Πιστεύω πως είναι πια κοινώς αποδεκτό ότι μεγάλη πλειοψηφία των σοβαρών ατυχημάτων που αφορούν τουλάχιστον εμάς τους "αλήτες" οφέιλεται στην παραβίαση της προτεραιότητας μας (στοπ,τριγωνάκι, απο δεξία,φανάρι) από τετράτροχα (και ελάχιστα δίκλυκα.)Συνήθως είναι τα ατυχήματα με τους περισσότερους θανάτους και σοβαρότερους τραυματισμούς αναβατών, καθώς η φύση της πάραβασης δεν αφήνει και πολλά περιθώρια αντίδρασης στον αναβάτη ώστε τουλάχιστον να μετριάσει τις επιπτώσεις της επικέιμενης σύγκρουσης (αποφυγή μόνο με τη βοήθεια αγίου).
Δυστυχώς καμιά θεαματική αύξηση των προστίμων των παραπάνω παραβάσεων δεν πρόκειται να επιφέρει αποτέλεσμα. Η λογική οτί το εξοντωτικό πρόστιμο θα κάνει κάποιον να το ξανασκεφτεί πριν παραβιάσει stop ή τριγωνάκι έιναι κατά 99,99% εσφαλμένη για τον απλό λόγο ότι η παράβαση στις περισσότερες περιπτώσεις δεν γίνεται κατα επιλογή (ας παραβιάσω αυτό το stop). Με απλά λόγια παραβιάζουν τις προτεραιότητες γιατί δεν βλέπουν τα σήματα (είχε stop?που? μα δεν το έιδα). Όσο για την προτεραιότητα από δεξία (απουσία σήμανσης) αυτό και αν είναι ωραίο ανέκδοτο, αφού μεγάλος αριθμός οδηγών έχει την πεποίθηση ότι επειδή ο δρόμος που κινούνται είναι πλατύς είναι και προτεραιότητας
. Ούτως ή άλλως δεν υπάρχει περίπτωση να στηθούν μπλόκα σε κάθε στοπ (πόσες παράβάσεις θα βεβαιώσουν? μία? καμία?), προτιμότερες οι μεγάλες ευθείες και κανένα φανάρι σε κεντρικό δρόμο
![]()