Καταρχήν χαιρετώ όλο το forum μιας και είμαι καινούριος στην παρέα γι αυτό δείξτε λίγη κατανόηση είμαι παντελώς άσχετος..Σκέφτομαι να αγοράσω μηχανάκι και θέλω την γνώμη των "βετεράνων"..Όλα ξεκίνησαν πριν μερικούς μήνες οπότε και μου έδωσε ένα φιλαράκι το παπί του, ένα παλιό town(nomizw)..50cc και έκοψα δυο τρεις βόλτες..μπορεί για όλους εσάς που καβαλάτε κάτι τέρατα να ακούγεται γελοίο αλλά για μένα ήταν κάτι μαγικό..από εκείνη λοιπόν την μέρα μου έχει γίνει έμμονη ιδέα να αγοράσω ένα μηχανακι..δεν θέλω κάτι τρομερό..θέλω κάτι που να μπορώ να οδηγήσω μιας και δεν είμαι καμιά ντουλάπα (1.70 - 60 kg) και δεν έχω προηγούμενη εμπειρία αλλά να μην είναι και σαν στρογγυλοφάναρο 50 άρι..