Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: klr650 ΕΛΑΣΤΙΚΑ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2007
    Μηνύματα
    6

    klr650 ΕΛΑΣΤΙΚΑ

    Θελω να αλλαξω τα μαμισια ελαστικα και μετα απο ψαξιμο καταληξα στα
    enduro 3 sahara της metzeler. Αν αντι να βαλω πισω 120-90-17
    βαλω 130-80-17 υπαρχει προβλημα? Το παιρνει η ζαντα?
    Καπου ακουσα οτι σε transalp που βαζει και αυτο 120-90 καποιος εβαλε 130-80 και ειχε προβλημα ευσταθειας... Ισχυει?
    Εχει βαλει καποιος?
    ΕΥΓΝΟΜΩΣΥΝΗ

  2. #2
    Γιατί να αλλάξεις δίαστάσεις;

    (εκτός αν δε βγαίνει το σαχαρα στη διάσταση που θες)
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2007
    Μηνύματα
    6
    Στα Χανια που ειμαι βρηκα μονο το 130-80-17. Δεν εψαξα βεβαια και παρα πολυ αλλα αν κανει και αυτο,να το παραγγειλω
    ευχαριστω
    ΕΥΓΝΟΜΩΣΥΝΗ

  4. #4
    Θα το κάνω και στο δικό μου KLR.

    Έτσι κι αλλιώς όλες οι άλλες εκδόσεις του KLR ( A1 - tengai) φοράνε 130-80-17.
    Απλά θα γίνει ακόμα πιο δυσκίνητο, γιατί είναι βαρύ μηχανάκι.

    Στα KLR & Transalp φοράνε 120-90-17 μόνο και μόνο επειδή είναι βαριά .
    Τα ελαφρύτερα μηχανάκια φοράνε 130-80-17.

    Η αλλαγή αυτή αποτελεί κι ένα μικρής κλίμακας "γρανάζωμα", που είναι χρήσιμο γιατί το μηχανάκι έτσι κι αλλιώς έχει πολύ μακριά κλιμάκωση.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2007
    Μηνύματα
    6
    Συμφωνω με αυτα που λες και θα τα παραγγειλω.Εδω στα Χανια μου ειπαν τιμη 220 ευρω μπρος πισω με την τοποθετηση. Πιστευω πως ειναι καλα.Πρεπει να αλλαξω και σαμπρελες?
    Το klr το εχω 2 χρονια απο καινουριο. Τα μαμισια λαστιχα ομως ηταν τελος του 03 και γλυστρανε του σκοτωμου.... και εχω κανει μονο 8000,στην αρχη ηταν ψιλοκαλα αλλα τωρα αστα...
    Και κατι αλλο, μετα τα 135 το τιμονι παιζει αν τρελλο... τι μπορει να φταιει??? ασε που δεν παει πανω απο 150 ειναι νορμαλ αυτο? στα λαστιχα εχω βαλει πιεση 22 και 28 μηπως φταιει αυτο?
    ευχαριστω
    ΕΥΓΝΟΜΩΣΥΝΗ

  6. #6
    Το μηχανάκι δεν περνάει τα 155, εκτός κι αν έχει ούριο άνεμο.
    Με ευνοϊκό άνεμο το δικό μου τερμάτισε το κοντέρ (175-180) στο ίσωμα, αλλά αυτό δεν είναι αντιπροσωπευτικό.
    Είναι μεγάλη η αντίσταση του ανέμου και δεν έχει καμιά προστασία. Γι'αυτό , χωρίς να το καταλαβαίνεις, προσπαθείς να κρατηθείς απ' το τιμόνι και το τραβάς προς τα πίσω και πάνω. Έτσι ελαφρώνει και κουνάει. Επίσης κουνάει λόγω μπαγκαζιέρας (όταν υπάρχει).

    Πρόσφατα αντικατέστησα το μπροστινό φτερό , με ένα χαμηλό της Acerbis, για να κουνάει λιγότερο, αλλά και πάλι στα 135-140 κουνάει.

    Οι πιέσεις είναι 22-24 μπροστά και 24 μονοκάβαλο , ή 28 δικάβαλο για πίσω.

Παρόμοια θέματα

  1. Ελαστικα για TDM 850 μοντελο '94
    από tzic στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2016, 10:14
  2. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 21/08/2016, 11:53
  3. ελαστικα
    από fire στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2005, 11:01
  4. Ελαστικά για Transalp???
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2004, 13:28
  5. Peagaso Vs Kle500 Vs Klr650????
    από lagel στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 08:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF