Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Dt200wr ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΥΡΟΣ!!!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/05/2007
    Μηνύματα
    4

    Dt200wr ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΥΡΟΣ!!!

    Παιδια τεταρτη τσεκαρα στην αθηνα με τον μαστορα μου ενα dt200wr το οποιο ηταν σε καλη κατασταση το μοτερ του αλλα ηθελε καποια επισκευη εξωτερικα μεν αλλα 500 ευρω δε. Δεν με πειραξε ομως μιας και το αγορασα 1200 ευρω κατοπιν παζαρεματος.

    Το σαβατο το πρωι το παρελαβα απο την μεταφορικη στην χαλκιδα και 30 χλμ εκτος χαλκιδας στην πρωτη μου βολτα το κολλησα στεγνα. Εκανα βλακεια γιατι ηθελε ενα γενικο σερβις αλλα βιαζομουν.

    Μηπως μπορει καποιος να με κατατοπισει ποσο θα μου παει το κοστος επισκευης πλεον? Καποιος μου ειπε οτι ο κυλινδρος στην γιαμαχα κοστιζει 390 ευρω, αλλα 191 ευρω ο στροφαλος, περιπου 120 ευρω ενα πιστονι, βαλτε αλλα 150-200 ευρω σε λοιπα πραγματα, συν 500 ευρω εξωτερικα που ηθελε εξ αρχης και βγαινει ενα νεο μηχανακι.

    Αληθευουν οι πληροφοριες αυτες? ημαρτον δηλ και ειχα και τον γερο μου που επεμενε να υπογραψω χαρτι οτι εγω και ο αγοραστης δεν εχουμε καμια περαιτερω απαιτηση. Την εφαγα καλα ετσι???

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219

    Re: Dt200wr ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ ΕΙΜΑΙ ΑΚΥΡΟΣ!!!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tzotzos
    Παιδια τεταρτη τσεκαρα στην αθηνα με τον μαστορα μου ενα dt200wr το οποιο ηταν σε καλη κατασταση το μοτερ του αλλα ηθελε καποια επισκευη εξωτερικα μεν αλλα 500 ευρω δε. Δεν με πειραξε ομως μιας και το αγορασα 1200 ευρω κατοπιν παζαρεματος.

    Το σαβατο το πρωι το παρελαβα απο την μεταφορικη στην χαλκιδα και 30 χλμ εκτος χαλκιδας στην πρωτη μου βολτα το κολλησα στεγνα. Εκανα βλακεια γιατι ηθελε ενα γενικο σερβις αλλα βιαζομουν.

    Μηπως μπορει καποιος να με κατατοπισει ποσο θα μου παει το κοστος επισκευης πλεον? Καποιος μου ειπε οτι ο κυλινδρος στην γιαμαχα κοστιζει 390 ευρω, αλλα 191 ευρω ο στροφαλος, περιπου 120 ευρω ενα πιστονι, βαλτε αλλα 150-200 ευρω σε λοιπα πραγματα, συν 500 ευρω εξωτερικα που ηθελε εξ αρχης και βγαινει ενα νεο μηχανακι.

    Αληθευουν οι πληροφοριες αυτες? ημαρτον δηλ και ειχα και τον γερο μου που επεμενε να υπογραψω χαρτι οτι εγω και ο αγοραστης δεν εχουμε καμια περαιτερω απαιτηση. Την εφαγα καλα ετσι???
    Αφού το μοτέρ του ήταν σε καλή κατάσταση όπως λες τότε γιατί κόλλησε στην πρώτη βόλτα ???

    Για τιμές ανταλλακτικών κάνε ένα τηλ στην Μοτοδυναμική να μάθεις σίγουρα και από πρώτο χέρι...καλού-κακού ας είσαι καθιστός πάντως...

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Αν δεν το λύσεις δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα
    Έχει φρακάρει τελείως ;

    Μην αγχώνεσαι από τώρα
    Λύσε κύλινδρο κεφαλή και βγάλε φωτογραφίες
    Το σωστότερο βέβαια είναι να ζητήσεις εξήγηση από το μάστορα σου που το είδε στην αρχή.
    Όχι βέβαια ότι θα βγάλεις και άκρη αν είναι και στην Αθήνα δεν αξίζει καν

  4. #4
    Δεν παμε καλα.. Το avatar του/της Daemon
    Εγγραφή
    25/09/2005
    Μηνύματα
    1.391
    ...

    465 κυλινδρος..
    228 στροφαλος..
    52 πιστονι + ελατηρια..

    Κοντα εισαι..
    "Διαφωνώ με όσα λες αλλά θα υπερασπίσω με την ζωή μου το δικαίωμά σου να τα λες και με την ζωή σου το δικαίωμα μου να μην σε ακούω"
    "Δημοκρατια ειναι 4 λυκοι και 1 προβατο να ψηφιζουν για φαγητο"

  5. #5
    Μάλλον δεν καθόταν όταν τα διάβασε τα χαμπέρια .........
    Για μένα καλύτερα κοίττα να πάρεις ένα μοτερ μεταχειρισμένο και βάλτο επάνω.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/05/2007
    Μηνύματα
    4

    ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ!!!!

    Παιδια ευχαριστω που μου λετε τις αποψεις σας. Το πραγμα εχει ως εξης.
    Ο προηγουμενος κατοχος ενω μας ειχε πει οτι η μηχανη εμπαινε μονο πιστα ειχε κανει το εξης... εβαλε καινουργιο πιστονι της πλακας και δεν εβαλε πουθενα φλατζες. Επισης το ψυγειο ηταν χωρις νερο. Πανω στην τρελα μου την κολλησα....
    Επιστροφη....
    Το ανοιξαμε μολις τωρα το μηχανακι και χρειαζεται.... στροφαλο μπιελα ρουλεμαν κλπ κλπ, πιστονι ελατηρια ασφαλειες πυρο, φλατζες παντου αλλα μιλαμε παντου, ρουλεμαν επισης, αντλια λαδιου που τα τιναξε μαζι με πολλα αλλα φτανουμε στο υποθετικο ποσον των 900 ευρω. Χωρις να συμπεριλαβω την εργασια του μηχανικου και τα εξωτερικα μαζεματα (λαστιχα, τιμονι κλπ κλπ).

    Δεν σκεφτομαι να αγορασω μεταχειρισμενο μοτερ αλλα θα το φτιαξω.
    Η ερωτησης μου ειναι η εξης: αντι να αγορασω νικασιλ κυλινδρο μπορω να βαλω ενα χιτωνιο??? οι επιπτωσεις μου λογικα θα ειναι 2-3 λιγοτερα αλογα καθως και οτι σιγουρα θα φθαρει γρηγοροτερα απο τον νικασιλ. Ακουω τις γνωμες σας.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219

    Re: ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ!!!!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tzotzos
    Παιδια ευχαριστω που μου λετε τις αποψεις σας. Το πραγμα εχει ως εξης.
    Ο προηγουμενος κατοχος ενω μας ειχε πει οτι η μηχανη εμπαινε μονο πιστα ειχε κανει το εξης... εβαλε καινουργιο πιστονι της πλακας και δεν εβαλε πουθενα φλατζες. Επισης το ψυγειο ηταν χωρις νερο. Πανω στην τρελα μου την κολλησα....
    Επιστροφη....
    Το ανοιξαμε μολις τωρα το μηχανακι και χρειαζεται.... στροφαλο μπιελα ρουλεμαν κλπ κλπ, πιστονι ελατηρια ασφαλειες πυρο, φλατζες παντου αλλα μιλαμε παντου, ρουλεμαν επισης, αντλια λαδιου που τα τιναξε μαζι με πολλα αλλα φτανουμε στο υποθετικο ποσον των 900 ευρω. Χωρις να συμπεριλαβω την εργασια του μηχανικου και τα εξωτερικα μαζεματα (λαστιχα, τιμονι κλπ κλπ).

    Δεν σκεφτομαι να αγορασω μεταχειρισμενο μοτερ αλλα θα το φτιαξω.
    Η ερωτησης μου ειναι η εξης: αντι να αγορασω νικασιλ κυλινδρο μπορω να βαλω ενα χιτωνιο??? οι επιπτωσεις μου λογικα θα ειναι 2-3 λιγοτερα αλογα καθως και οτι σιγουρα θα φθαρει γρηγοροτερα απο τον νικασιλ. Ακουω τις γνωμες σας.
    Περαστικά....

    Αφού θα μπείς που θα μπείς στην διαδικασία γενικής επισκευής - κάντο σωστά χρησιμοποιώντας οριντζιναλ ανταλλακτικά παντού...
    Το ξέρω ότι πονάει, αλλά είναι ο μόνος τρόπος να γίνει σωστή και κυρίως αξιόπιστη σε βάθος χρόνου δουλειά...
    Μην μπλέκεις με χιτώνια ειδικά σε δίχρονα ...

  8. #8

    Re: ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ!!!!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tzotzos
    Παιδια ευχαριστω που μου λετε τις αποψεις σας. Το πραγμα εχει ως εξης.
    Ο προηγουμενος κατοχος ενω μας ειχε πει οτι η μηχανη εμπαινε μονο πιστα ειχε κανει το εξης... εβαλε καινουργιο πιστονι της πλακας και δεν εβαλε πουθενα φλατζες. Επισης το ψυγειο ηταν χωρις νερο. Πανω στην τρελα μου την κολλησα....
    Επιστροφη....
    Το ανοιξαμε μολις τωρα το μηχανακι και χρειαζεται.... στροφαλο μπιελα ρουλεμαν κλπ κλπ, πιστονι ελατηρια ασφαλειες πυρο, φλατζες παντου αλλα μιλαμε παντου, ρουλεμαν επισης, αντλια λαδιου που τα τιναξε μαζι με πολλα αλλα φτανουμε στο υποθετικο ποσον των 900 ευρω. Χωρις να συμπεριλαβω την εργασια του μηχανικου και τα εξωτερικα μαζεματα (λαστιχα, τιμονι κλπ κλπ).

    Δεν σκεφτομαι να αγορασω μεταχειρισμενο μοτερ αλλα θα το φτιαξω.
    Η ερωτησης μου ειναι η εξης: αντι να αγορασω νικασιλ κυλινδρο μπορω να βαλω ενα χιτωνιο??? οι επιπτωσεις μου λογικα θα ειναι 2-3 λιγοτερα αλογα καθως και οτι σιγουρα θα φθαρει γρηγοροτερα απο τον νικασιλ. Ακουω τις γνωμες σας.
    Να βρεις ένα μτχ μοτέρ.

    Λογικά θα έχουν ανοίξει και οι φωλιές των ρουλεμάν στροφάλου και μόλις το δέσεις θα αρχίσεις πάλι από την αρχή




    άκου το έβαζε μόνο πίστα.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/05/2007
    Μηνύματα
    4

    ΕΠΙΣΗΣ

    Επισης μολις τωρα μου ειπανε να παω στον Δρακο για να γλυτωσω αρκετα οπως το χιτωνιο που υπολογιζεται στα 150 ευρω, καθως και ενα στροφαλο και μια μπιελα απο τον Δρακο και οχι τα γνησια της yamaha.

  10. #10
    Πηγαινε στον Δρακο με τον στροφαλο τα καρτερ και τον κυλινδρο

    Πες του να δει αν επισκευαζεται ο στροφαλος, αν τα καρτερ εχουν παρει ανοχες στις εδρες των ρουλεμαν και αν θελεις για μαντεμι

    Θα σου κοστισει πολυ πιο φθηνα

    Αν γινει σωστη δουλεια στο μαντεμι και βαλεις το ΣΩΣΤΟ πιστονι και οχι πιστονι για νικασιλ (δες για την μαρκα που εχει ο Δρακος εχει Wossner με 110 ευρω και αλλη μια επισης καλη δεν θυμαμαι μαρκα) δεν θα εχεις προβλημα

    Μεταχειρισμενο μοτερ δεν ειναι λυση
    Εχετε παει σε μαντραδες τελευταια ?
    Ζητανε τα μαλλια της κεφαλης τους για μοτερ 20 χρονων που εχει να δουλεψει 15 χρονια ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ εγγυηση (αλλα λενε καλου κακου ανοιξε το )

    Ενα μονοκυλινδρο διχρονο μοτερακι ειναι στο κατω κατω ποσο πιο απλο να ηταν?

    ΥΓ)Επισης τσεκαρε στον Δρακο κυλινδρο και κεφαλη μην χασαν τις ανοχες τους αφου ειπες οτι δεν ειχε βαλει φλατζες ο προηγουμενος
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KeLeYTiS


    Μεταχειρισμενο μοτερ δεν ειναι λυση
    Εχετε παει σε μαντραδες τελευταια ?
    Ζητανε τα μαλλια της κεφαλης τους για μοτερ 20 χρονων που εχει να δουλεψει 15 χρονια ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ εγγυηση (αλλα λενε καλου κακου ανοιξε το )
    Oμολογώ ότι δεν έχω πάει τα ρελευταία 15 χρόνια αλλά βάση αυτών που έγραψε ο φίλος, πιστεύεις ότι τα κάρτερ θα είναι εντάξει? (και ότι ο ΔΡΑΚΟΣ μπορεί να τα μετρήσει?)

    Πάντως γύρω στο 93-94, είχα πάρει μοτέρ DT από Πάτρα 140000δρχ. μαζί με το καρμπυρατέρ (πούλησα και το καρμπ 20000, οπότε 120000). Το μοτέρ προερχόταν από τρακαρισμένο DT (δλδ. είδα και το μηχνάκι-δωρητή ώστε να έχω άποψη σχετικά με τα χλμ. που είχε το μοτέρ).

    Αλήθεια Kel-man, πόσο ζητάνε για μοτέρ σήμερα?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird


    Αλήθεια Kel-man, πόσο ζητάνε για μοτέρ σήμερα?

    Πριν σου πει ο κελ-μαν να σου πω εγω ποσο ζητανε για μοτερ SV σχεδον δεκαετιας με ακαθοριστο αριθμο χλμ.
    Κανα χιλιοδιακοσαρι..........
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  13. #13
    Καταρχάς για να μην θεωρείς εαυτόν λ@λ@κ@ πάρε τηλέφωνο το λαμόγιο που σουτο πούλησε και πες του για τους προγόνους του και τους τυχόν αποθαμένους του . Δεύτερον πάρε το υπόλοιπο που έμεινε (σκελετός και τα περιφερειακά του )και πούλα τα όσο όσο . Τρίτον άμα κοιττάξεις χρυσή ευκαιρία και οπουδήποτε αλλού θα βρεις ένα κάρο αγγελίες για δίχρονα και όχι μόνο. Ολα αυτά που θέλεις να κάνεις είναι μάταια για μια μηχανή που έχει φάει ήδη τα ψωμιά της . Θα κουραστείς να τρέχεις και να σε εμπαίζουν τα μαστόρια . Εκτός και αν διακατέχεσαι από αισθήματα Μαζόχ οπότε ο δρόμος ανοιχτός και τα μαστίγια ελεύθερα .......

  14. #14
    Για ΤΖΡ 3μα

    1ος μαντρας) Ρωταω αν εχει και μου δειχνει ενα πανω σε μια στοιβα μοτερ ΧΩΡΙΣ κυλινδρα (ανοιγμενο δηλαδη σε οτι σκονη εχει μπει εκει μεσα ολα τα χρονια που καθεται εκει)
    Ο στροφαλος ειχε πιασει μια λασπη απο λαδι και χωμα
    Τον ρωταω ποσο

    500 ευρω μου λεει χωρις τα πηνια

    Μαστορα του λεω αυτο δεν ειναι σε καλη κατασταση πολλα λεφτα δεν ζητας ? (Βασικα στροφαλο εψαχνα)
    Ε ενταξει μου λεει ενα ανοιγματακι θελει ξερεις ποσο εχει καινουριο yamaha ? :rotflmao:

    2oς μαντρας) 800 ευρω μοτερ κλειστο

    Μου δινεις καποια εγγυηση οτι θα δουλεψει ?

    Κοιτα μου λεει φιλε η μανιβελα κατεβαινει αρα κολλημενο δεν ειναι
    Δεν μπορω να σου δωσω εγγυηση ουτε οτι θα παρει μπροστα

    Και εχω και αλλες περιπτωσεις με αλλα ανταλλακτικα τα οποια ζητανε οτι τους ερθει εκεινη την στιγμη (τεποζιτο τζρ 300 ευρω, μασπιε τζρ 150 ευρω) πραγματα τα οποια ebay τα βρισκεις τσαμπα η ακομα με τοσα λεφτα παιρνεις ενα ολοκληρο απο χρυση ευκαιρια για ανταλλακτικα

    Στο τελος τα μαζευουν και τα δινουν για σιδερα με το κιλο
    Πραγματικα δεν τους καταλαβαινω

    ΥΓ)Ο δρακος μπορει να μετρησει καρτερ και οτι αλλο θελεις αν εισαι τυχερος και μιλησεις με καποιον εκει μεσα που ξερει και οχι με καναν πιτσιρικα που κανει εκπαιδευση μεσω ΟΑΕΔ
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  15. #15
    Και για να δωσω ελπιδα στο παιδι με το WR να πω οτι τελικα εκεινο το ΤΖΡ επισκευαστηκε (στροφαλος,πιστονια μπλα μπλα ) με 350 ευρω υλικα

    Επισης τωρα ενα RGV μοτερ που φτιαχνω μαζι με εργασια εχει παει 800 ευρω δικυλινδρο με οτι εχει μεσα του ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ

    Τουλαχιστον ξερεις οτι το μοτερ ειναι καινουριο και τι ακριβως εχεις βαλει μεσα απο ενα μοτερ-ΛΟΤΤΟ που θα στοιχισει τα ιδια λεφτα
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βοηθεια.. ειμαι τελειος ασχετος.
    από asxetos18 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2010, 20:32
  2. ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΠΟΛΥ!!!!
    από NICKSTAM94 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2008, 16:06
  3. Παιδιά λίγη βοήθεια γιατί στα νομικά είμαι σκάρτος!
    από mastouri στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2004, 13:17
  4. Βοηθεια Παιδεσ Εμεινα Απο Φρενο!!
    από danaos75 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2004, 07:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF