Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Τρομπα βενζινης+Turbo??

  1. #1

    Τρομπα βενζινης+Turbo??

    Λοιπον......
    Εχω βαλει σε εναν κινητηρα turbo.Για τρομπα βενζινης εχω βαλει μια υποβρηχια απο Suzuki GSXR 750 '96 λογο του οτι αυτη ειχε το ντεποζιτο που εβαλα.Μετα την τρομπα εχω βαλει ενα χαρτινο φιλτρο βενζινης του εμποριου.Καρμπυλατερ εχω ενα απο Renault 5 Turbo.
    Το προβλημα μου ειναι οτι στις ψιλες στροφες με πιεση turbo 0,5 bar το καρμπυλατερ μενει απο βενζινη.
    Απο την Suzuki μου ειπανε οτι η τρομπα ειναι 2,6-2,9 bar.
    Εμενα εχοντας ενα οργανο πιεσης βενζινης META το φιλτρο μου δειχνει 0.2 bar.
    Υπαρχει περιπτωση να κοβει τοσο πολυ την παροχη βενζινης το φιλτρο?

    Υ.Γ.
    Εχω σκοπο να το λυσω κ να μετρησω πιεση βενζινης χωρις φιλτρο.
    Απλα ρωταω μηπως καποιος ξερει κατι παραπανω.

    Ευχαριστω
    Φιλικα.
    I am not driving fast
    I am just flying low!

    GL1500 '89 Streetfighter TURBO
    Suzuki GSXR 1100 '92 Customized

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062

    Re: Τρομπα βενζινης+Turbo??

    Αρχικά δημιουργήθηκε από jdoohan
    Λοιπον......
    Εχω βαλει σε εναν κινητηρα turbo.Για τρομπα βενζινης εχω βαλει μια υποβρηχια απο Suzuki GSXR 750 '96 λογο του οτι αυτη ειχε το ντεποζιτο που εβαλα.Μετα την τρομπα εχω βαλει ενα χαρτινο φιλτρο βενζινης του εμποριου.Καρμπυλατερ εχω ενα απο Renault 5 Turbo.
    Το προβλημα μου ειναι οτι στις ψιλες στροφες με πιεση turbo 0,5 bar το καρμπυλατερ μενει απο βενζινη.
    Απο την Suzuki μου ειπανε οτι η τρομπα ειναι 2,6-2,9 bar.
    Εμενα εχοντας ενα οργανο πιεσης βενζινης META το φιλτρο μου δειχνει 0.2 bar.
    Υπαρχει περιπτωση να κοβει τοσο πολυ την παροχη βενζινης το φιλτρο?

    Υ.Γ.
    Εχω σκοπο να το λυσω κ να μετρησω πιεση βενζινης χωρις φιλτρο.
    Απλα ρωταω μηπως καποιος ξερει κατι παραπανω.

    Ευχαριστω
    Φιλικα.
    Δεν ξερω να σου πω στα σιγουρα,παντως θυμαμαι οταν διαβαζα παλιοτερα περιοδικα για αυτοκινητα,οτι οι τρομπες βενζινης των τουρμπατων δουλευανε 4-5 bar...

    Mηπως απλα τα 3 bar δεν επαρκουν για να γεμισουν το kαρμπυρατερ και θες πιο μεγαλη τρομπα βενζινης??Δεν νομιζω το φιλτρο να κοβει τοση πιεση...

    Αυτα και με καθε επιφυλαξη...

    P.S: Βαλε καμια φωτο απο το εργαλειο σου να το δουμε και σε μεγενθυση,τουμπανο φαινεται...

  3. #3
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    υπομονη για τον oldman
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  4. #4

    Re: Re: Τρομπα βενζινης+Turbo??

    Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
    Δεν ξερω να σου πω στα σιγουρα,παντως θυμαμαι οταν διαβαζα παλιοτερα περιοδικα για αυτοκινητα,οτι οι τρομπες βενζινης των τουρμπατων δουλευανε 4-5 bar...

    Mηπως απλα τα 3 bar δεν επαρκουν για να γεμισουν το kαρμπυρατερ και θες πιο μεγαλη τρομπα βενζινης??Δεν νομιζω το φιλτρο να κοβει τοση πιεση...

    Αυτα και με καθε επιφυλαξη...

    P.S: Βαλε καμια φωτο απο το εργαλειο σου να το δουμε και σε μεγενθυση,τουμπανο φαινεται...

    Νομιζω οτι 4-5 bar πιεση θελουν τα injection.

    Να και καποιες φωτογραφειες.
    http://i179.photobucket.com/albums/w...han/Beast2.jpg
    http://i179.photobucket.com/albums/w...han/Beast4.jpg
    http://i179.photobucket.com/albums/w...han/Beast5.jpg

    Ευχαριστω.
    I am not driving fast
    I am just flying low!

    GL1500 '89 Streetfighter TURBO
    Suzuki GSXR 1100 '92 Customized

  5. #5
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Η πιεση μπορει να ειναι οκ (δεν ξερω), με την παροχη ομως τι γινεται ?

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Βαλε καμια τρομπα απο busa ή βαλε 2 τρομπες

    δε νομιζω να κοβει τοσο το φιλτρο απλα η μηχανη πινει τα διπλα απο ενα gsxr750...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Οι αντλίες έχουν 2 βασικά μεγέθη.
    Την πίεση και την παροχή.
    Οσο μεγαλώνει η μία μικραίνει η άλλη.
    Οπότε φυσιολογικά η πίεση που ανακοινώνει η εταιρεία αφορά την παροχή λειτουργίας του 750 (ίσως να είναι και η πίεση με 0 παροχή οπότε ακόμα χειρότερα, δεν κάνεις δουλειά ούτε με 2).
    Αν μεγαλώσουμε την παροχή όπως στην περίπτωση μας φυσικό είναι να μειωθεί η πίεση.
    Και με 0.2 πίεση σε 0.5 υπερπλήρωση φυσιολογικά δεν παίρνει βενζίνη.
    Η πιό εύκολη λύση είναι η αντλία απο το 5.

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Η πιό εύκολη λύση είναι η αντλία απο το 5.
    Ανάλογα για ΤΙ μοτέρ μιλάμε...

    (αν πρόκειται για κανένα 3λιτρο, ας βάλει 2 αντλίες από 5άρι !!)

    Υ.Γ.
    Πάντως, με μισό bar στο turbo δεν γίνεται και καμιά τεράστια υπερπλήρωση ώστε να υπάρχουν τόσο αυξημένες απαιτήσεις παροχής καυσίμου.
    Το πιο πιθανόν είναι η συγκεκριμένη αντλία βενζίνης να μην ικανοποιεί τις απαιτήσεις του μοτέρ ακόμη και με ατμοσφαιρική πλήρωση...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    [B]Ανάλογα για ΤΙ μοτέρ μιλάμε...

    (αν πρόκειται για κανένα 3λιτρο, ας βάλει 2 αντλίες από 5άρι !!)

    Υ.Γ.
    Πάντως, με μισό bar στο turbo δεν γίνεται και καμιά τεράστια υπερπλήρωση ώστε να υπάρχουν τόσο αυξημένες απαιτήσεις παροχής καυσίμου.

    Μα δεν είναι θέμα απαίτησης σε παροχή καυσίμου στην περίπτωση μας τουλάχιστον.
    Είναι θέμα οτι η πίεση στην εισαγωγή είναι μεγαλύτερη απο την πίεση της αντλίας και δεν γεμίζει το λεκανάκι του καρμπ.
    Και βέβαια μπορεί να υπάρχει και θέμα παροχής μιάς και ο κυβισμός μπορεί να είναι παρόμοιος αλλά ο Honda (αν βλέπω καλά στις foto) πρέπει να ανεβάζει περισσότερες στροφές απο το 5.

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Μα δεν είναι θέμα απαίτησης σε παροχή καυσίμου στην περίπτωση μας τουλάχιστον.
    Είναι θέμα οτι η πίεση στην εισαγωγή είναι μεγαλύτερη απο την πίεση της αντλίας και δεν γεμίζει το λεκανάκι του καρμπ.
    Κάτσε γιατί τα μπερδέψαμε...

    Η πίεση καυσίμου μετά το φίλτρο βενζίνης είναι 0.2 bar !!

    Υποθέτοντας ότι το λεκανάκι του καρμπ είναι "γεφυρωμένο" με την πίεση στην εισαγωγή (αλλιώς όχι μόνο δεν θα ρουφούσε βενζίνη αλλά θα είχαμε και επιστροφή στο τεπόζιτο - μαζί με αέρα) η ΣΥΝΟΛΙΚΗ διαφορά πίεσης είναι αυτά τα 0.2 bar !!
    (δεν είναι και καμιά τεράστια πίεση, αλλά είναι ικανή να γεμίζει συνέχεια το λεκανάκι με βενζίνη - πράγμα που μας οδηγεί στο ότι δεν υπάρχει επάρκεια ΠΑΡΟΧΗΣ - νομίζω...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Το turbo είναι blow-through ή suck-through?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Αφού ο άνθρωπος αναγκάστηκε να βάλει καρμπ απο 5 πρέπει να είναι blow-through (ελπίζω να το έχεις γράψει καλά γιατί το έκανα copy)

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Αφού ο άνθρωπος αναγκάστηκε να βάλει καρμπ απο 5 πρέπει να είναι blow-through (ελπίζω να το έχεις γράψει καλά γιατί το έκανα copy)
    Tείνω να συμφωνήσω μαζί σου (όχι ότι θα κάτσω να το ψάξω δηλαδής αλλά κάπως έτσι το θυμάμαι κι εγώ).


    ps: ωρθωγραφυκος, τειν φοβασαι τοιν δουληα, έ? :rotflmao: :rotflmao:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Κάτσε γιατί τα μπερδέψαμε...

    Η πίεση καυσίμου μετά το φίλτρο βενζίνης είναι 0.2 bar !!

    Υποθέτοντας ότι το λεκανάκι του καρμπ είναι "γεφυρωμένο" με την πίεση στην εισαγωγή (αλλιώς όχι μόνο δεν θα ρουφούσε βενζίνη αλλά θα είχαμε και επιστροφή στο τεπόζιτο - μαζί με αέρα) η ΣΥΝΟΛΙΚΗ διαφορά πίεσης είναι αυτά τα 0.2 bar !!
    (δεν είναι και καμιά τεράστια πίεση, αλλά είναι ικανή να γεμίζει συνέχεια το λεκανάκι με βενζίνη - πράγμα που μας οδηγεί στο ότι δεν υπάρχει επάρκεια ΠΑΡΟΧΗΣ - νομίζω...)

    Σε περίπτωση που μιλάμε για διαφορά 0.2 έχεις απόλυτο δίκιο.


  15. #15
    Για αρχη σας ευχαριστω ολους για τους προβληματισμους σας,τις γνωσεις σας και τις αποξεις σας.

    Εχουμε και λεμε.

    Το μοτερ ειναι 1500 κυβικα μποξερ 6κυλινδρο.Με κοφτη γυρω στις 5.500 σαλ.
    Η τουρμπινα ειναι Garet 1,8.
    Οταν το ειχα ατμοσφαιρα δουλευε με μικροτερη τρομπα (αν υποθεσουμε οτι αυτη ειναι 2,6-2,9 bar κατα την Suzuki) και δεν ειχε κανενα προβλημα.

    Τις βενζινες σιγουρα δεν τις γυριζει πισω για τι το εχω ψαξει.Το συγκεκριμενο καρμπυλατερ δεν θελει πιεση απο την εισαγωγη για να ανεβασει βενζινες.Το εχω ρωτησει στην Renault.

    Το turbo ειναι blow-through.

    Το κυριο προβλημα ειναι οτι οταν ανεβαζει πιεση ρουφαει περισσοτερη βενζινη απο αυτη που μπορει να δωσει η τρομπα.Αυτο ειναι σιγουρο γιατι αν του κανω δυο απανωτες αλλαγες στον κοφτη με φουλ πιεση δεν εχει προβλημα στην τριτη αλλαγη μενει απο βενζινη.

    Μεσα στην ενδομαδα θα το λυσω και θα το μετρησω.Θα σας πω τα νεα.

    Ευχαριστω κ παλι.
    I am not driving fast
    I am just flying low!

    GL1500 '89 Streetfighter TURBO
    Suzuki GSXR 1100 '92 Customized

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τρομπα Βενζίνης
    από marioman στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 84
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2010, 16:27
  2. Τρομπα Βενζινης???
    από jdoohan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2007, 11:57
  3. Σφύριγμα απο τρόμπα βενζίνης
    από PortisHead στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 25/10/2006, 08:15
  4. πρόβλημα : τρομπα βενζινης CBR 600F '98
    από matsamitsou στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2006, 14:23
  5. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/06/2004, 13:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF