Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Αλλαγη λαδιων

  1. #1
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691

    Question Αλλαγη λαδιων

    Αλλαξα χτες λαδια στο VFR βαζοντας Castrol ActEvo 10W 40 αντι για τα Agip που προτεινει η Honda στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο

    Ο μαστορας μου ειπε οτι επρεπε να βαλω 15W εδω στην ελλαδα γιατι εχει υψηλες θερμοκρασιες και θα πρεπει να τα αλλαξω σε 3000χμ η Honda βεβαια στο manual λεει 10W 40

    Τι λετε εσεις?

  2. #2
    Kαταρχάς νομίζω ότι έπρεπε να βάλεις καλύτερα λάδια. Κάποια στιγμή είπα να τα δοκιμάσω (σε σχέση με Motul 300V)και δεν μου άρεσε καθόλου ο τρόπος που δούλευε το μοτέρ (υποκειμενισμός γαρ). Τεσπα τα πέταξα σε 1000 χλμ και ξαναγύρισα στα Motul. Επίσης καλοκαίρι ίσως είναι προτιμότερο το 15-50. Εγώ συνήθως αυτό κάνω.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #3
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Kαταρχάς νομίζω ότι έπρεπε να βάλεις καλύτερα λάδια. Κάποια στιγμή είπα να τα δοκιμάσω (σε σχέση με Motul 300V)και δεν μου άρεσε καθόλου ο τρόπος που δούλευε το μοτέρ (υποκειμενισμός γαρ). Τεσπα τα πέταξα σε 1000 χλμ και ξαναγύρισα στα Motul. Επίσης καλοκαίρι ίσως είναι προτιμότερο το 15-50. Εγώ συνήθως αυτό κάνω.
    Δεν ειναι καλα τα Castrol???
    Σημ. Φουλ συνθετικα ειναι.

  4. #4
    Τα καλά της είναι τα RS κάτι - δεν θυμάμαι ακριβώς. Προσωπικά τα συγκεκριμένα δεν μου άρεσαν καθόλου.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #5
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Τα καλά της είναι τα RS κάτι - δεν θυμάμαι ακριβώς. Προσωπικά τα συγκεκριμένα δεν μου άρεσαν καθόλου.
    Τα ActEvo η Castrol στο ιντερνετ τα προτεινει για το VFR
    Επισης νομιζω πως ειναι τα ποιο ακριβα της στο ιντερνετ δεν εχει πουθενα RS στο site της

    LINK CASTROL

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
    Τα ActEvo η Castrol στο ιντερνετ τα προτεινει για το VFR
    Επισης νομιζω πως ειναι τα ποιο ακριβα της στο ιντερνετ δεν εχει πουθενα RS στο site της

    LINK CASTROL
    Αυτό είναι το καλό της λάδι.
    Αν ψάξεις το βρίσκεις.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #7
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Αυτό είναι το καλό της λάδι.
    Αν ψάξεις το βρίσκεις.
    Να τα κρατησω 5000χμ και μετα να βαλω τα καλα?
    Ετσι και αλλιως δεν το ζοριζω μεχρι 5000 στροφες το πολυ το παω.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Μετά κατηγορείται τον συμπαθή γεράκο.
    Ρε άρώματα είναι τα λάδια και σας αρέσουν η όχι?
    -Εσένα dirt σου πάει το 300v γιατί είσαι καστανός.
    -Εγώ λέω να βάλω ένα castrol είναι πιο ελαφρύ.
    Χρυσές μου.......

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
    Να τα κρατησω 5000χμ και μετα να βαλω τα καλα?
    Ετσι και αλλιως δεν το ζοριζω μεχρι 5000 στροφες το πολυ το παω.
    Βρήκες άνθρωπο να ρωτήσεις (ασχέτως τύπου λαδιού δεν τα κρατάω ποτέ πάνω από 3000 χλμ, συχνά τα αλλάζω και νωρίτερα).

    Πάντως θεωρητικά για τη χρήση που κάνεις, δεν τρέχει τίποτα.
    Προσωπικά εκτός από τα Motul,θέλω να δοκιμάσω και τα Τorco και Amsoil.

    Πάντως επειδή μιλάμε καθαρά υποκειμενικά χωρίς καμμία επιστημονική ανάλυση, δεν είναι δυνατόν να σου δικαιολογήσω μία απάντηση. Απλά επαναλαμβάνω ότι τα συγκεκριμένα λάδια δεν μου άρεσαν καθόλου και ότι είχαν μεγάλη διαφορά σε αίσθηση λειτουργίας όταν τα άλλαξα.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #10
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Ρε παιδια ανησυχω
    το ποναω το εργαλειο και o dirty με αγχωσε

  11. #11
    Banned Το avatar του/της X_NR750
    Εγγραφή
    21/07/2006
    Μηνύματα
    691
    Οσο το σκεφτομαι παντως νομιζω οτι αν ο κατασκευαστης συνιστα 10W 40 κατι ξερει και αυτο πρεπει να χρησιμοποιω

    παρατηρησα επισης οτι το λαδι που ειχε ο κινητηρας απο το εργοστασιο πρεπει να ηταν 15 η 20W γιατι οι αλλαγες ταχυτητων ηταν ποιο μαλακες τωρα που εβαλα 10W κανει λιγο περισσοτερο θορυβο στις αλλαγες (οχι ανυσηχητικα) αλλα εχω την αισθηση οτι το μηχανακι παει ποιο καλα

  12. #12
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από X_NR750
    Οσο το σκεφτομαι παντως νομιζω οτι αν ο κατασκευαστης συνιστα 10W 40 κατι ξερει και αυτο πρεπει να χρησιμοποιω

    παρατηρησα επισης οτι το λαδι που ειχε ο κινητηρας απο το εργοστασιο πρεπει να ηταν 15 η 20W γιατι οι αλλαγες ταχυτητων ηταν ποιο μαλακες τωρα που εβαλα 10W κανει λιγο περισσοτερο θορυβο στις αλλαγες (οχι ανυσηχητικα) αλλα εχω την αισθηση οτι το μηχανακι παει ποιο καλα
    Το λάδι που είχε από το εργοστάσιο ήταν για το στρώσιμο της μηχανής. Θα το ακούσεις και σαν λάδι συντήρησης.
    Στη συνέχεια βάζουμε ότι λάδι προτείνει ο κατασκευαστής. Τα σημερινά μηχανάκια δεν είναι ζούνταπ του ΄60 για να αλλάζουν λάδια χειμώνα - καλοκαίρι.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Τα ζουνταπ δεν αλλάζαν λάδια χειμώνα καλοκαίρι γιατί ήταν δίχρονα.
    Οταν είναι καινούργια τα μηχανάκια καλό είναι να είμαστε στο ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής (αν και συνήθως προτείνουν ανάλογα με τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος).
    Οταν βάζουμε μεγαλύτερο ιξώδες ανεβάζουμε την πίεση στο κύκλωμα λίπανσης και μειώνεται και η παροχή λαδιού (οχι καλό).
    Τέτοιες αλλαγές γίνονται μόνο όταν απο τα χιλιόμετρα αρχίσουν φθορές στα κουζινέτα που οδηγούν σε μείωση της πίεσης στο κύκλωμα λίπανσης.Αλλά μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα, και βέβαια πρέπει να μετρήσουμε και την πίεση λαδιού με κάποιο τρόπο.

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Οταν βάζουμε μεγαλύτερο ιξώδες:
    1. ανεβάζουμε την πίεση στο κύκλωμα λίπανσης και
    2. μειώνεται και η παροχή λαδιού (οχι καλό).
    Το 2. σωστό !!!

    (Το 1. γιατί το έγραψες ρε Πατέρα ??)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Το 2. σωστό !!!

    (Το 1. γιατί το έγραψες ρε Πατέρα ??)

    Είπαμε

    το φόρτε του είναι οι στατικές άντε και κάνας τάπητας :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ....(Ζ750)
    από TokTok στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2006, 07:27
  2. Αλλαγή λαδιών...
    από PaloukiLook στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2005, 13:11
  3. Αλλαγη λαδιων
    από tifoefs στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 20:57
  4. Αλλαγή λαδιών στο Ζ1000
    από crazykiller στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2005, 02:40
  5. Αλλαγη λαδιων σε Pc (piii)
    από sonic22 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2005, 00:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF