Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Πρόβλημα στο ταχύμετρο και στον δείκτη θερμοκρασίας.

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221

    Πρόβλημα στο ταχύμετρο και στον δείκτη θερμοκρασίας.

    Έχει αντιμετωπίσει κανείς να μην δουλεύει σωστά το ταχύμετρο στο CB400 SF .?
    Τι μου κάνει: Κατ' αρχήν δεν δουλεύει ο κάτω χιλιομετρητής (αυτός που μηδενίζουμε εμείς) και ο κανονικός μου στον δείκτη κλέβει 10 με 15 χιλιόμετρα αφού ξεκινάει η βελόνα μετά τα 10-15 χλμ και από εκεί και πέρα δουλεύει κανονικά αλλά με το κλέψιμο υποθέτω. Έτσι είναι η κανονική του λειτουργία? Δεν νομίζω αλλά δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ σε κάποιο άλλο SF. Τέλος πρόβλημα έχω και με τον δείκτη θερμοκρασίας αφού κάνει παρκινγκ σχεδόν στα μισά της διαδρομής, λίγο πιο πριν εκεί που θα έπρεπε να είναι κανονικά όταν ζεσταίνεται και όταν ζεσταίνεται πραγματικά ανεβαίνει μπρός το κόκκινο. Σαν να θέλει όλος ο δείκτης λίγο πίσω ή αρκετά θα έλεγα. Ακόμα και σβηστό δεν παρκάρει στο τέλος κάτω κάτω αλλά λίγο επάνω από την αρχή της χαμηλότερης θερμοκρασίας.
    Κάποιος μου είπε ότι μέσα το όργανο τουλάχιστον όσον αφορά την θερμοκρασία έχει κάποια τριμεράκια και μπορώ να το ρυθμίσω αλλά δεν μου κολλάει αυτό γιατί σβηστό κανονικά τα τριμεράκια δεν θα παίζουν κανέναν ρόλο. Όποιος ξέρει κάτι η κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
    Ευχαριστώ.
    Panatha

  2. #2
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824

    Re: Πρόβλημα στο ταχύμετρο και στον δείκτη θερμοκρασίας.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Έχει αντιμετωπίσει κανείς να μην δουλεύει σωστά το ταχύμετρο στο CB400 SF .?
    Τι μου κάνει: Κατ' αρχήν δεν δουλεύει ο κάτω χιλιομετρητής (αυτός που μηδενίζουμε εμείς) και ο κανονικός μου στον δείκτη κλέβει 10 με 15 χιλιόμετρα αφού ξεκινάει η βελόνα μετά τα 10-15 χλμ και από εκεί και πέρα δουλεύει κανονικά αλλά με το κλέψιμο υποθέτω. Έτσι είναι η κανονική του λειτουργία? Δεν νομίζω αλλά δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ σε κάποιο άλλο SF. Τέλος πρόβλημα έχω και με τον δείκτη θερμοκρασίας αφού κάνει παρκινγκ σχεδόν στα μισά της διαδρομής, λίγο πιο πριν εκεί που θα έπρεπε να είναι κανονικά όταν ζεσταίνεται και όταν ζεσταίνεται πραγματικά ανεβαίνει μπρός το κόκκινο. Σαν να θέλει όλος ο δείκτης λίγο πίσω ή αρκετά θα έλεγα. Ακόμα και σβηστό δεν παρκάρει στο τέλος κάτω κάτω αλλά λίγο επάνω από την αρχή της χαμηλότερης θερμοκρασίας.
    Κάποιος μου είπε ότι μέσα το όργανο τουλάχιστον όσον αφορά την θερμοκρασία έχει κάποια τριμεράκια και μπορώ να το ρυθμίσω αλλά δεν μου κολλάει αυτό γιατί σβηστό κανονικά τα τριμεράκια δεν θα παίζουν κανέναν ρόλο. Όποιος ξέρει κάτι η κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
    Ευχαριστώ.

    Πιθανότατα τα όργανα να την έχουν ακούσει από καμιά στούκα. Θα σου πρότεινα να τα αφήσεις ως έχουν και να τσεκάρεις το μηχανάκι να δεις αν είναι ίσιο (σκελετός, καλάμια κλπ,κλπ) που είναι πιο σημαντικό...

    Όταν οδηγάς...κοίτα το δρόμο προς την κατεύθυνση που θες να πας και μην κοιτάς τα όργανα.
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221

    Re: Re: Πρόβλημα στο ταχύμετρο και στον δείκτη θερμοκρασίας.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
    Πιθανότατα τα όργανα να την έχουν ακούσει από καμιά στούκα. Θα σου πρότεινα να τα αφήσεις ως έχουν και να τσεκάρεις το μηχανάκι να δεις αν είναι ίσιο (σκελετός, καλάμια κλπ,κλπ) που είναι πιο σημαντικό...

    Όταν οδηγάς...κοίτα το δρόμο προς την κατεύθυνση που θες να πας και μην κοιτάς τα όργανα.
    Να πω πως καταρχήν σήμερα Πέμπτη 20/9/07 το CB το πήρα.! και όπως έχω ξανά αναφέρει το πήρα από γνωστό που έπεσε κάτω και δεν ξανά καβαλάει μηχανή. Ήδη πήρε αυτοκίνητο... Το μηχανάκι το ξέρω και στις δοκιμές αλλά και τώρα που το πήρα είναι οκ, δεν τραβάει και δουλεύουν όλα μια χαρά. Μου κάνει εντύπωση που βουλώνω την εξάτμιση και ακούω την λειτουργία τόσο γλυκά που μου έρχεται δύσκολο να πιστέψω ότι έχει κάνει σχεδόν -40.000 χλμ. Ακούγετε ένα φύσημα παρά μηχανή μέταλλα και τέτοια. Όντος λοιπόν έφαγε τούμπα αλλά αστεία τούμπα τουλάχιστον ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης. Δεν μπορώ να ξέρω τον/τους προηγούμενους φυσικά. Σίγουρα όμως δεν έχει στραβώσει κάτι όπως καλάμια ή σκελετός… Άσχετα που σωστά πρέπει να κοιτώ μπροστά μου όλοι θέλουμε τα όργανα να δουλεύουν σωστά. Ειδικά δε αυτό που μηδενίζουμε μόνοι μας αφού είναι πολύ χρήσιμο. Κάθε βοήθεια λοιπόν ευπρόσδεκτη.
    Ευχαριστώ.

    Υ.Γ Το πήρα το μοτόρι... καλά δεν παίζεται, πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές...!!! :rotflmao: :a44:
    Panatha

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Κανένας..? Ούτε καλορίζικο..?
    Panatha

  5. #5
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Ωραία λοιπόν....


    Πάμε με τη σειρά,,,,καλοτάξιδο Πάντα όρθιος, με εξοπλισμό και μυαλό...


    Για το κοντέρ...Βάλε 1η ξεκίνα και άνοιξε μέχρι τον κόφτη...αν το κοντέρ δείξει περίπου 60χλμ/ω είσαι οκ.

    Για τον μερικό χιλιομετρητή...έχει ένα μικρό γραναζάκι που πάιρνει κίνηση από την ντίζα του κοντέρ και τον περιστρέφει...Αυτό μπορεί να έχει κουνηθεί από τη θέση του από τη στούκα...Πως το φτιάχνεις...Είτε μόνος σου...Αν δεν έχει ξανανοίξει όργανα δεν είναι και τόσο καλή ιδέα...χμμμ...Είτε πας σε μάστορα...

    Για τον δείκτη θερμοκρασίας...δεν έχω κάποια ιδέα...
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  6. #6
    Χιλιομετροφάγος Το avatar του/της SF
    Εγγραφή
    14/05/2002
    Μηνύματα
    2.912
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Κανένας..? Ούτε καλορίζικο..?
    Καλοτάξιδο, όχι καλορίζικο ντε!
    Δες και στα άλλα θρεντ βρε γκρινίαρη :rotflmao:
    ---
    Προσέχουμε για να τρέχουμε

  7. #7
    Καλορίζικο φίλε, να προσέχεις και πάντα όρθιος. Καλά χιλιόμετρα.
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

  8. #8
    kaloriziko k kales voltes..........!!!!!!
    kalos irhtes k esi stin parea mas k kalos mpikes stin lista ton cb!!!!
    Mess With The Best.....
    ....Die Like The Rest!!!!

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Α..!!! Ευχαριστώ ρε παιδιά, τώρα νοιώθω καλύτερα, για λίγο νόμιζα ότι δεν υπάρχουν πια cbακιδες... Όσο για τα άλλα θρεντς κάποιες ευχές πήρα αλλά το cb δεν το είχα πάρει τότε, το ετοίμαζα στο συνεργείο, τώρα το πήρα.! Κατά τα άλλα όλα οκ εκτός από το ότι δυσκολεύομαι να βάλω νεκρά από στάση και από την πρώτη ενώ από δευτέρα ποιό εύκολα αλλά γενικά δυσκολεύομαι. Ίσως υπάρχει κάποιο πρόβλημα αν και ο μηχανικός μου είπε να το κυκλοφορήσω και σε καμιά εβδομάδα δεν θα υπάρχει το πρόβλημα, και ότι είναι από την ακινησία... Το δε ταχύμετρο και την θερμοκρασία θα τα κοιτάξω την Κυριακή αν βρω χρόνο. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος. :rotflmao: Έγραψα και στο θρεντ για τα μέλη των cbακιδων αν υπάρχουν ακόμα και αν παίζονται και τίποτα βόλτες... Ελπίζω να είμαι και εγώ ευπρόσδεκτος.
    Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας και φυσικά ανταποδίδω.
    1) Πάντα όρθιοι και
    2) όσο περισσότεροι τόσο καλύτερα.
    Χαιρετώ.
    Υ.Γ Αλήθεια σε όλα τα cb έτσι είναι με την νεκρά γιατί το άκουσα και αυτό…!
    Panatha

  10. #10
    filarako na min se anisixi afto den ine tipota, apla ine thema sinithias.
    to mono poy exo na soy protino ine na to vgalis sto dromo to mixanaki na ksemoydiasi ligo!
    k me to kero tha ta vris k ta nekra tis.
    kales voltes k PANTA KRANOS min to ksexnas pote!!!!
    :
    Mess With The Best.....
    ....Die Like The Rest!!!!

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από orangedragon
    filarako na min se anisixi afto den ine tipota, apla ine thema sinithias.
    to mono poy exo na soy protino ine na to vgalis sto dromo to mixanaki na ksemoydiasi ligo!
    k me to kero tha ta vris k ta nekra tis.
    kales voltes k PANTA KRANOS min to ksexnas pote!!!!
    :
    Ok Thanks ήδη δεύτερη ημέρα αλλά με αρκετά χιλιόμετρα και η νεκρά μπαίνει πολύ ποιό εύκολα. Φαντάζομαι πως σε 5 ημέρες περίπου που θα δουλέψει λίγο ακόμα η μηχανή θα είναι όλα οκ.! Πρώτες εντυπώσεις πάντως πολύ καλές...!!! Το μόνο κακό που δεν βρίσκω ελεύθερο χρόνο να το ψιλοσυμμαζέψω, αλλά που θα πάει θα γίνει και αυτό αφού ήδη πήρα διάφορα καλλυντικά όπως γυαλιστηκά για χρώμιο και αλοιφές για πλαστικά κ.α. Έχω ξεφύγει από το θέμα δίχως να το καταλάβω..
    Ευχαριστώ αφού είμαι και στην λίστα όλα καλά... :rotflmao: Χρόνο δεν βρίσκω αλλά αν γίνει για καμιά βόλτα ή μικρο-εκδρομή είμαι μέσα. Θα δω και το σχετικό θρεντ.
    orangedragon thanks.!

    Υ.Γ Φυσικά και πάντα κράνος, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Είναι δεδομένο αυτό. !:o
    Panatha

  12. #12
    Και μενα με δυσκόλευε λίγο στην αρχη να βρω τη νεκρά.Αλλά μετά "έκαψε" το πόδι και όλα καλά πάνε τωρα. Ο μηχανικός και μένα μου έλεγε ότι δεν είναι τίποτα και η νεκρα μπαίνει πιο εύκολα στην κίνηση και όχι σε ακινησία και είχε δίκιο. Είμαστε αρκετοί τελικά εδώ μέσα
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
    Και μενα με δυσκόλευε λίγο στην αρχη να βρω τη νεκρά.Αλλά μετά "έκαψε" το πόδι και όλα καλά πάνε τωρα. Ο μηχανικός και μένα μου έλεγε ότι δεν είναι τίποτα και η νεκρα μπαίνει πιο εύκολα στην κίνηση και όχι σε ακινησία και είχε δίκιο. Είμαστε αρκετοί τελικά εδώ μέσα
    Τώρα πλέον μετά από 3-4 ημέρες που την έχω και με όχι ιδιαίτερα πολλά χιλιόμετρα να έχω κάνει, την νεκρά την βρίσκω και σταματημένος. Άρα είχε δίκιο ο μηχανικός ότι ήταν από την ακινησία... μόνο στο ανέβασμα στις ταχύτητες μερικές φορές δεν το συντονίζω καλά και μου ψιλό ακούγονται ιδιαίτερα η τρίτη αλλά όπως μου λέει είναι και η συνήθεια αλλά και από την ακινησία κάτι που θα φτιάξει σε λίγες ημέρες εφόσον το μοτέρ δουλέψει λίγο.:rotflmao: Στο κατέβασμα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ακόμα μερικές φορές δίχως συμπλέκτη τις αλλάζω μπορεί και καλύτερα..

    Όσο περισσότεροι τόσο καλύτερα.!
    Panatha

  14. #14
    Κατεβασιές !!! Ε? Και γω έτσι τις κάνω αλλά νομίζω το σκίζουμε το μοτορι. Το λοιπάμε μερικές φορές μιας και του έχω μεγαλη αδυναμία το fouraki μου.
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Έλα μωρέ τουλάχιστον για το μοτέρ υπάρχουν ανταλλακτικά οπότε δεν χρειάζεται να το πηγαίνουμε σαν κυρίες... Σήμερα το κατέβασα παραλία και του τα έχωσα που λένε και μετά αλήθεια δούλευε πολύ καλύτερα. Επίσης βλέπω ότι από το πρώτο άναμμα το πρωί μέχρι και μετά από δρομολόγιο κάποιων χιλιομέτρων οι στροφές στο ρελαντί είναι πάντα 1300 περίπου. Δεν αλλάζουν μετά από δούλεμα τη κρύο τη ζεστό. Επίσης το τσεκ για να δεις την κατάσταση της καμπάνας είναι να πατήσεις συμπλέκτη με νεκρά και να τον ξανά αφήσεις. Δεν πρέπει να αλλάξει ο ήχος της μηχανής, κάτι που σε εμένα είναι οκ, η μόνη παραφωνία είναι ο κτύπος (όχι πάντα) στις αλλαγές ταχυτήτων ιδιαίτερα όταν πηγαίνω σιγά. Θα το δουλέψω όμως λίγο ακόμα και θα αλλάξω λάδια, αν συνεχίσει να το κάνει ίσως την δω να το ανοίξω και να το φτιάξω. Ίδωμεν.
    Χαιρετώ
    Panatha

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα στο ταχυμετρο
    από jimmy10 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 09/07/2009, 00:41
  2. Πρόβλημα στο ταχύμετρο
    από edie στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 11/01/2008, 08:42
  3. Πρόβλημα στο ταχύμετρο!
    από Harrys στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2007, 13:26
  4. Προβλημα με τις ενδειξεις στο ταχυμετρο
    από pavlaras1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2007, 20:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF