Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: Yisimoyra Apo Gsxr 600 Se 750

  1. #1

    Yisimoyra Apo Gsxr 600 Se 750

    ΕΧΩ GSXR 750 K2 ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΙΚΟ YOSHIMURA APO GSXR 600 ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Η ΔΕ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ?ΦΩΤΙΣΤΕ ΜΕ!

  2. #2
    Λογικά οι βάσεις πρέπει να ταιριάζουν (δές εδώ, ψάξε καί τα δύο μοντέλα, και σύγκρινε τους κωδικούς εξατμίσεων).

    Το πρόβλημα είναι ότι άλλο το 600 άλλο το 750 -και κάτι μου λέει ότι ντεν φτιάνιει ο κυρ Γιοσιμούρας δύο ολόιδιες εξατμίσεις για δυό διαφορετικούς κινητήρες (άσε τί πιθανό μπέρδεμμα θα φας στο power commander για να ρυθμίσεις τις διαφορές τους).

  3. #3
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Ίδια είναι, δεν θα έχεις κανένα απολύτος πρόβλημα.

  4. #4
    Άμα παρατηρήσεις προσεκτικά ένα σχετικό πίνακα θα δεις τί σου λέω.

    Άλλος ο κωδικός του λαγού άλλος της κουκουβάγιας, με πιάνιεις;

  5. #5
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Δυστυχώς δε μπορώ να δώ τον πίνακα (firewall), αλλά αυτό που μπορώ να πώ με βεβαιότητα είναι πως τα τελικά μεταξύ τους δεν έχουν καμμία μα καμμία διαφορά (μοντέλα/κυβισμός 600+).
    Εδώ σκέψου βγαίνουν ολόκληρα συστήματα με ελάχιστες ή καμμία διαφορά μεταξύ ίδιων μοντέλων διαφορετικού κυβισμού, στο bolt-on/slip-on τελικό θα κολλήσουνε.


  6. #6
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Δεν υπάρχει πρόβλημα.
    Εδώ δεν υπάρχει πρόβλημα που από την κλειστή μαμά πας σε ανοιχτή, θα υπάρχει πρόβλημα λόγω κυβισμού? Άλλωστε να ξέρετε ότι ουσιαστικά η απόδοση της εξάτμησης εξαρταται από την διάμετρο και το μήκος του σωλήνα. Αυτά αλλάζουν πχ σε aftermarket ολόσωμες και κερδίζεις άλογα. Το τελικό βελτιώνει ελάχιστα διότι είναι πιο ελεύθερη η ροή των καυσαερίων. Το σχήμα και το μέγεθος από το καζανάκι επηρεάζει ουσιαστικά τον ήχο. Σιγαστήρας είναι το καζανάκι όπως βάζουν αντίστοιχα και στα όπλα.

    Bold-on πρέπει να είναι αυτή που λες οπότε όλες μπαίνουν. Πάρτη και μην φοβάσαι. Στην χειρότερη περίπτωση δεν θα έχεις κερδίσει 1hp αλλα 0,7hp. Σιγά τ'αυγά.....

  7. #7
    Το λίνκ έλεγε για τη στάνταρ TRS:

    Κώδικας:
    μοντέλο             κωδικός      φράγκα
    GSX-R 600 01-03     Y1101065     $821.95
    GSX-R 750 01-03     18100009     $821.95

    Άμα θες τη γνώμη μου, αν είναι να σκάσεις λεφτά για να πάρεις 0.3 μουλάρια λιγότερα νταξ (καi 2-3 άλογα να έπαιρνες άμα είσουν αισιόδοξος, μάλλον δε θα τα καταλάβαινες στο δρόμο), είναι καλύτερα να κάνεις υπομονή και να πάρεις μια ολόσωμη (κάτι πχ σε road legal με αφαιρούμενο baffler για να μπορείς να κινηθείς και έξω)...

Παρόμοια θέματα

  1. Yoshimura Gsxr 600 Se 750 K2
    από JIMLAPGSXR στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2007, 14:32
  2. Gsxr 600/750 '06 Πρώτες φήμες
    από StarSailor στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2005, 20:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF