Πριν από 3 χρόνια είχα πάρει ένα ολοκαίνουργιο ΝΧ 650 , το οποίο ερωτεύτηκα άμεσα. Έστριβε με περισσότερη σιγουριά από όλα τα στρητάκια που είχα και έχω καβαλήσει. Η ποιότητα κατασκευής δικαιολογούσε άνετα τα +1000 ευρώ σε σχέση μετα ΧΤ , DR,KLR κλπ.
Το μηχανάκι όμως αναγκάστηκα να το δώσω ανταλλαγή όσο-όσο γιατί δεν κρατούσε ρελαντί και κανένα από τα 3 συνεργεία που δοκίμασα δεν έβρισκε λύση.Το πρόβλημα το είχαν όλα στις τελευταίες παρτίδες πριν την κατάργηση του μοντέλου.
Πρόσφατα έμαθα από άλλον κάτοχο το τι έφταιγε:
Οι τελευταίες παρτίδες (made in Italy) φορούσαν λάθος καρμπυρατέρ. Ο τύπος πήγε στην ιαπωνική πρεσβεία και έκανε καταγγελία. Η αντιπροσωπεία σε 3 μέρες τον πήρε τηλέφωνο και τον παρακάλεσε να τους πάει το μηχανάκι για να του αλλάξουν καρμπυρατέρ και το πρόβλημα λύθηκε μια για πάντα.
Προφανώς ο ακατονόμαστος έκανε την πάπια μέχρι να περάσει η διάρκεια της εγγύησης και μετά να χρεώνει καμιά 500-600αρια ευρά για καρμπυρατέρ