Καθέ ποτε ρε παιδια αλλάζεται τα λάδια στο hornet, το μανιοαλ λεει πρώτα στα 1000 και μετα στα 12,000 χιλ. Μου φαινεται υπερβολικό για τόσα χιλόμετρα.
Καθέ ποτε ρε παιδια αλλάζεται τα λάδια στο hornet, το μανιοαλ λεει πρώτα στα 1000 και μετα στα 12,000 χιλ. Μου φαινεται υπερβολικό για τόσα χιλόμετρα.
Κάθε 6.000χλμ να του αλλάζεις λάδια... (λέει το Manual 12.000???????)
Αλλά καλού κακού ρίχνε και μια ματιά ενδιάμεσα.....
Εγώ όταν το είχα κι επειδή ήμουν racing μαλάκας, του είχα βάλει τα 10-60 Racingτης AGIP και έκαψε 1lt στα 1000χλμ......
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Και έκαιγε τόσο μόνο με αυτό το λάδι?????Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Κάθε 6.000χλμ να του αλλάζεις λάδια... (λέει το Manual 12.000???????)
Αλλά καλού κακού ρίχνε και μια ματιά ενδιάμεσα.....
Εγώ όταν το είχα κι επειδή ήμουν racing μαλάκας, του είχα βάλει τα 10-60 Racingτης AGIP και έκαψε 1lt στα 1000χλμ......
Εγώ θα υπέθετα ότι αυτό το 60 θα εξασφάλιζε μικρότερη κατανάλωση λαδιού από ένα 40-50.
Συνήθως αυτά τα racing, παρότι μπορεί να μην κάνουν για διάφορους λόγους για μακροχρόνια χρήση στον δρόμο, υποτίθεται ότι δεν λεπταίνουν (συγκριτικά με τα άλλα λάδια) ούτε από μηχανική καταπόνηση ούτε από διάλυση βενζίνης στο λάδι που είναι αυξημένη σε συνθήκες αγώνα.
![]()
Δρομερός και τριάθλιος....
Το Hornet παίρνει πολλά κιλά λάδι. Αν κάνεις πολλά χλμ και καλά... μπορείς να τα αλλάζεις κάθε 10-12.000. Αλλά αφού λίγοι μπορούν το ξεχνάμε.
Εγώ αλλάζω κάθε 8 μήνες, χωρίς να έχω κάνει τα χλμ. Τα λάδια είναι σε καλή κατάσταση και δεν έχω παρατηρήσει να καίει.
![]()
Εξαρτάται από 2 παράγοντες:Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
Και έκαιγε τόσο μόνο με αυτό το λάδι?????
Εγώ θα υπέθετα ότι αυτό το 60 θα εξασφάλιζε μικρότερη κατανάλωση λαδιού από ένα 40-50.
1. Το "χειμωνιάτικο" ιξώδες του λαδιού ήταν 10άρι (που σημαίνει ότι στο πολύ κρύο το 10W60 ήταν πιο "λεπτό" από ένα π.χ. 15W40 ή 20W50) !!
2. Να έχανε λάδια ο Sniper και να νόμιζε ότι τα "καίει" !!![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Για το δεύτερο δεν γνωρίζω δεν απαντώ.Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Εξαρτάται από 2 παράγοντες:
1. Το "χειμωνιάτικο" ιξώδες του λαδιού ήταν 10άρι (που σημαίνει ότι στο πολύ κρύο το 10W60 ήταν πιο "λεπτό" από ένα π.χ. 15W40 ή 20W50) !!
2. Να έχανε λάδια ο Sniper και να νόμιζε ότι τα "καίει" !!![]()
Για το πρώτο τώρα έχω την εντύπωση ότι ένα 10-60 λάδι σε θερμοκρασία περιβάλλοντος (κρύα μηχανή) εξακολουθεί να είναι πιο παχύ από ότι σε θερμοκρασία λειτουργίας (και ας είναι 60άρι). Εκτός και αν μέχρι να ζεσταθεί-διασταλεί ο κινητήρας αφήνει μεγαλύτερα κενά οπότε κατά την φάση που είναι κρύο καίει κάτι τις παραπάνω. Δεν τα λέω καλά?
Δρομερός και τριάθλιος....
Αντιπαρέρχομαι τον αστεϊσμό του χιουμορίστα μοντ και συμπληρώνω (όχι λάδια) ότι τα racing ήταν full synth ενώ αυτά που έβαλα μετά ήταν semi.....Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Εξαρτάται από 2 παράγοντες:
1. Το "χειμωνιάτικο" ιξώδες του λαδιού ήταν 10άρι (που σημαίνει ότι στο πολύ κρύο το 10W60 ήταν πιο "λεπτό" από ένα π.χ. 15W40 ή 20W50) !!
2. Να έχανε λάδια ο Sniper και να νόμιζε ότι τα "καίει" !!![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Πράγματι αυτό (η αυξημένη κατανάλωση συνθετικού) παίζει.Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αντιπαρέρχομαι τον αστεϊσμό του χιουμορίστα μοντ και συμπληρώνω (όχι λάδια) ότι τα racing ήταν full synth ενώ αυτά που έβαλα μετά ήταν semi.....
Όλοι το επιβεβαιώνουν και δεν έχω βρεί κάποιον να εξηγήσει το γιατί. Θεωρητικά έπρεπε να ισχύει το αντίθετο. Τι να πείς.
Δρομερός και τριάθλιος....
Καλύτερα τίποτε, γιατί θα μπλέξουμε...Αρχικά δημιουργήθηκε από karamoto
Τι να πείς.![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Να ρωτήσω στην πρώτη αλλαγή στα 1000 Km μου πήρε ο Μαστορας 80 ευρώ...
Φαντάζομαι αργότερα που θα πληρώσω και εργασία ποσο θα πάει...
Αν αλλάξω τα λάδια μόνος μου θα έχω πρόβλημα με την εγγύηση?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Alchimistis
Να ρωτήσω στην πρώτη αλλαγή στα 1000 Km μου πήρε ο Μαστορας 80 ευρώ...
Φαντάζομαι αργότερα που θα πληρώσω και εργασία ποσο θα πάει...
Αν αλλάξω τα λάδια μόνος μου θα έχω πρόβλημα με την εγγύηση?
ΛΗΣΤΕΙΑ! ΛΗΣΤΕΙΑ!
Ρε φίλε.... στο 1ο σέρβις των 1.000 χλμ πληρώνεις ΜΟΝΟ τα λάδια και το φίλτρο του λαδιού....
8 το φίλτρο.... 4χ12 = 48Ε τα λάδια ΣΥΝΟΛΟ = 56 Μέχρι τα 80..... 24 περιπου ευρώ δεν ξέρω που πήγαν....
Εκανες κάτι άλλο στην μηχανή;
(δεδομένου ότι το 1ο σερβις είναι κερατιάτικο έτσι κι αλλιώς..... )
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Οχι δεν εκανα τπτ αλλο...οταν παραπονέθηκα για τα λάδια μου είπε οτι ειναι ακριβά τα Λαδια Bel Ray και εβαλε 4 λιτρά...Δεν ξέρω αν ήταν ληστεία η όχι...γιατι γνωριζομαστε με τον μάστορα.
Αν πάρουμε σαν ΓΕΓΟΝΟΣ οτι η εργασία στο πρώτο σερβις είναι ΔΩΡΕΑΝ πληρωσες λοιπον για ένα (1) φίλτρο λαδιού και τέσσερα (4) λιτρα λάδι 80Ε.....Αρχικά δημιουργήθηκε από Alchimistis
Οχι δεν εκανα τπτ αλλο...οταν παραπονέθηκα για τα λάδια μου είπε οτι ειναι ακριβά τα Λαδια Bel Ray και εβαλε 4 λιτρά...Δεν ξέρω αν ήταν ληστεία η όχι...γιατι γνωριζομαστε με τον μάστορα.
κι επαναλαμβάνω:
8Ε το Ακριβό φίλτρο λαδιου της Honda....
αρα 72Ε τα 4 lt λάδι; 18Ε το λιτρο;;;;;;;; Πολλά δεν είναι;
τι να σου πω... μπορεί να είναι κι έτσι....
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Να σας ρωτήσω αν αλλάζεις μονος τα λάδια πάιζει προβλημα με την εγγύηση...
Άδραξε τη μέρα...
6000 με 8000...όποτε το θυμηθώ...Αρχικά δημιουργήθηκε από Alchimistis
Καθέ ποτε ρε παιδια αλλάζεται τα λάδια στο hornet, το μανιοαλ λεει πρώτα στα 1000 και μετα στα 12,000 χιλ. Μου φαινεται υπερβολικό για τόσα χιλόμετρα.![]()
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros