Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Πρόβλημα με Gsxr1000 K6

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/07/2007
    Μηνύματα
    29

    Πρόβλημα με Gsxr1000 K6

    Καλημέρα παιδιά. Έχω πρόβλημα με το GSXR1000K6. 1) Όταν ανεβάζει θερμοκρασία μέσα στην κίνηση πέφτει το ρελαντί, με αποτέλεσμα, για να ξεκινήσει να θέλει διπλογκαζιές, γιατί αλλιώς κάνει σκορτσαρίσματα. 2) ξαφνικά, σήμερα, μου άναψε το κόκκινο λαμπάκι με ένδειξη στο ηλεκτρονικό καντράν "F1" και ο μηχανικός μου είπε ότι κάποιο πρόβλημα υπάρχει με την εξάτμιση (;;;;;; γιατί, όταν το έβαλε στο κομπιούτερ έδωσε την ένδειξη C46....

    Αν γνωρίζει κανείς τίποτα, θα το εκτιμήσω δεόντως.

  2. #2

    Re: Πρόβλημα με Gsxr1000 K6

    Αρχικά δημιουργήθηκε από opera
    Καλημέρα παιδιά. Έχω πρόβλημα με το GSXR1000K6. 1) Όταν ανεβάζει θερμοκρασία μέσα στην κίνηση πέφτει το ρελαντί, με αποτέλεσμα, για να ξεκινήσει να θέλει διπλογκαζιές, γιατί αλλιώς κάνει σκορτσαρίσματα. 2) ξαφνικά, σήμερα, μου άναψε το κόκκινο λαμπάκι με ένδειξη στο ηλεκτρονικό καντράν "F1" και ο μηχανικός μου είπε ότι κάποιο πρόβλημα υπάρχει με την εξάτμιση (;;;;;; γιατί, όταν το έβαλε στο κομπιούτερ έδωσε την ένδειξη C46....

    Αν γνωρίζει κανείς τίποτα, θα το εκτιμήσω δεόντως.
    F1 αναβει οταν ειναι για injections... αρα κατι παιζει με αυτα... για να εχει και προβλημα το ρελαντι που λες... παντο στιν εγγηυση θα στο καλυψουνε.

  3. #3
    Μην το αφήνεις και συ το ριμάδι να σηκώνει 1.000.000.000 βαθμούς Κελσίου!!!!!!!!!!!


    Έλεος, προσπάθησε να το τρέχεις λίγο (έστω και με 60 χλμ/ώρα) ώστε να ψύχεται.....

    ( ΤΙΡ )

    όταν είναι να σταματήσεις (στο επόμενο φανάρι π.χ.) άστο να ρολλάρει με ταχύτητα και μην πατάς συμπλέκτη ή μην βάζεις νεκρά.... Και αυτό διότι όταν ρολλάρει με ταχύτητα και έχεις εμπλεκόμενη σχέση στο κιβώτιο, ο ψεκασμός δεν στέλνει ΚΑΘΟΛΟΥ καύσιμο στους κυλίνδρους, που αυτό συνεπάγεται μεγαλύτερη οικονομία και ψύξη του κινητήρα διότι δεν υπάρχει καύσιμο και συνεπώς ούτε έναυση....


    Συπμέρασμα, αφήστε τον κινητήρα να ρολλάρει με σχέση στο κιβώτιο και θα δείτε την θερμοκρασία να πέφτει (μέσα στην πόλη βέβαια, όπου εκεί συναντάται το πρόβλημα)


    φιλικά

    Χρήστος

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από siakattackj
    Μην το αφήνεις και συ το ριμάδι να σηκώνει 1.000.000.000 βαθμούς Κελσίου!!!!!!!!!!!


    Έλεος, προσπάθησε να το τρέχεις λίγο (έστω και με 60 χλμ/ώρα) ώστε να ψύχεται.....

    ( ΤΙΡ )

    όταν είναι να σταματήσεις (στο επόμενο φανάρι π.χ.) άστο να ρολλάρει με ταχύτητα και μην πατάς συμπλέκτη ή μην βάζεις νεκρά.... Και αυτό διότι όταν ρολλάρει με ταχύτητα και έχεις εμπλεκόμενη σχέση στο κιβώτιο, ο ψεκασμός δεν στέλνει ΚΑΘΟΛΟΥ καύσιμο στους κυλίνδρους, που αυτό συνεπάγεται μεγαλύτερη οικονομία και ψύξη του κινητήρα διότι δεν υπάρχει καύσιμο και συνεπώς ούτε έναυση....


    Συπμέρασμα, αφήστε τον κινητήρα να ρολλάρει με σχέση στο κιβώτιο και θα δείτε την θερμοκρασία να πέφτει (μέσα στην πόλη βέβαια, όπου εκεί συναντάται το πρόβλημα)


    φιλικά

    Χρήστος
    Ναι οντως ετσι ειναι.... πας με 40-50 και εχεις μεσα τεταρτι και εισαι μια χαρα δεν ανεβαζει θερμοκρασια..

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2002
    Μηνύματα
    143

    c46

    Καλησπερα,
    Το μηχανακι θα σηκωσει θερμοκρασια θες δεν θες με αυτη τη ζεστη (στην Κηφισιας προχτες ειχε θερμοκρασια περιβαλλοντος 47....), δεν εχει κανενα προβλημα με την ζεστη οσο και να πιασει και αστους να λενε....

    C46 : EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR : η πεταλουδα στο κλαπετο της εξατμισης εχει προβλημα (μαλλον θελουν τεντωμα τα συρματακια, η χαλασε κτλ...) το πας πισω και στο φτιαχνουν στην εγγυηση η το βγαζεις τελειως (δεν πιστευω να αλλαξες εξατμιση και μετα να σου εμφανιστηκε το προβλημα αυτο ?)

    Επισης σιγουρεψου για το ρελαντι σου οτι ειναι στις 1150+-50 μετα αφου σου φτιαξουν την πεταλουδα

    btw, το μηχανακι εννοειτε οτι στελνει καυσιμο και με κλειστο γκαζι και εννοειται οτι το καταπονεις παρα πολυ αν πηγαινεις με 4η και 1000 στροφες...............

  6. #6
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Όταν στο καντράν σου βγάζει το C 46 δεν δουλεύει το εξουπ δυο περιπτώσεις παίζουν 1) έχουν ξερυθμίσει τα συρματόσχοινα και 2)συνήθως και η ποιο ύποπτη μέσα στο μοτέρ κόβει μια επαφή και κολλάει στη συνέχεια ο σερβομηχανισμός ανοικτός η κλειστός και για αυτό ύστερα δεν πάει το μηχανάκι ..........
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/07/2007
    Μηνύματα
    29

    Ευχαριστώ

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Θα πάω να το κοιτάξω και θα γράψω να σας πω με τη σειρά μου τι έφταιγε. Πάντως, κάθε νέα πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη...

  8. #8

    Re: c46

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ZX-9R
    btw, το μηχανακι εννοειτε οτι στελνει καυσιμο και με κλειστο γκαζι και εννοειται οτι το καταπονεις παρα πολυ αν πηγαινεις με 4η και 1000 στροφες...............

    Ναι, όντως!! Μια φορά και ένα καιρό, τότε που υπήρχαν τα καρμπυρατέρ και έστελναν αναγκαστικά το καύσιμο του ρελαντί όταν είχες κλειστό γκάζι με ταχύτητα και να ρολλάρει.......


    Επίσεις αν πηγαινεις με 4η και 1000 στροφες, από τη στιγμή που απλά "πηγαίνεις" και δεν ανοίγεις απότομα γκάζι ώστε να φωρτίζεται απότομα ο κινητήρας δεν έχεις κανένα πρόβλημα (που και να το κάνεις αυτό, πάλι πρόβλημα δεν έχεις αλλά έτσι γι'αυτούς που θέλουν να προσέχουν πολύ και καλά)

    Υ.Γ.
    Σαφώς και έχει πρόβλημα αν δουλεύει συνεχώς στους 105 βαθμούς Κελσίου!!!
    δεν είναι και ότι καλύτερο για ένα "καΐμένο" μπλοκ κυλίνδρων και τις φλάτζες του!!!

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2002
    Μηνύματα
    143

    ...

    Δεν ειμαι αντιπαραθεσακιας (κοιτα και ποσα ποστ εχω απο οταν γραφτηκα ...) (τωρα που το βλεπω μαλλον κανει λαθος, εχω λιγα αλλα οχι τοσο λιγα..) αλλα με τρωει... εν παση περιπτωση δεν προκειται να γραψω τιποτα αλλο μετα γιατι θα χαλασω και το ποστ του φιλου με το προβλημα οποτε αυτο ειναι και το τελευταιο. Οταν κλεινεις το γκαζι εννοειται οτι συνεχιζει το καυσιμο να πηγαινει στο μοτερ, αλλιως θα εσβηνε... εκτος αν εφευρεθηκε η καυση του σκετου αερα η το injection δεν χρειαζεται καυσιμο στο κλειστο γκαζι και μετα το σταματημα στο φαναρι οπου υποθετω κλεινεις το γκαζι και δεν το δουλευεις σαν τα διχρονα ξαναμιζαρει αυτοματα οταν ανοιξεις για να φυγεις. Το να δουλευεις με χαμηλες στροφες το μοτερ αλλοι το λενε κακο αλλοι καλο, εγω ποτε δεν θεωρουσα καλη ιδεα να ειμαι στην ξηρη τριβη στον στροφαλο/μεταλλα αλλα προτιμουσα την υγρη.. φυσικα μπορει να κανω και λαθος...... το μηχανακι στους 105 ανοιγει βεντιλατερ και μετα παει 95-97, αν επιδιωξεις να το δουλευεις συνεχως στους 105 ειμαι σιγουρος οτι μπορεις να το καταφερεις αλλα πιστευω μιλαμε για νορμαλ χρηση και οχι για αποπειρες οικονομικης ενισχυσης διαφορων μαστορων. Τωρα που το σκευτομαι μαλλον ειμαι ειμαι πολυ αμυντικος με το μηχανακι γιατι εχω το ιδιο, α σας ειπα οτι ειναι το καλυτεροτερο στον κοσμο ολο και ειδικα τα μαυρα ??

    ισως το υφος μου να σου φανει ειρωνικο αλλα οτι λεω τα λεω μπας και γελασει και κανας πικραμενος.... να ξεχνιομαστε και απο τα προβληματα μας γιατι αλλιως τρελλααα....


  10. #10
    ZX-9R Προς θεού!!!! Με παρεξήγησες!!!! Είναι και το στυλ των απαντήσεων μου λίγο καυστικό!! ΟΧΙ σε καμία περίπτωση δεν αντιπαρατείθεμαι........ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ και στα πλαίσια της συζήτησης.....

    Το μοτέρ εφόσον έχει "μαζεμένη" ενέγρεια από την κίνηση του οχήματος, μπορεί να δουλέψει απροβλημάτιστα όταν κλείνεις το γκάζι χωρίς παροχή καυσίμου, σα να το εσπρωχνες με ταχύτητα στο κιβώτιο και κλειστό διακόπτη... Βέβαια όταν οι στροφές του μοτέρ παίσουν κάτω απο κάποιο όριο (δλδ σε φάση που είναι να ακινητοποιειθεί) ο ψεκασμός ξαναστέλνει καύσιμο...
    Αν το δοκιμάσεις δε, να το αφήσεις να ρολλάρει μέχρι να σταματίσει το όχημα θα δεις ότι κάπου στις 1700 στροφές αρχίζει να "βίχει", που σημαίνει ότι τότε ξαναστέλνει ο ψεκασμός καύσιμο...

    Και τα αυτοκίνητα με τον ίδιο τρόπο λειτουργούν, και στα motogp αν ακούσεις σχολιασμούς θα το δεις και γενικά παντου....γιατί έτσι είναι.....

    γιατί ετσι μας αρέσει!!!

    ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ ΠΑΝΤΑ

    Χρήστος....

  11. #11

    Re: Re: Πρόβλημα με Gsxr1000 K6

    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
    F1 αναβει οταν ειναι για injections... αρα κατι παιζει με αυτα... για να εχει και προβλημα το ρελαντι που λες... παντο στιν εγγηυση θα στο καλυψουνε.
    Το F1 αναβει σε οποιαδηποτε βλαβη αναγνωριζει ο εγκεφαλος και δεν αφορα μονο το injection,γιαυτο πρεπει να συνδεθει με διαγνωστικο εγκεφαλο στο συνεργειο αλλα μπορεις να το τσεκαρεις και μονος σου γεφυρωνοντας την μπριζα (που συνδεεις με το μηχανημα) και με ανοικτο το διακοπτη,σου εμφανισει τον κωδικο της βλαβης.Τους κωδικους του αναφερει το service manual και αν θυμαμαι καλα τους εχει και το manual του haynes οχι ομως το manual του ιδιοκτητη.
    ΣΤΑ 350 ΧΛΜ ΝΙΩΘΕΙΣ ΜΟΝΑΞΙΑ!!!
    www.bikepics.com/members/vicxx11/

  12. #12

    Re: Re: Re: Πρόβλημα με Gsxr1000 K6

    Αρχικά δημιουργήθηκε από vic13r
    Το F1 αναβει σε οποιαδηποτε βλαβη αναγνωριζει ο εγκεφαλος και δεν αφορα μονο το injection,γιαυτο πρεπει να συνδεθει με διαγνωστικο εγκεφαλο στο συνεργειο αλλα μπορεις να το τσεκαρεις και μονος σου γεφυρωνοντας την μπριζα (που συνδεεις με το μηχανημα) και με ανοικτο το διακοπτη,σου εμφανισει τον κωδικο της βλαβης.Τους κωδικους του αναφερει το service manual και αν θυμαμαι καλα τους εχει και το manual του haynes οχι ομως το manual του ιδιοκτητη.

    OK

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.794
    Ο κωδικός που λές ότι σου βγάζει είναι πρόβλημα του EXUP(την έκδοση της SUZUKI).Μάλλον θέλει ρύθμισμα.Είναι αρκετά συνηθισμένη βλάβη.Κανονικά δεν θα πρέπει να πηγαίνει και καλά η μηχανή(εκτός και αν έχει μείνει ανοιχτό τέρμα το κλαπέτο).Μην αγχώνεσαι και κατεστραμένο να είναι μπαίνει εγγύηση.

  14. #14
    Θαυμαστε το.... Το avatar του/της edmarios
    Εγγραφή
    19/07/2007
    Μηνύματα
    212

    Προβλημα με Gsxr1000 K6

    Γεια σου φιλε μου... Θα συμφωνησω με τον DrIoannis αυτο το προβλημα το εχουν ολα τα Κ6 με τα εξουπ. Στο λεω γιατι ημουν ευτυχης κατοχος ενος Κ6 750 (το λεγομενο καθαροαιμο supersport) και μου εκανε και εμενα κατι κουλα τετοια και ωρες , ωρες μου αναβε το F1... Αλλα σε εμενα παλι καλα δεν ειχε γινει κατι μεχρι που το πουλησα πριν 2 μηνες περιπου... Τωρα στον επομενο δεν ξερω τι κανει το μονο σιγουρο ειναι οτι και να παθαινε κατι απο την στιγμη που εχεις εγγυηση δεν εχεις κανενα προβλημα... Το μονο προβλημα ειναι οτι θα εχεις το μηχανακι σου στο συνεργειο για καποιες μερες....
    Αν δεν μπορείς να βρεις λύση βρες άλλο πρόβλημα.

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/07/2007
    Μηνύματα
    29

    Ευχαριστώ και πάλι

    Να 'σαι καλά φίλε edMarios. κι όλοι οι υπόλοιποι. Πιστεύω ότι βρίσκομαι κοντά στη λύση του προβλήματος... :wacko:

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. gsxr 600 k6 προβλημα με μπαταρια
    από Zzz750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2011, 18:29
  2. Πρόβλημα με gsxr 600 k6
    από cartman στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2009, 09:41
  3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ F1 ΣΕ Gsxr 750 K6
    από GTZ750 στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2008, 16:46
  4. Προβλημα με gsxr 600 k6
    από firefox στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 01/05/2007, 10:09
  5. Προβλημα με ΧΤ
    από nikos283 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 15:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF