Εχω ενα gsx750s katana του1984 και θελω να το φτασω απο τα 84 [θεωρητικα] στα 100-110 bhp. Ειναι εφικτο με τετραδα απο το 1100-αυξηση συμπιεσης-ροικη-εκκεντροφορους-εξατμιση η να καταφυγω σε turbo ; Οποιος γνωριζει ας πει και μαρκες προιοντων
Εχω ενα gsx750s katana του1984 και θελω να το φτασω απο τα 84 [θεωρητικα] στα 100-110 bhp. Ειναι εφικτο με τετραδα απο το 1100-αυξηση συμπιεσης-ροικη-εκκεντροφορους-εξατμιση η να καταφυγω σε turbo ; Οποιος γνωριζει ας πει και μαρκες προιοντων
βαλε κατευθειαν μοτερ απο 1100. περισσοτερα αλογα, μεγαλυτερη ροπη, περισσοτερη αξιοπιστια, καθολου στρες με βελτιωσεις (εχει τρυπα, δεν εχει, κρεμαει, παρπαριζει κτλπ..)
![]()
Γειά χαρά!
Ρίξε μια ματιά στο Classic Motorcycle Mechanics ...
Το τεύχος Ιουνίου 2007 (ακόμα σε κυκλοφορία στην Ελλάδα) έχει σε αφιέρωμα![]()
Το τεύχος μπορείς να το βρείς στο κέντρο, αρχές Πανεπιστημίου απέναντι από την Εθνική τράπεζα, στο πρακτορείο ξένου τύπου...
![]()
σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση. κατοπιν συνενόησης με γνωστο βελτιωτή suzuki καταφεύγω στην λύση μαυρου ρουλεμανάτου 1100 μοτερ απο γερμανια με μερικά κατοσταρικα ευρώ.
φιλε motaba απο οτι ειδα το τευχος που αναφερεις παρουσιαζει στο εκσωφυλλο την αλλη μου αγαπη το yamaha rd ... δυστηχως ομως εδω στη επαρχια [πολυ μακρια απο αθηνα] δεν εχουμε την τυχη να βρισκουμε τετοια εξειδικευμενα περιοδικα. ελπιζω να βρω τον εναν και μοναδικο φιλο που εχω στην αθηνα και να τον αγκαρεψω να πεταχτει να το παρει.ευχαριστω