Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Η χρήση 'εξωτικών' υλικών...

  1. #1

    Post Η χρήση 'εξωτικών' υλικών...

    ... και διαδικασία ενσωμάτωσης από την βιομηχανία.

    Το παρακάτω άρθρο προέρχεται από το περιοδικό της SAE 'Automotive Engineering', και αναφέρεται στη χρησιμοποίηση σε μαζική παραγωγή ελατηρίων τιτανίου για το πίσω αμορτισέρ των YZ του 2007.

    Πιστεύω αρκετά ενδιαφέρον και αρκετά πρόσφορο για συζήτηση... δυστυχώς στα Αγγλικά.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pg1a-s.jpg 
Προβολές:	192 
Μέγεθος:	58,8 KB 
ID:	93352

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  2. #2
    Η υπογράμμιση δικιά μου...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pg1b-s.jpg 
Προβολές:	189 
Μέγεθος:	57,9 KB 
ID:	93353

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #3



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pg2a-s.jpg 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	59,0 KB 
ID:	93354

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  4. #4
    Προσέξτε ποιό είναι το κόστος ενός τυπικού ελατηρίου ανάρτησης (στο τέλος του άρθρου) ... και μετά συγκρίνετε πόσο πληρώνετε...

    Επίσης εδώ , δείτε πόσο φτάνει να κοστίζει στη λιανική, ένα (1) ελατήριο τιτανίου σε μικρή παραγωγή


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pg2b-s.jpg 
Προβολές:	185 
Μέγεθος:	58,9 KB 
ID:	93356

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #5
    Περισσότερα για τα πλεονεκτήματα των ελατηρίων τιτανίου εδώ , και στο link που έχει η σελίδα...:o

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.066
    inertia

    Μπορεί να ισχυριστούμε οτι σε ένα ελατήριο βαλβίδας, παίρνει ένα μέγεθος που δικαιολογεί το επιπλέον κόστος για χρήση τιτάνιου.
    Το ίδιο ισχύει και για ένα γρανάζι τελικής που είναι σημαντικά βαρύ σε χάλυβα και ευαίσθητο σε αλουμίνιο.
    Στην ανάρτηση όμως και με τις διαδρομές που κάνει το ελατήριο αξίζει την 500άρα?

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.066
    Βέβαια στο επίπεδο της κούτας κάθε γραμμάριο έχει σημασία.

  8. #8
    Αχ αυτή η άτιμη η Yamaha....αχ.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  9. #9
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Το τιτάνιο ηταν ανέκαθεν το πιο αγαπημένο εξωτικό μέταλλο για την κατασκευή κινητήρων και λοιπών εξαρτημάτων αντοχής (π.χ εξατμίσεις) αλλα ανάρτηση;

    Είναι πολύ ενδιαφέρουσα η πρωτοβουλία της Yamaha αλλα οπως την κόβω τη δουλειά με τέτοιο κόστος αντε να μπεί σε καμια factory έκδοση του R1 μόνο.
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Βέβαια στο επίπεδο της κούτας κάθε γραμμάριο έχει σημασία.
    :a31: :a31:

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  11. #11
    εν ολιγεισ μας λεει ποσο μασ συμφερει το τιτανιο αν ειμαστε ντραγκστεραδεσ η επεγγελματιεσ μοτοκροσσερ...''Titanium Motocross springs cost about $500 where the stock springs retail for $80. The average weight savings is 1.7 lbs, and the titanium spring will maintain optimal loads twice as long. Combining the added life and weight savings you spend about $240 for each pound saved and also enjoy improved performance. Compared to other costs for weight savings this is a bargain.'' εδω τα λεει ολα..διπλασια χρονο ζωησ ,και 1.5 λιβρεσ κερδοσ σε βαροσ για εξαπλασια τιμη...thanks but no thanks...εγω θα προτιμουσα να βαλω ενα καρπμονατο ψαλιδι ...και πιο μουρη και μεγαλυτερο κερδοσ σε βαροσ και καλυτερη αναλογια τιμησ

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
    εν ολιγεισ μας λεει ποσο μασ συμφερει το τιτανιο αν ειμαστε ντραγκστεραδεσ η επεγγελματιεσ μοτοκροσσερ...''Titanium Motocross springs cost about $500 where the stock springs retail for $80. The average weight savings is 1.7 lbs, and the titanium spring will maintain optimal loads twice as long. Combining the added life and weight savings you spend about $240 for each pound saved and also enjoy improved performance. Compared to other costs for weight savings this is a bargain.'' εδω τα λεει ολα..διπλασια χρονο ζωησ ,και 1.5 λιβρεσ κερδοσ σε βαροσ για εξαπλασια τιμη...thanks but no thanks...εγω θα προτιμουσα να βαλω ενα καρπμονατο ψαλιδι ...και πιο μουρη και μεγαλυτερο κερδοσ σε βαροσ και καλυτερη αναλογια τιμησ
    Το κέρδος είναι στην μη αναρτώμενη μάζα.
    Αν κατά τύχη έχεις πρόσβαση σε ένα DT125 και ένα DT200, δοκίμασε να περάσεις ένα εμπόδιο (πχ. λούκι, κροκάλα, κτλ.) πρώτα με το ένα και μετά με το άλλο και θα καταλάβεις την διαφορά.
    *Το 125 έχει σιδερένιο ψαλίδι-ζάντα, το 200 αλουμινένια.

    Βέβαια, καθοριστικός παράγων είναι ο λόγος αναρτώμενης μάζας/μη αναρτώμενης μάζας.

    Σε μία μοτό off-road με βάρος μεταξύ 95-115 κιλά, η μείωση 0.5 κιλού μπορεί να γίνει ευκολότερα αντιληπτή (στην λειτουργία της ανάρτησης) από ότι σε μία μοτό δρόμου με βάρος μεταξύ 160-210 κιλών. Άσε που το πραγματικό κέρσος στη μείαωση της μη αναρτώμενης μάζας είναι -χονδρικα- το μισό από την κέρδος στην μάζα του ελατηρίου (η μία άκρη του αμορτισέρ-ελατηριου είναι στερωμένη σταθερά στο σκελετό, η άλλη στο ψαλίδι ή - εάν έχει- στο μοχλικό). Παρομοίως, κέρδος μπορεί να προέλθει από την μάζα του ίδιου του αμορτισέρ, κ.ο.κ.

    Αν παρατηρήσεις κάποιο από τα μηχανάκια σου, θα δεις ότι το βαρύτερο 'μισό' του αμορτισέρ (κυρίως σώμα που έχει και το λάδι μέσα, μπουκαλάκι αζώτου) είναι στερεωμένο στο σκελετό (όχι ότι το τελευταίο θα ήταν εύκολο να μπει ανάμεσα από το μοχλικό, αλλά εάν υπήρχε τεχνικός λόγος, κάποια λύση θα βρισκόταν).


    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #13
    για αυτο αναφερθηκα σε ψαλιδι απο καρμπον(κα οχι ασ πουμε σ κουστουμι απο καρμπον).ελαβα υποψην το παργωντα μη αναρτωμενο...τελοσ η νοια ευρεια-μαζικη παραγωγη υποκυπτει σε πολλουσ παραγωντεσ που εντελλει οταν φτασει η στιγμη να παρθει αποφαση με με σταθμα την την τσεπη του εκαστωτε καταναλωτη τοτε δεδομενα οπωσ κοστοσ αναπτυξης και ενα τοσο μικρο κερδοσ στν οδηγικη σσυμπεριφορα περνανε σε δευτερη μοιρα...οποτε οσο μαζικη και να θεωρειτε μια παραγωγη αν δεν υπαρχει μαζικη καταναλωση τοτε αντιο...οι εταιριεσ πρεπει να κατανοησουν οτι πρεπει να επελθει μια χασουρα στα κερδη τουσ ωστε να καταφερει ο καταναλωτησ να αφομειωσει οικονομικα ευκολα το οποιο τεχνολογικο βημα

  14. #14
    yamaha yz450
    price=8100euro
    annual sales= at least 2000bikes


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	yz.jpg 
Προβολές:	124 
Μέγεθος:	1,6 KB 
ID:	93374

  15. #15
    Το άρθρο ΔΕΝ αναφέρεται τόσο στα προτερήματα της χρήσης του τιτανίου όσο στο πως μπορεί να γίνει συμπίεση του κόστους και βιομηχανοποίηση της παραγωγής ώστε να περάσει στην μαζική παραγωγή.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. βαζελίνη και μια νέα χρήση της
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2007, 14:17
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 04/02/2007, 10:39
  3. Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2006, 20:30
  4. Χρήση αμόλυβδης βενζίνης
    από kaps στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2005, 22:36
  5. χρήση ορυκτέλαιων για μοτο σε ΧΤ600Ε
    από kaps στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2005, 07:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF