Το τελευταιο θελει πολυ δουλεια με τα πανια και θα στην σπασει
Τα πρωτα 2 ειναι πιο πολυ γκομενοπαγιδες, ασε που πανε και χωρις αερα
Εγω θα ελεγα να παρεις ενα υδροπλανο να τελειωνεις
Και αυτό με προβληματίζει, όταν καταλήξω στο πλεούμενο θα αρχίσω να ψάχνω για jet. Θα ανεβάσω σχετικο thread όταν έρθει ή ώρα.Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Εγω θα ελεγα να παρεις ενα υδροπλανο να τελειωνεις
....ξάπλωσε τ' ανάσκελα και χύθηκαν οι μυαλοί του στις πέτρες.
:rotflmao::rotflmao:
Λοιπόν το πρώτο διαγράφεται έτσι γιατί δεν μ'αρέσει κι έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα στο δεύτερο και στο τρίτο
Α μπε μπα μπλομ
του κίθε μπλομ
α μπε μπα μπλομ του κίθε μπλομ
μπλιμ μπλομ
Βγαίνει το δεύτερο και παίρνεις το τρίτο
Καλοτάξιδο βρε !
:rotflmao: :rotflmao:
ναι αλλα στο πρωτο ή στο δευτερο μπορει να εχει κ το χορνετ επανω...
θα μπορουσε ...εστω..
στο τριτο...δεν νομιζω...
το πρωτο..
ΤΕΛΛΟΣ!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Mη μου γαματε τη καρδια ειμαι παιδι ακομα..
....ξάπλωσε τ' ανάσκελα και χύθηκαν οι μυαλοί του στις πέτρες.
Το τριτο μπορεις να ειναι μεγαλο και επιβλητικο, αλλα θα σερνεσαι στο Αιγαιο, κατι σαν varkadero ενα πραγμα
Το πρωτο ειναι πολυ πισωβαρο και μπορει να φας κανενα low siding σε κανενα κυμα, και δεν σε βλεπω καλα
Τα δύο πρώτα είναι κουτιά που πλέουν...![]()
Το τρίτο ειναι εκπαιδευτικό ιστιοφόρο...
αν θέλετε κότερο ένα είναι
Cutter rig:
The Cutter Rig:
Cutter rigs are generally masthead rigs in order to get enough area forward of the mast for the second forestay and sail. A cutter rig allows for more sail combinations to meet changing wind conditions over long cruises. It is also a very balanced rig for offshore cruising. When winds come up, the headsail can be furled and the small inner sail, or staysail, and the main keep the boat balanced and moving in heavy weather. Another benefit to the cutter is that the staysail, on certain designs like the Island Packets, can be put on a self-tacking boom and is controlled by a single line. The sail's draft is set with the outhaul on the boom and stays perfectly trimmed through each tack. A cutter rig is an ideal cruising rig for a shorthanded crew. The downside is that it i a more expensive rig and with a large genoa on the headstay, tacking can be slow coming across the inner forestay. Small compromise for the safety and ease of handling for a couple sailing the world.
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Εγω ψηφιζω το 2...
ειχα δει ενα 8ριλλερ παλια που ηταν μια παρεα σε ενα κοτερο και κανανε μλκια και πεσανε ολοι στο νερο χωρις να κατεβασουν τη σκαλα και μετα πνιγηκανε....τουλαχιστο στο 2 φτανεις να ανεβεις μια χαρα...
![]()
![]()
![]()
![]()
Let's ride, ride how we ride ...
I never did mind about the little things...
Πάντως αν σκοπεύεις να το παρκάρεις εκεί ρίχτου κι ένα μπλε μπογιαντισματάκι πρώτα..Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
Αυτό δεν το είχα σκεφτεί![]()
όμως κάνεις λάθος για κοίτα![]()
![]()
![]()
μπραβο φιλε μου!!!!!
πραγματοποιεις ενα ονειρο μου!!!!
κ παλι μπραβο!!!
καλοταξιδο να ειναι!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
οκ..Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
Αυτό δεν το είχα σκεφτεί![]()
όμως κάνεις λάθος για κοίτα
αλλα υπο εναν ορο ...
να γραψεις στο σκαφος Honda Hornet 600
θα ειναι σαν την υπογρφη του καλλιτεχνη στο εργο του...οριζει την αξια...![]()
( πως τα λεω ε?)
δε λες ευτυχως που δεν εχεις kawa?? φανταζεσαι να επρεπε να το βαψεις πρασινο ??![]()
![]()
Mη μου γαματε τη καρδια ειμαι παιδι ακομα..
Αν και, για μένα, η ιστιοφορία τελείωσε εδώ...
http://www.beken.co.uk/history.htm
Rainbow, 1898. Η φωτό αυτή κοσμεί το δωμάτιό μου...
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
νικελ..Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Πάντως αν σκοπεύεις να το παρκάρεις εκεί ρίχτου κι ένα μπλε μπογιαντισματάκι πρώτα..![]()
![]()
![]()
αυτο το μπλε μου θυμιζει το " βαφτο μπλε κ πετατο στη θαλασσα" ενα πραμα...
Mη μου γαματε τη καρδια ειμαι παιδι ακομα..