λοιπων θελω να σας κανω μερικες ερωτήσεις γιατι δε ξερω σν ετσι πρεπει να συμπεριφερεται το μηχανακι
α) το πισω φρενο δε ειναι καλο σε αισθηση με καινουργια σχετικα τακακια , μηπως χρειαζεται καποια εξαέρωση?
β) οταν παταω μπροστινο φρενο και συμπλεκτη ακουγετε ακουγεται ενα τζζζζζζ , ειναι φυσιολογικο?
γ) το μηχανακι εχει 19 000 χμ μηπως ειναι παρα πολλα?
δ) πως διαολο το σηκωνετε με δευτερα?σουζα?
ε) τι κρανακι να διαλεξω μεχρι 150 - 200 ευρω να ταιριαζει πχ με enduro οχι κανενα ανοιχτο..
ζ) πως βγαινει ο λασποτηρας εκτος απο τα 2 βιδακια εχει κατι αλλο ?
η) υπαρχει κανενα after market στοπακι γιατι μου φαινετε λίγο ασχημο
θ) ποσο κοστίζει μια acrapa μονο το τελικο και ποσο με λαιμους , ποσα hp λεει η μαμα εταιρια οτι δινει και στο οδηγημα θα την νιωσεις την διαφορά?
ι) το μηχανακι με πρώτη ταχυτητα αν δε κανεις αμεσως αλλαγη κανει κατι κομπιασματα , γενικα δε ειναι οτι ποιο άνετο i know οχι οτι με πειραζει αλλα λεμε τωρα να δουμε αν εχουμε καποιο προβλημα με αλυσιδες κτλ
Ευχαριστω παιδια και μην με παρετε με τις πέτρες εγω παπακι οδηγουσα πριν κατι χρονια![]()