Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 4 από 4

Θέμα: 2o ανεμιστηράκι η διακόπτης on off στο ήδη υπάρχον?

  1. #1
    GEORGE NO BRAKES Το avatar του/της SAM46
    Εγγραφή
    27/11/2004
    Μηνύματα
    210

    2o ανεμιστηράκι η διακόπτης on off στο ήδη υπάρχον?

    Βλέποντας ότι ο καιρός ζεσταίνει και καθώς χρησιμοποιώ την μηχανή κάθε μέρα η καημένη ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες οι οποίες είναι πολύ δύσκολο να τις κατεβάσει μέσα στην κίνηση.

    Σκέφτηκα λοιπόν 2 εκδοχές: 1) να βάλω στο υπάρχον ανεμιστήρα διακόπτη on off ώστε εάν θέλω να το έχω συνέχεια ανοιχτό
    2)να βάλω και 2ο ανεμιστηρακι μικροτερο ,το οποίο να έχει διακόπτη on off για να το ανάβω όποτε θέλω.

    Ποια πιστεύετε ότι είναι η καλύτερη λύση ? (χώρος υπάρχει για ένα 2ο ανεμιστήρα)

    Αν πάρουμε την πρώτη εκδοχή που θα τοποθετήσω το διακόπτη ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα ?σε ποιο καλώδιο εννοώ.

    Στην 2η εκδοχή έστω ότι βρίσκω μικρότερο ανεμιστήρα από πού θα πάρω ρεύμα? μπορώ κατευθείαν από την μπαταρία? μπορώ στο ήδη υπάρχον κύκλωμα μαζί με τον άλλο ανεμιστήρα?

    Αν ξέρει κανείς άλλος κάποια καλύτερη λύση η κάτι που δεν σκέφτηκα εγώ να μου πει για να ξέρω μην κάνω καμία πατάτα και τα τινάξω όλα στον αέρα.
    George no brakes

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    καλυτερα το 1ο να κανεις... ειναι το πιο απλο κ ευκολα αναστρεφεται.

    βγαζεις τα 2 καλωδια του θερμοστατη και τα βαζεις στον διακοπτη... μιας και ο θερμοστατης ουσιαστικα αποτελει εναν διακοπτη!!!

  3. #3
    Εαν συνδέσεις την άνω επαφή της βαλβίδας θερμοκρασίας του κινητήρα ( ..μοιάζει με ένα μικρο βαρελάκι με μια επαφή στο κεφάλι του) με την γείωση , ο ανεμιστήρας ( Ventilater) παίρνει μπροστά ..

    Πρακτικό συμπέρασμα .
    Ενα καλώδιο συνδέετε επάνω στο υπάρχων καλώδιο της βαλβίδας θερμοκρασίας ... ταξιδεύει μέχρι το τιμόνι , συνδέεται επάνω στον διακόπτη ( Που έχουμε βάλει ) , και το άλλο άκρο γειώνετε πάνω στο σασί της μηχανής ( Οπουδήποτε ) ..

    Το είχα κάνει και εγώ κάποτε , αλλά από υγρασία μου χάλασε ο διακόπτης , και δεν τον έφτιαξα ξανά, όταν θα το ξανακάνω το κύκλωμα , ο διακόπτης δεν θα μπει στο τιμόνι , αλλά σε ένα προστατευμένο μέρος .


    Η βαλβίδα Ventilater , είναι σχεδιασμένη να κλείνει επαφή , κοντά στους 80 βαθμούς κελσίου , και ναι , και κατά την δική μου γνώμη , θα έπρεπε να κλείνει χαμηλότερα .

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Αν θελεις να δουλευει και ο θερμοστατης τραβα 2 καλωδια απο αυτον στον διακοπτη!

Παρόμοια θέματα

  1. Διακόπτης φώτων on-off
    από bodiless στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2018, 23:48
  2. Τετράωρη εκπαιδευτική εκδρομή στο Αλεποχώρι On-Off
    από antsoar στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2012, 15:31
  3. ON στο OFF ή OFF στο ΟΝ ?
    από ggs στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2012, 11:49
  4. Διακόπτης on/off universal.
    από sotirisp στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2008, 13:49
  5. Ερώτηση για συγκριτικό On-Off 650 στο 0-300
    από Innersense στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2005, 08:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF