παλιό πολύ πολύ καλό έλληνα επιθετικό θυμίζει στις κινήσεις ο μπλάνκο?
παλιό πολύ πολύ καλό έλληνα επιθετικό θυμίζει στις κινήσεις ο μπλάνκο?
καλά που βγήκα φρόνιμος, υπάκουος, σκυφτός
μια πενταμελη επιτροπη των τρειων ατομων :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Τον Θωμά.Τόν θυμίζει όμως μόνο.Αρχικά δημιουργήθηκε από iosif
παλιό πολύ πολύ καλό έλληνα επιθετικό θυμίζει στις κινήσεις ο μπλάνκο?![]()
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
-------------------------------------------------------------------
[FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]
Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
Τον Θωμά.Τόν θυμίζει όμως μόνο.![]()
![]()
![]()
![]()
Εντάξει ρε Θωμά.....είναι λίγο πιο κοντός.Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
polles efimerides mou fainetai diavazete .....
:rotflmao: :rotflmao:
einai tuxaio pou i erwtisi sunepese me tin paromoiwsi tou me ton Thoma Mauro simera apo tis athlitikes??
Στην ομορφιά μου σού μιλάω,δεν διαβάζω εφημερίδες.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από kalgeorge
polles efimerides mou fainetai diavazete .....
:rotflmao: :rotflmao:
einai tuxaio pou i erwtisi sunepese me tin paromoiwsi tou me ton Thoma Mauro simera apo tis athlitikes??
moto perpetuo
hasta luego.