Βλέποντας προηγούμενο πόστ για τελικές ταχύτητες έχω να
πω τα εξής :
Τα μηχανάκια πρέπει να τα φτιάχνουν λίγο μεγαλύτερα, ώστε
να χωράνε μεγαλύτεροι σωματότυποι από τα 12χρονα νιπονάκια ...
Οι ζελατίνες και τα φέρινγκ είναι ακριβά αλλά μπορούμε όλοι
να δώσουμε λίγα ευρώπουλα παραπάνω για να τα βάζουν μεγαλύτερα .....
Τα κλιπόν μπορούν να τα κάνουν ρυθμιζόμενα όπως και τα μαρσπιέ, με ελάχιστα μεγαλύτερο κόστος ...
Η θέση για τον συνεπιβάτη είναι για κοροϊδία οπότε μπορούν
να την καταργήσουν τελείως και να δώσουν λίγο χώρο ακόμα
για τα κωλομέρια μας ....
Τα ελατήρια και οι βαλβίδες των μπροστινών πρέπει να έχουν σαν μέσο όρο τα βάρη των 85 κιλών και όχι των 50, ώστε να μην
χρειάζεται μιά περιουσία για αλλαγές.
Σε συνάρτηση με όλα αυτά η αεροδυναμική του μηχανακίου,
πρέπει να βγαίνει με βάση έναν μέσο αναβάτη ηλικίας 25
ετών και πάνω με λογικές διαστάσεις ....
Θα μου πείτε γιατί τα λέω όλα αυτά ..... Γιατί έχω γίνει Κομανέντσι
με αυτά τα παλιομηχανάκια και όταν έχει αέρα ή πυκνή ατμόσφαιρα, το ρημάδι δεεεεεν πάει πάνω από 280 κοντερίσια .....
Οσο και να μαζευτώ, όσο και να φάω τους αγκώνες μου, να ζουλήξω το κεφάλι στο ρεζερβουάρ, όσο και να φιλάω την τιμονόπλακα, αυτό τίποτις .........
Ενίσταμαι λοιπόν και προτείνω να κάνουμε μιά συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΟΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΧΩΡΑΝΕ
ΤΑ 300 ΝΑ ΤΑ ΠΑΝΕ .....
Ευχαριστώ γιά τη συμμετοχή σας εκ των προτέρων ...![]()