Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Μαυρος καπνος....

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της HEATSEEKER750
    Εγγραφή
    16/07/2006
    Μηνύματα
    191

    Μαυρος καπνος....

    Γεια χαρα σ ' όλους. Εχω ενα GSXR 750 K6 και παρατηρω οτι τον τελευταιο καιρο που το κυκλοφορω αρκετα μεσα στην πολη οτι οταν ανοιγω απότομα το γκαζι η εξατμιση στιγμιαια βγαζει ενα συννεφο μαυρου καπνου που στο τελειωμα του ασπριζει(σαν να το μαρσαρεις κρυο) .Αυτο συμβαινει ΜΟΝΟ οταν η μηχανη σερνεται μεσα στην πολη με 2.000-3000.στρ/λ για μετα απο 5-10 λεπτα.Με δυο τρεις γερές γκαζιες καθαριζει και δεν βγαζει τιποτα.
    Να σημειωσω εδω οτι η μηχανη δεν παρουσιαζει το παραμικρο κομπιασμα στο ανεβασμα στροφων και δεν εχουν επιρεαστει καθολου οι επιδοσεις της.Σημερα που το εβγαλα Εγνατια και το τεντωσα, οταν σταματησα σε καποια φαση και μαρσαρα δεν εβγαλε ιχνος καπνου.Οταν επεστρεψα σπιτι μετα απο 5 λεπτα κινηση στην πολη και ξαναδοκιμασα εβγαλε λιγο.Δεν ξερω την συμβαινει
    Καποιοι μου ειπαν οτι μπορει να ειναι απο μαπα βενζινη αλλα αυτο δεν θα ειχε αντικτυπο στις επιδοσεις??

    Καθε βοηθεια δεκτη μιας και εν οψη τριημερου δεν προβλεπετε επισκεψη σε μηχανικό...
    Ευχαριστω.....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ejatmish.jpg 
Προβολές:	491 
Μέγεθος:	87,0 KB 
ID:	90227
    ...Καθένας το κουμάντο του στην πλάτη του φορτώνεται κι όποιος γουστάρει την μαγκιά,
    περνάει βέβαια καλά ,μα η μαγκιά πληρώνεται...

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    δεν ειναι τιποτα τσιμπαει λιγο λαδακι (ισως 50-100ml/1000km) το οποιο σε χαμηλες στροφες λειτουργιας συσσωρευεται αναμεσα απ τα ελατηρια πιστονιου και με το πρωτο ανοιγμα ξεφευγει και καιγεται.

    εχεις προσεξει καμια αποτομη πτωση της σταθμης λαδιου?

    η γνωμη μου ειναι μην κανεις τιποτα. σε καινουριο μοτερ θα δωσεις 800 ευρω για αλλαγη ελατηριων? εκτως αν βγαλεις ακρη με εγγυηση που χλωμο το κοβω....

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της HEATSEEKER750
    Εγγραφή
    16/07/2006
    Μηνύματα
    191
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    δεν ειναι τιποτα τσιμπαει λιγο λαδακι (ισως 50-100ml/1000km) το οποιο σε χαμηλες στροφες λειτουργιας συσσωρευεται αναμεσα απ τα ελατηρια πιστονιου και με το πρωτο ανοιγμα ξεφευγει και καιγεται.

    εχεις προσεξει καμια αποτομη πτωση της σταθμης λαδιου?

    η γνωμη μου ειναι μην κανεις τιποτα. σε καινουριο μοτερ θα δωσεις 800 ευρω για αλλαγη ελατηριων? εκτως αν βγαλεις ακρη με εγγυηση που χλωμο το κοβω....
    Φιλε το μοτερ εχει 7500 χλμ και δεν εχω προσεξει κατι τετοιο αν και ελεγχω τα λαδια συχνα....
    ...Καθένας το κουμάντο του στην πλάτη του φορτώνεται κι όποιος γουστάρει την μαγκιά,
    περνάει βέβαια καλά ,μα η μαγκιά πληρώνεται...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.061
    Καπνός μαύρος με καφέ απόχρωση είναι απο πλούσιο μίγμα.
    Καπνός μπλέ είναι λάδι.
    Αν βγαίνει στην επιτάχυνση είναι απο ελατήρια, αν είναι στην επιβράδυνση είναι μάλλον απο οδηγούς βαλβίδων.
    Λευκός καπνός είναι απο ψυκτικό υγρό που καίγεται στον κύλινδρο.Αρα εύκολα το καταλαβαίνεις απο την στάθμη στο παραφλού.
    Επειδή το μοτέρ είναι καινούργιο, και εφόσον δεν μιλάμε για ντουμανίδια, ίσως να τσιμπάει λίγο λάδι μέχρι να ανοίξει.
    Εφόσον ελέγχεις τα λάδια κάνε το ίδιο και με το παραφλού, και βλέπεις.

  5. #5
    Φιλε Heatseeker, να σε ρωτησω κατι γιατι εχω μια υποψια; Στο στρωσιμο ακολουθησες τις οδηγιες του κατασκευαστη; Το ανεβαζες στρωτα στα πρωτα 1000 χλμ κλπ;
    Νίκος
    Open Horizons

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Καπνός μαύρος με καφέ απόχρωση είναι απο πλούσιο μίγμα.
    Καπνός μπλέ είναι λάδι.
    Αν βγαίνει στην επιτάχυνση είναι απο ελατήρια, αν είναι στην επιβράδυνση είναι μάλλον απο οδηγούς βαλβίδων.
    Λευκός καπνός είναι απο ψυκτικό υγρό που καίγεται στον κύλινδρο.Αρα εύκολα το καταλαβαίνεις απο την στάθμη στο παραφλού.
    Επειδή το μοτέρ είναι καινούργιο, και εφόσον δεν μιλάμε για ντουμανίδια, ίσως να τσιμπάει λίγο λάδι μέχρι να ανοίξει.
    Εφόσον ελέγχεις τα λάδια κάνε το ίδιο και με το παραφλού, και βλέπεις.
    Tιρκουάζ με λίγο άσπρο και πουά τί είναι???? CLUBBING!!!!!!!:rotflmao: :rotflmao:


    ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει το μηχανάκι....
    απλά κάποιο άκαυστο μέρος του μίγματος συσσωρεύεται στην εξάτμηση και όταν το τσιτώνεις απλά φεύγει από την εξάτμηση στο περιβάλλον!!

    ο κινητήρας προφανώς είναι κατασκευασμένος για να δουλεύει "σωστά" σε μεγασύτερη ταχύτητα περιστροφής, με αποτέλεσμα όταν το δουλεύεις "χαμηλά" να μήν τηρείται απόλυτα η χημική εξίσωση της καύσης....(που ούτος ή άλλος δεν τηρείται), με αποτέλεσμα να μένει άκαυστο μίγμα στην εξάτμηση μέσα...


    οπότε ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ!!!!!!!

    ξεκάπνισέτο το ΡΙΜΑΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    GSXR POWER!!!!!

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της HEATSEEKER750
    Εγγραφή
    16/07/2006
    Μηνύματα
    191
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    Φιλε Heatseeker, να σε ρωτησω κατι γιατι εχω μια υποψια; Στο στρωσιμο ακολουθησες τις οδηγιες του κατασκευαστη; Το ανεβαζες στρωτα στα πρωτα 1000 χλμ κλπ;
    Πιστεψε με στρωθηκε ακολουθωντας πιστα τις οδηγιες του manual.
    δεν ειναι τιποτα τσιμπαει λιγο λαδακι (ισως 50-100ml/1000km) το οποιο σε χαμηλες στροφες λειτουργιας συσσωρευεται αναμεσα απ τα ελατηρια πιστονιου και με το πρωτο ανοιγμα ξεφευγει και καιγεται.
    Αν εκαιγε λαδι δεν θα μυριζε???Το μαρσαρα δυνατα μεσα σε κλειστο γκαραζ και δεν μυρισε "λαδιλα" αν και εβγαλε καπνα.Καλα μην φανταστητε οτι ξαφνικα εγινε διχρονο....Μιλαμε για λιγο καπνο που σταματα μετα απο κανα δυο μαρσαρισματα.Αν εκαιγε λαδι δεν θα καπνιζε συνεχεια??

    Εγω συνεχιζω να υποπτευομαι την βενζινη....Εβαζα μονο 100αρα ΒΡ απο γνωστο μου βενζινα (και στο αμαξι και στο παπι).Το τελευταιο καιρο που ξαναβαλα τα φωτα και βγαινω και βραδι με την μηχανη ξεμεινα δυο φορες και εβαλα απο 10 ευρω (απλη αμολυβδη) στο βενζιναδικο της γειτονιας που εχει αυτοματο πωλητη.Απο το ιδιο πρατηριο φουλαρα την τελευταια φορα το παπι και αρχισε να μην κρατα ρελαντι και να μην ανεβαζει σωστα.Μηπως φταιει η βενζινη και επειδη το παπι δεν εχει φιλτρο βενζινης το προβλημα του ειναι εντονοτερο...
    ...Καθένας το κουμάντο του στην πλάτη του φορτώνεται κι όποιος γουστάρει την μαγκιά,
    περνάει βέβαια καλά ,μα η μαγκιά πληρώνεται...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της HEATSEEKER750
    Εγγραφή
    16/07/2006
    Μηνύματα
    191
    ξεκάπνισέτο το ΡΙΜΑΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αυτο ακριβως εχω στο νου μου....Ενα δυο σωστα φουλαριζματα και τεζα στην Εγνατια......
    ...Καθένας το κουμάντο του στην πλάτη του φορτώνεται κι όποιος γουστάρει την μαγκιά,
    περνάει βέβαια καλά ,μα η μαγκιά πληρώνεται...

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Οταν λεω τσιμπαει 50ml μιλαμε για ιχνη λαδιου και δεν αποτελει κανενα απολυτως προβλημα!

    ισα ισα που λιπαινει και της βαλβιδες εξαγωγης!!!

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/01/2006
    Μηνύματα
    20
    Το πιθανότερο όλων είναι να φταίει η βενζίνη, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω. Γεμισε το δυο τρεις φορές ή αν μπορείς αδειασε την βενζίνη απ' το τεπόζιτο. Είχα παρόμοιο πρόβλημα...

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    αν ειναι απ το λαδι μην το βλεπεις τραγικο... ορισμενα μοτερ ειναι σχεδιασμενα να καινε ελαχιστο λαδι (χωρις να χρειαζεται να συμπληρωνεις). βεβαια δεν θα το αναφερουν πουθενα σε manual κλπ...

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από HEATSEEKER750 Πιστεψε με στρωθηκε ακολουθωντας πιστα τις οδηγιες του manual.
    Φιλε Heat, οπως και να εχει δεν ειναι κατι που θα πρεπει να σε απασχολει ιδιαιτερα... Απλα ο λογος που ρωτησα ειναι διοτι υπαρχει μια -πολυ αμφιλεγομενη- θεωρια που κυκλοφορει ευρεως στους κυκλους των μοτομηχανικων περι στρωσιματος μηχανης, που εν ολιγοις λεει οτι αν το στρωσεις πολυ γλυκα (βασει manual) δεν δινεις την ευκαιρια στα ελατηρια των πιστονιων να πατησουν σωστα στους κυλινδρους, και με τον καιρο περναει λαδι απο τα δαχτυλιδια κ εχεις αυτες τις καπνες απο την εξατμιση.

    Για να πατησουν σωστα τα ελατηρια εχεις τα πρωτα 30 χλμ περιθωριο, οπου μεσα σε αυτα πρεπει να "σκιστει" λιγο το μοτερ για να τριφτουν σωστα τα ελατηρια.

    Αυτη την αμφιλεγομενη θεωρια ενας Αμερικανος μηχανικος το εχει κανει σκοπο ζωης να αποδειξει την ορθοτητα της, και εγω προσωπικα -βασει οσων διαβαζω και αναφερει- τον πιστευω. Δες λιγο: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

    Aυτα εντελως πληροφοριακα ετσι; Επαναλαμβανω οτι κατα πασα πιθανοτητα δεν εχει τιποτα η μηχανη σου... Απλα στο επομενο μεγαλο σερβις ζητα να κοιταξουν μπουζι, βαλβιδες κλπ για οτιδηποτε παραξενο, για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο...
    Νίκος
    Open Horizons

  13. #13
    Ταξιδευτή, ο τύπος στο σάιτ που λες είναι πιο πολύ μπακάλης παρά μηχανικός -αυτό δε σημαίνει ότι αυτά που λέει μπορεί να μην ισχύουν, αλλά τα περιθώρια παραπάνω δύναμης κινητήρα που δίνει τα δίνει και σαν απόκλιση η κάθε εταιρεία από μηχανή σε μηχανή...


    Πάντως λόγω δουλειάς μία βδομάδα το 750 δε τ'ανοιξα (μέχρι τις 5000 στροφές μόνο) και μου κράταγε μούτρα, και άρχισα τα παρανοϊκά τύπου τί έχει και τί έχει.

    Σήμερα πήγα για μπάνιο και το δούλευα ψηλά με μικρές σχέσεις και έγινε αγνώριστο μετά.



    Μην τα αφήνετε τα πολύστροφα πολύ στις χαμηλές, τα παίζουνε τα σωληνάκια πως το λένε.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της HEATSEEKER750
    Εγγραφή
    16/07/2006
    Μηνύματα
    191
    Λοιπον μετα απο 2 φουλαρισματα και καμια 250αρα χλμ εχω να πω οτι ευτυχως ο βενζινας της γειτονιας μου τον ΠΑΙΡΝΕΙ

    Ηδη απο το πρωτο φουλαρισμα ο καπνος μειωθηκε αισθητα.Με το δευτερο σταματησε τελειως...
    Αρα εφταιγε η βενζινη....(γι αυτο το πιο πανω συμπερασμα)


    Υ.Γ 1 Ελπιζω να μην εχει προκληθει καποια βλαβη που θα την βρω μπροστα μου στο μελλον
    Υ.Γ.2 Ευχαριστω για τις απαντησεις και τον χρονο σας
    ...Καθένας το κουμάντο του στην πλάτη του φορτώνεται κι όποιος γουστάρει την μαγκιά,
    περνάει βέβαια καλά ,μα η μαγκιά πληρώνεται...

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.697
    Αρχικά δημιουργήθηκε από siakattackj
    ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει το μηχανάκι....
    απλά κάποιο άκαυστο μέρος του μίγματος συσσωρεύεται στην εξάτμηση και όταν το τσιτώνεις απλά φεύγει από την εξάτμηση στο περιβάλλον!!
    Ενδιαφέρουσα άποψη ...!!!

    (δηλ. το μοτέρ ΕΙΝΑΙ σχεδιασμένο έτσι ώστε να περνάνει άκαυστο μίγμα στην εξάτμιση - η οποία με την σειρά της είναι σχεδιασμένη να έχει θάλαμο συσώρευσης άκαυστου μίγματος....)




    Αρχικά δημιουργήθηκε από siakattackj
    να μήν τηρείται απόλυτα η χημική εξίσωση της καύσης....(που ούτος ή άλλος δεν τηρείται), με αποτέλεσμα να μένει άκαυστο μίγμα στην εξάτμηση μέσα..
    Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα άποψη ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μαυρος καπνος απο εξατμιση
    από OrionV στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2012, 16:22
  2. Μαυρος Καπνος ....
    από HEATSEEKER750 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2007, 23:14
  3. άσπρος καπνός...
    από Stergios69 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2007, 10:49
  4. Μαυρος
    από pepenaxos1 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2005, 01:48
  5. ο μαύρος φίλαρχος
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2005, 00:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF