Αγαπητό Moto.gr...
Με το V-Strom 650 γνωρίστηκα το 2004. Τότε τα είχα με ένα Piaggio X9 125 c.c και η σχέση μου βάδιζε ολοταχώς προς το τέλος. Είχα καταλάβει πως το πλήρωμα του χρόνου και της τσέπης είχε έρθει για να αλλάξω επίπεδο στη παρουσία μου στους Ελληνικούς δρόμους. Η μονόπλευρη σχέση πάθους που είχα με το V-Strom έγινε αμφίδρομη από τις 25 Αυγούστου 2005, όταν και ξεκίνησε μια σχέση πάθους. Με ακολούθησε πιστά, δέχθηκε τα λάθη μου, τις παραξενιές μου, με συγχώρεσε όταν το έριξα δις στο δρόμο. Εγώ από τη πλευρά μου ήμουν κύριος.
Ότι ζημιά του προκάλεσα, την διόρθωσα. Στα σέρβις του ήμουν τζέντελμαν, καθώς το πηγαίνω στα καλύτερα χέρια γι’ αυτό, αν και μπορεί να μην είναι τα καλύτερα για τη τσέπη μου. Όσο περνούσε ο καιρός, προσπαθούσα να ανανεώσω τη σχέση μας. Το πήγα στη πίστα. Το πήγα σε πολλά μέρη της Ελλάδος.
Από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τη Καλαμάτα και από τη Καστοριά μέχρι τη Κομοτηνή. Του έβαλα μια διαφορετική εξάτμιση για να μη νιώθει ένα κοινότυπο στρομάκι, όπως τα εκατοντάδες που κυκλοφορούν στους δρόμους. Το στόλιστα, χωρίς να το κάνω να φαίνεται χάλια, με αυτοκόλλητα του αγαπημένου του οδηγού. Από τότε όμως πέρασε καιρός. Νιώθω πως η σχέση μου με το V-Strom έφτασε σε τέλμα.
Θέλω τη βοήθειά σας.
Τι να κάνω για να ανανεώσω τη σχέση μου; Φρένα; Ζελατίνα; Σταντ; Χρώμα; Μήπως ότι κάνω είναι μάταιο και θα πρέπει να αλλάξω μηχανάκι; Μέσα μου, κάποιες φωνές μου λένε πως ήρθε η ώρα να ανέβω σε τριψήφιο αριθμό αλόγων ή τετραψήφιο αριθμό κυβικών…