ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 15/10/2006
GREEK TIME
250cc 13.15
ΜOTOGP 15.00
125cc 16.30
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 15/10/2006
GREEK TIME
250cc 13.15
ΜOTOGP 15.00
125cc 16.30
επιβεβαιωθηκε οτι τελικα θα τρεξει στους 2 τελευταιους αγωνες ο μακοι με το Ιλμορ 800.θα χουν ξεχωριστο ενδιαφερον,μακαρι να τα παει καλα!
αντε να φθασει η μερα του αγωνα γιατι ειναι μεγαλη η προσμονη!
Παναγιωτη βαλε τα δυνατα σου!!!![]()
Κορυφώνεται η αγωνία στα Μοto Gp για τον πρωταθλητή
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ...ΕΣΤΟΡΙΛ
Δαγκωτό MotoGp ψηφίζουν αυτή την Κυριακή οι φίλοι της μοτοσικλέτας -αλλά και όλου μηχανοκίνητου αθλητισμού- αφού ύστερα από μια συναρπαστική σεζόν η Πορτογαλία μπορεί να βγάλει...πρωταθλητή. Ύστερα από διάλειμμα τριών εβδομάδων και τους κουραστικούς fly away αγώνες σε Μαλαισία, Αυστραλία και Ιαπωνία που μίκρυναν την ψαλίδα της διαφοράς στην κορυφή και ξαναζωήρεψαν το ενδιαφέρον, οι αστέρες του MotoGp πηγαίνουν στην Ιβηρική Χερσόνησο για τις δυο τελευταίες αναμετρήσεις τους αρχής γενομένης από το όμορφο Εστορίλ. Κι αν ο Ρόσι είναι πια σε απόσταση βολής και ο Χέιντεν 40 λεπτά –ίσως- μακριά από τον πρώτο του τίτλο στη μυθική κατηγορία, δεν είναι λόγος αυτός για να μη στρέψουμε την προσοχή μας και στο ντεμπούτο από το πρώτο 800άρι, αυτό της Illmor με αναβάτη το βετεράνο του ντριφτ, γερόλυκο Γκάρι Μακ Κόι. Πιο αναλυτικά:
-Με τέσσερις νίκες ως τώρα στην πίστα του Εστορίλ ο Βαλεντίνο Ρόσι μοιάζει φαβορί για τον αγώνα της Κυριακής ιδίως αν αναλογιστεί κανείς πως η καλύτερη θέση του Χέιντεν στην Πορτογαλία είναι η έβδομη. «Είναι το σιρκουί που γνωρίζω λιγότερο. Μια χρονιά έχασα τον εκεί αγώνα λόγω τραυματισμού, την άλλη ήταν βρεγμένος ο αγώνας, ενώ δεν έχω κάνει και ποτέ δοκιμές το χειμώνα εκεί» είπε ο Αμερικανός, που εκτός από το ‘γιατρό’ θα έχει να αντιμετωπίσει και ένα Πεδρόσα που αποθεραπεύτηκε και κατευθύνεται με ορέξεις προς τη γειτονική (του) Πορτογαλία για να γιορτάσει συν τοις άλλοις και τα 21 πρώτα του γενέθλια.
-Αφού κίνησαν γη και ουρανό οι Ιάπωνες υποστηρίζουν πως έλυσαν το πρόβλημα με το συμπλέκτη που αντιμετωπίζει ο Χέιντεν. Συσκέψεις επί συσκέψεων χρειάστηκαν ώστε να καθησυχαστεί o Kentucky Kid που βλέπει τις ελπίδες του να ψαλιδίζονται εκτός από την κακή του ψυχολογία και από τα λάθη των ανθρώπων της Χόντα. Μ’αυτά και μ’αυτά οι μπουκ τον παίζουν στο 2,5 με το Ρόσι να είναι το ακλόνητο φαβορί (όπως πάντα!) με 1,40. Για την ιστορία ο Μελάντρι δίνει 25 απόδοση ενώ Πεδρόσα και Καπιρόσι παίζουν από 30 έως 40.
-Δεύτερος οδηγός για τη Ρεπσόλ ο μικρός Ντάνι σύμφωνα και με το νέο συμβόλαιο του Χέιντεν αλλά το ρεκόρ το έχει στο τσεπάκι. Βγαίνοντας έστω 8ος στο Εστορίλ κάνει ρεκόρ πόντων ως ρούκι (τίτλο που ήδη κατέκτησε), ενώ αν κάνει καμιά τρελή νίκη σε συνδυασμό με ατυχίες των δυο πρωτοπόρων παίζει ακόμα και για τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα που θα γίνει στο σπίτι του. Κι όλα αυτά από την πρώτη του χρονιά στα MotoGp…
-Ο ‘Χόπερ’ (Τζον Χόπκινς) αφού πήγε και παρακολούθησε αγώνα του βρετανικού πρωταθλήματος στο Μπραντς Χατς έκανε και μια δοκιμή με την Suzuki GSVR του σε δέκα γύρους επίδειξης στη βρετανική πίστα. Δυστυχώς, για όλους η γρηγορότερη μηχανή που πάτησε τα ελαστικά της στην όμορφη βρετανική πίστα βρήκε βρεγμένη άσφαλτο κι έτσι ποτέ δε μάθαμε πόσο θα γυρνούσε ο ‘Χόπερ’, που κατά τ’άλλα εκθείασε την πίστα. Λέτε να έριχνε μπηχτές για το Ντόνιγκτον ή μήπως απλά θέλει και δεύτερο Gp στη Βρετανία (είναι Αγγλοαμερικανός άλλωστε...); Σε ερωτήσεις δημοσιογράφων παραδέχτηκε με ειλικρίνεια πως «είναι χάλια να τα καταφέρνει καλύτερα ο συναθλητής σου από την ίδια ομάδα (βλ. βάθρο Βερμιούλεν στην Αυστραλία), αλλά δεν πειράζει γιατί κι εγώ θα προσπαθήσω να πάρω βάθρο στους δυο τελευταίους αγώνες της σεζόν...Ένα δυο καλά αποτελέσματα θα μας φέρουν στη δεκαδά της βαθμολογίας τουλάχιστον όπως δείχνει, που είναι άλλωστε και ο στόχος μας».
-Αφού κατασκεύασε τον πιο δυνατό κινητήρα που έτρεξε ποτέ σε Indy 500 το 1994 –κερδίζοντας φυσικά τον αγώνα- και αφού σχεδίασε τον κινητήρα της Μερσεντές που πήρε τον τίτλο το 1998 και το 1999 με το Μίκα Χάκινεν στο τιμόνι της είπε να προσπαθήσει και στα MotoGp…Ο λόγος για τον Μάριο Ίλιεν που κατασκεύασε το Χ3 σε συνεργασία με τον Σάτερ που φτιάχνει πλαίσια και αισιόδοξα δήλωσε πως προσδοκά μέχρι και τίτλο ως το 2010. Οι πρώτοι γύροι με το πρωτότυπό τους, που υστερεί σε κυβισμό κατά 20% σε σχέση με τον ανταγωνισμό γι’αυτούς τους δυο αγώνες, είναι ενθαρρυντικοί και δείχνουν πως ίσως να μπουν δυνατά του χρόνου, ειδικά αν βοηθηθούν και από τους σπόνσορες που θα τους γνωρίσουν καλύτερα σε Εστορίλ και Βαλένθια...
-
Στα μεταγραφικά τώρα ακόμα δεν ξέρει που θα τρέχει του χρόνου ο Κόλιν Έντουαρντς, γεγονός που δεν τον κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο. Η Κάμελ Γιαμάχα δεν ξεκαθαρίζει την κατάσταση δείχνοντας πως ακόμα και μετά την απόρριψη της πρότασης των 3,5 εκ. δολαρίων από το Νίκι Χέιντεν ακόμη αλλοιθωρίζουν σ’άλλες λύσεις. Οι καλές δοκιμές του Texas Tornado στο Motegi και η έλλειψη εναλλακτικών ίσως σώσουν το κίτρινο (Spidi) τομάρι του! Ευτυχώς, που ο πρώτος οδηγός της Yamaha (Ρόσι) υπέγραψε νωρίς πάντως μια και η Ντουκάτι που με τη σειρά της θέλει να ξεφορτωθεί τον γκαντέμη Ζιμπερνάου (εκτός των άλλων κατέστρεψε στη Βαρκελώνη τη χρόνια του θριάμβου ίσως για το Λόρις Καπιρόσι...) ψάχνεται. Πρώτη επιλογή ήταν ο Μελάντρι που μπορεί ούτε φέτος να μην πάρει ...πορτοκαλί μηχανάκι από το HRC, ωστόσο έμεινε. Κάτι ψιθυρίζεται βλέπετε για έξτρα στήριξη από τη Honda, ενώ και τα χρήματα της Marlboro που έδινε η Ducati τελικά του τα έδωσε και ο Gresini, έστω κι αν φεύγει απ’ του χρόνου, ο βασικός χορηγός του, η Fortuna. Το ντόμινο ίσως στείλει Ζιμπερνάου σε Καβασάκι, αν εκεί δεν γίνει η τράμπα Νακάνο και Ταμάντα ανάμεσα στην εργοστασιακή πράσινη ομάδα και στην Κόνικα Μινόλτα που τρέχει με Honda...
-Mε σκοπό να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα η διοργανώτρια αρχή έθεσε ένα όριο επιτέλους στα χρησιμοποιούμενα λάστιχα από τους αναβάτες κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου. Για να μην αναφέρω τα περί κοινωνικής πρόκλησης που μου έρχονται στο μυαλό (ξέρεις τι είναι αγαπητέ Λόρις ένα λάστιχο προπόνηση, χρονομετρημένα και αγώνας, ε, ξέρεις;;το κόστος είχε ξεφύγει όπως και η εξέλιξη της Michelin. Έτσι η γαλλική εταιρία μαζί με τη Bridgestone θα μπορεί να δώσει μόνο 14 μπροστινά και 17 πίσω ελαστικά στους αναβάτες, εκτός κι αν βρέχει. Ο περιορισμός δεν αφορά την Dunlop, που πρέπει να εξελιχθεί και όποιον άλλο λαστιχά θέλει να μπει στο μαγικό κόσμο του Moto Gp…
-Ακόμα 800 δεν είδε από τη Χόντα ο Κένι μαζί με τον μπαμπά του αλλά στην KR κάνουν τα αδύνατα δυνατά να μας εκπλήξουν ακόμα και τώρα, παρά την έτσι κι αλλιώς θετική εικόνα που παρουσίασαν. Με νέο πλαίσιο πάλι θέλουν να κάνουν τη διαφορά στο Εστορίλ, ίσως για να τραβήξουν τα δολάρια του σπόνσορα που θα πληρώνει τον δεύτερο αναβάτη για το 2007 που τόσο έχουν ανάγκη.
-Στα 125 ο τίτλος ανήκει ήδη στον Ισπανό Μπαουτίστα τη στιγμή που πολύ πιθανό είναι να δει τίτλο Ισπανός και στα 250 από την Κυριακή. Ο Λορένθο προηγείται του Ντοβιτσιόζο με 27 πόντους. Μ’ άλλα λόγια συγκλονιστικό φινάλε φέτος θα ΄χουμε μόνο στη μεγάλη κατηγορία, ένα τέλος που είχαμε να δούμε από το 1992 με τη συγκλονιστική μάχη Ντούχαν και Ρέινι
-Τέλος, κανόνι βάρεσε πρακτορείο που έστελνε κόσμο στα MotoGp (από Αγγλία μεριά) και έτσι κάτοχοι εισιτηρίων για Εστορίλ και Βαλένθια ανησυχούν μήπως χάσουν τις δυο τελευταίες επικές μάχες του 2006. Λιγότερο στεναχωρημένοι είναι οι Χοντάκηδες φυσικά που έτσι κι αλλιώς είδαν Χόντα (στους κατασκευαστές), Ρεπσόλ (στις ομάδες) και Ντάνι (στους ρούκι) να σηκώνουν τίτλο ήδη από το Μοτέγκι. Λέτε να τους πειράξει αν χάσουν στο τελευταίο που απομένει απ’το Βάλε;
http://www.motorsite.gr/index.php?ac...=ΜOTOGP151006
![]()
![]()
![]()
The golden light above you show me where you're from
The magic in your eye bewitches all you gaze upon
You stand upon your hill and behop all around you
They wonder where you're from oh yeah they wonder where I found you
Oh my love it's a long way where you're from, it's a long way
Aμμουλιανη, διακοπές 2007
Ανακοίνωση - προειδοποίηση Υπουργείου Εσωτερικών - Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης
ναι γιατι μονο αυτο μενει στην ιστορια,μονο το πρωταθλημα οδηγων μετραει,αυτο θα θυμαται ο κοσμος.κ θα το παρει ο ροσσι!!Αρχικά δημιουργήθηκε από Tsakalaki
Λέτε να τους πειράξει αν χάσουν στο τελευταίο που απομένει απ το Βάλε;![]()
παντως αν ημουνα γιαμαχα η ντουκατι θα επαιρνα το νακανο η τον χοπκινς!αφου ο μελαντρι μενει στη χοντα,κ ο ντοβιτσιοζο κ ο λορενθο συνεχιζουν στα 250..(δε βλεπω κανα καλυτερο..)
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
παντως αν ημουνα γιαμαχα η ντουκατι θα επαιρνα το νακανο η τον χοπκινς!
Ο Nakano του χρόνου θα καβαλάει Honda...Ο Hopkins έχει ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο..![]()
μαικ ο ελιας θα γυρισει στα 250?κ ο στονερ θα μεινει με την ομαδα του τσεκινελλο?παντως τωρα που ο νακανο θα οδηγει κ μηχανακι της προκοπης,θα ειναι πολυ δυνατος παιχτης για το 2007,καιρος να παρει κ καμια νικη.κ κατι ακουσα πως θα ανεβει στη μεγαλη κατηγορια ο αλεξ ντε αντζελις..σε καμια δευτερη ομαδα λογικα,θα δουμε.
Πανάγοοο...τι γίνεται εκεί στην Πορτογαλία ρεεε..;;
Πες μας..(δείξε μας μάλλον)..
![]()
![]()
![]()
Δεν πιστεύω να κάτσεις να ψηφίσεις και να μην έχουμε φωτορεπορτάζ ε..;;![]()