολύνω άσκοπα το περιβάλλον παρόλο που πηγαίνω τα παλιά λάδια σε βενζινάδικο ;

    ίντα κάμνεις ωρέ μανωλιό, καλάσε?

    το λοιπόν....

    λάδια CASTROL GPS ημι-συνθετικά (ή τα αντίστοιχα GPS άλλης μάρκας) κάθε 6000 (ή και λίγο παραπάνω ανάλογα με τις ορέξεις σου).

    Φίλτρο λαδιού ότι λέει η μαμά Η .... δε χρειάζονται υπερβολές...

    όλα τα λάδια πλέον όλων των εταιριών έχουν βάση το νεράκι και όχι πετροχημικά... η ιστορία με συνθε... ημισυνθε...απλά αρχίζει να είναι μούφα.... οπότε βάζε ημισυνθέ που συνδυάζουν μια ενδιάμεση κατάσταση έχοντας τα + των συνθ και των απλών και είναι πιο φθηνά...

    Για ποσότητα κοίτα user manual... όσο πάρει...δε τα θυμάμαι και απ 'έξω....

    Μη τρελαίνεσαι με τα λάδια... τα βγάζουν για να αντέχουν πολλάαααα χλμ. και όχι μόνο 6.000 ή 8.000 χλμ. , σχεδόν καθαρά βγαίνουν από μέσα...

    Ο κινητήρας μας είναι γαιδουρι και διαμάντι δηλαδή είναι διαμούρι και γαιδάντι :hypnotize βάζε του και ελαιόλαδο με χαμηλό ιξώδες...

    τελικά βάζε κάθε 6,000-7,000 χλμ. ημισυνθ ποιότητας GPS και καΥλές βόλτες....

  4. #4
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Ο τέταρτος λέει ότι άλλαξε μετά από 24000 χιλιόμετρα που λέει το μάνιουαλ και δεν είχε κανένα πρόβλημα.:hypnotize
    αυτός δεν είχε πρόβλημα... το μηχανάκι πήγαινε από φιλότιμο...


    ο συγκεκριμένος μπορεί να αγοράζει μεταχειρισμένα λάδια από τα goody's ....

    σου ξαναλέω μην αγχώνεσαι.... και μην υπερβάλλεις με τις αλλαγές... βάλτου και αντιηλιακό λάδι να μη καίγεται η σέλα το καλοκαίρι


    αντε γεια μας...

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    Για ποσότητα κοίτα user manual... όσο πάρει...δε τα θυμάμαι και απ 'έξω....
    Αν δεν κάνω λάθος βάζουμε 3,5 λίτρα στην χωρίς αντικατάσταση φίλτρου αλλαγή λαδιών και 4,2 όταν αντικαθιστούμε και το φίλτρο.

    Ευχαριστώ ρε Νόστρα για την απαντησάρα !


  6. #6
    το εχω γραψει και σε αλλο ποστ, τα λάδια κρατανε για πολλα-πολλα χλμ όχι επειδη το λεω εγώ ή μπαρμπα-μάστορας, αλλά σύμφωνα με δηλωσεις των εταιρειών (που αν μη τι αλλο, θα ειχαν συμφερον να μας πουν οτι δεν κρατανε και οτι θα επρεπε να τα αλλαζουμε νωρίς).
    Για του λόγου το αληθές, να θυμηθώ να ξεθάψω παλιό τεύχος του μοτο όπου εκεί υπήρχε άρθρο-ρεπορτάζ με στοιχεία από γνωστή μεγάλη εταιρεία λιπαντικών.
    Επίσης θεωρώ ότι ο κατασκευαστής της μοτο ξέρει πολύ καλύτερα από όλους εμάς τι είναι καλό για τον κινητήρα που αυτός σχεδιάζει και κατασκευάζει. Αν το μανουαλ λέει 12.000, ε τότε αυτό αρκεί. Το αυτό μου το επιβεβαιώνει και μηχανικός από επίσημο σερβις της Honda ο οποίος παρακολουθεί τακτικά σεμινάρια στο εξωτερικό (απο τη μαμα-honda).

    Νοστρα, όντως εχω βγάλει λαδια μετά από 6000 χλμ και ήταν πεντακάθαρα και είχαν αίσθηση καινούριων λαδιών στην αφή.


  7. #7
    Ρε παιδια, μην τρελαίνεστε... τα πράγματα είναι απλά:

    Βάλτε ένα καλό ημισυνθετικό λάδι 10W40 ή 15W50(δεν έχω βάλει αλλά πολλοί το κάνουν)...

    Εγώ προσωπικά προτιμώ τα λάδια της VALVOLINE, όχι επειδή ξέρω από λάδι αλλά τέτοια έβαζα και στο ΧΤ600 που έιχα και δεν είχα κανένα πρόβλημα(ούτε το μηχανάκι).

    Τα αλλάζω περίπου κάθε 5000χλμ...μαζί και το φίλτρο..

    makis χωρίς αλλαγή φίλτρου είναι 3,5 και με αλλαγή είναι 3,8 λίτρα.
    Όλα είναι .... δρόμος!!!

  8. #8
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Παντως οτι σκατολαδο και να βαλω , το γ@μημενο το κιβωτιο ''χτυπαει'' ....αυτα για την ιστορια....Πολυς ντορος γινεται για τα λαδια γενικοτερα και πιστευω δεν εχει κανενα νοημα....εταιρεια απο εταιρεια δεν παρουσιαζει διαφορες...δεν εχω ακουσει π.χ. εβαλα αυτο το λαδι και το μοτερ κολησε!!!οτι λεει ο κατασκευαστης και στα διαστηματα αλλαγης που οριζει ο κατασκευαστης ....ειδικα με τετοιο μοτερ καθεστε και ψαχνεστε? και βιταμ να του βαλεις καμια 5000 χλμ θα τα βγαλει..

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JimmyZ
    makis χωρίς αλλαγή φίλτρου είναι 3,5 και με αλλαγή είναι 3,8 λίτρα.
    Έχεις δίκιο !

    4,2 βάζουμε σε περίπτωση που έχουμε στεγνώσει εντελώς το μοτέρ πχ σε περίπτωση επισκευής.

    Πριν λίγο είδα το μάνιουαλ !


  10. #10
    Ξενιτεμέλος Το avatar του/της menos
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    1.220
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike.CBF
    ..Με ρωτάει ημι ή φουλ συνθετικα, βάζω ημι.. και πότε έρχομαι για την επόμενη αλλαγή?
    στο βιβλίο συντήρησης είχε αλλάξει στα 1000, μετά στα 6000 και τωρα στα12000.
    Περίμενα να ακούσω σε 5000 τουλάχιστον, και μου λέει στις 3000.!
    Με τη δικαιολογία οτι πλέον τα λαδια ανακυκλώνονται και δεν έχουν την ίδια αντοχή.
    Μήπως είναι και λίγο θέμα αναδουλειάς των συνεργείων??
    Ίδιος μάστορας μου είχε τύχει όταν είχα το CBF...
    Αλλαγή κάθε 2.000 χλμ. (παρακαλώ)...
    Παπαρολογίες περι αντοχής, λές και ο Γολιάθ κινητήρας που αποδίδει 72½ ίππους, έχει τα ημισυνθετικά για τηγανόλαδο!!
    Ότι αρπάξει ο κ@λ@ς τους.
    Απλά άλλαξα συνεργείο...
    Τα άλλαζα κάθε 5.000 χλμ (ημισυνθετικά) και η μηχανή μόνιμα κελαϊδούσε.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206

    Ο τέταρτος λέει ότι άλλαξε μετά από 24000 χιλιόμετρα που λέει το μάνιουαλ και δεν είχε κανένα πρόβλημα.:hypnotize


    Υπαρχει μανουαλι που λεει αλλαγη στα 24.000 ??? εγω θα αλλαζα μετα τις 12.000 σε αυτην την περιπτωση

  12. #12
    Τουρίστας Φωτογράφος Το avatar του/της Greg61
    Εγγραφή
    18/03/2007
    Μηνύματα
    319
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    ...
    Ο ένας λέει οτι το συνθετικό λάδι αντέχει για πολύ περισσότερο από 10000 χιλιόμετρα.
    Ο άλλος οτι κάθε 6000 χιλιόμετρα χρειάζεται οπωσδήποτε αντικατάσταση.
    Ο τρίτος λέει ότι το ημισυνθετικό είναι καλύτερο απ'το συνθετικό για τη λειτουργία του μοτέρ και του σαζμάν.
    Ο τέταρτος λέει ότι άλλαξε μετά από 24000 χιλιόμετρα που λέει το μάνιουαλ και δεν είχε κανένα πρόβλημα.:hypnotize
    ...
    Έχω το Hornet 600 '04 αγορασμένο καινούργιο τον Ιανουάριο του '04, εδώ κι 7,5 χρόνια δλδ.
    Δέν είναι το CBF του θέματος βέβαια αλλά ο κινητήρας του είναι στην ουσία ο ίδιος με τα πρώτα CBF που βγήκαν, γι αυτό και γράφω εδώ.

    Απο την αγορά του μέχρι σήμερα, αλλάζω λάδια στα διαστήματα που γράφει το δικό μου εγχειρίδιο, ήτοι κάθε 12.000 χιλιόμετρα, ταυτόχρονα με φίλτρο λαδιού.
    Η ποσότητα λαδιού που χρειάζεται μαζί με το φίλτρο, είναι 4 λίτρα ακριβώς.

    Χρησιμοποιώ τα ημισυνθετικά χρυσαφί Honda Performance. Μία φορά δοκίμασα φούλ συνθετικά αλλά τα πέταξα μετά απο 800 χλμ περίπου διότι, όταν ζεσταινόταν ιδίως σε κίνηση πόλης, το κιβώτιο ακουγόταν στις αλλαγές ταχυτήτων παραπάνω απ' το σύνηθες.

    Το μηχανάκι έχει περάσει σήμερα τις 133.000 χιλιόμετρα και ποτέ δέν χρειάστηκε να συμπληρώσω λάδια ενδιάμεσα στις αλλαγές.
    Το χρησιμοποιημένο λάδι βγαίνει σχετικά καθαρό. Η ογκομέτρησή του δείχνει σχεδόν 3,8 λίτρα απ' την αρχή μέχρι και σήμερα χωρίς το λάδι του φίλτρου, πράγμα που σημαίνει οτι δέν καίει καθόλου λάδια.



    Άκουγα κι εγώ πολλά όταν το πρωτοπήρα: Άλλος έλεγε οτι θέλει απαραίτητα αλλαγή κάθε 6.000 χλμ (κάποιος ισχυρίστηκε και 3.000 χλμ) , άλλοι (αρκετοί) μου λέγαν οτι θα το κάψω το μηχανάκι κλπ.
    Αποδείχθηκε μετά απο 7,5 χρόνια και 133.000 χλμ οτι τελικά, το μάνιουαλ είχε δίκιο.

    Σχετική συζήτηση είχα ανοίξει το 2007 εδώ: http://www.moto.gr/forums/showthread...0&pagenumber=1
    Πολλά, Καλά κι Ευχάριστα Χιλιόμετρα. Γρηγόρης Νάκος.

  13. #13
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Mike.CBF

    πως οταν το πηγα στο συνεργειο..δεν ηταν φαγωμενα τοσο πολυ τα τακακια μου.
    Ζήτησες να δεις τα παλιά;
    Give me fuel, Give me fire

  14. #14
    Ναι, αυτό με τα τακάκια είναι τραγικό. Σα χαζός έχω αλλάξει ήδη 3 φορές σε 30.000 χλμ...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
    Υπαρχει μανουαλι που λεει αλλαγη στα 24.000 ??? εγω θα αλλαζα μετα τις 12.000 σε αυτην την περιπτωση
    Αν και πέρασαν 5 χρόνια από τότε νομίζω πως όντως αυτό έγραφε στον πίνακα συντήρησης της μοτοσυκλέτας ενώ για τα 12 έλεγε απλώς επιθεώρηση, ας με διορθώσει κάποιος που έχει ακόμα το manual γιατί εγώ δεν το έχω και μπορεί να κάνω και λάθος.. θα το δεχτώ!

    Προσωπική εκτίμηση πάντως είναι ότι ένα 10W/40 ημισυνθετικό ανά 6000χλμ κρίνεται υπέρ-αρκετό, έτσι το έκανα κι εγώ για τα 32.000χλμ που το είχα στην κατοχή μου και πάντα μα πάντα τα λάδια έβγαιναν από μέσα σε αρκετά καλή κατάσταση.

    Πολύ κουλό μου φαίνεται να θέλει τακάκια στα 12.. θεωρώ (αν και δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά) ότι όταν κάποιος λέει πως τα φρένα δεν τα σκίζει, κάτι θα ξέρει για να το λέει.. Με 32000χλμ το δικό μου τα είχα φτάσει στη μέση, ναι, το πούλησα με τα εργοστασιακά! Η χρήση που έκανα στο CBF βέβαια ήταν κατά 70-75% εθνική οδό αλλά και πάλι, στα επαρχιακά της Κρήτης όλο και κάμποση παραπάνω πίεση έτρωγαν.. ίσως και να υπάρχει διαφορά βέβαια ανάμεσα στα τακάκια του καινούργιου με τα τακάκια του '06 του καρμπυρατεράτου και χωρίς ABS..




Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λάδια για CBF-600S '09
    από stevelo στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2018, 16:04
  2. Akrapovic ΓΙΑ Cbf-600
    από emilio στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2006, 10:00
  3. ΠΟΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΓΙΑ Cbf 600
    από bsari στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2005, 22:24
  4. Πληροφορίες για CBF-600S ABS;
    από anixneyths στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2005, 12:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF