Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: τεχνικο-Κοσκινισμα τιμονιου!

  1. #1

    τεχνικο-Κοσκινισμα τιμονιου!

    Το μεταφερω και εδω μηπως και αλλοι φιλοι με ΚΤΜ 950 ή 990 εχουν το ιδιο θεμα (ή ειχαν )για να πουν.

    Φιλος με 950adventure τοποθετησε χθες καινουρια ελαστικα και υπαρχει το εξης θεμα.Ενω εγινε σωστη ζυγοσταθμιση,τα ελαστικα φυσικα καινουρια με DOT 07(Πιρελλι Scorpion AT),ολα καλα,η μοτοσυκλετα ομως αφηνοντας τα χερια απο το τιμονι ΜΟΝΟ στην περιοχη 70-80χλμ εμφανιζει ενα κοσκινισμα στο τιμονι...(αυτη τη "νευρικοτητα" που λεμε)το οποιο σημειωτεον οταν πεφτει η ταχυτητα απο τα 70χλμ ή αν επιταχυνεις πανω απο 80χλμ σταματαει.Δηλαδη κανει κατι σαν αυτοδιορθωση(πως να το εξηγησω αλλιως)...Το κοσκινισμα αυτο δεν εμφανιζεται σε καμμια αλλη κλιμακα ταχυτητων αλλά ουτε και υπο κλιση με πολλα ή λιγα χλμ... Τι μπορει να ευθυνεται για αυτο;...
    Να σημειωθει οτι καρατσεκαριστηκε η ζυγοσταθμιση δυο φορες αλλά και οι ζαντες για στραβωμα(μηπως) οπως ΚΑΙ οι ακτινες αλλά τιποτα.Το προβλημα αυτο ΔΕΝ υπηρχε με τα παλια λαστιχα να προσθεσω!
    :beer

  2. #2
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304

    Re: τεχνικο-Κοσκινισμα τιμονιου!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πατρινός
    Το μεταφερω και εδω μηπως και αλλοι φιλοι με ΚΤΜ 950 ή 990 εχουν το ιδιο θεμα (ή ειχαν )για να πουν.

    Φιλος με 950adventure τοποθετησε χθες καινουρια ελαστικα και υπαρχει το εξης θεμα.Ενω εγινε σωστη ζυγοσταθμιση,τα ελαστικα φυσικα καινουρια με DOT 07(Πιρελλι Scorpion AT),ολα καλα,η μοτοσυκλετα ομως αφηνοντας τα χερια απο το τιμονι ΜΟΝΟ στην περιοχη 70-80χλμ εμφανιζει ενα κοσκινισμα στο τιμονι...(αυτη τη "νευρικοτητα" που λεμε)το οποιο σημειωτεον οταν πεφτει η ταχυτητα απο τα 70χλμ ή αν επιταχυνεις πανω απο 80χλμ σταματαει.Δηλαδη κανει κατι σαν αυτοδιορθωση(πως να το εξηγησω αλλιως)...Το κοσκινισμα αυτο δεν εμφανιζεται σε καμμια αλλη κλιμακα ταχυτητων αλλά ουτε και υπο κλιση με πολλα ή λιγα χλμ... Τι μπορει να ευθυνεται για αυτο;...
    Να σημειωθει οτι καρατσεκαριστηκε η ζυγοσταθμιση δυο φορες αλλά και οι ζαντες για στραβωμα(μηπως) οπως ΚΑΙ οι ακτινες αλλά τιποτα.Το προβλημα αυτο ΔΕΝ υπηρχε με τα παλια λαστιχα να προσθεσω!
    :beer
    Tζακποτ περιπτωση,τα καινουργιο λαστιχο παιζει να ειναι στραβο.Δειτε το
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/04/2007
    Μηνύματα
    15

    Re: τεχνικο-Κοσκινισμα τιμονιου!

    ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ 990 ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΑ 70 ΜΕ 80 ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ.

  4. #4
    Το γεγονός ότι μπορεί σε αυτήν την ταχύτητα να έχουμε κάποιο συντονισμό στο τιμόνι με την συχνότητα που πάλλεται κατάκάποιο τρόπο ο κινητήρας την έχετε σκέυτεί?

    Οπως όταν τρέμει το τζάμι της μπαλκονόπορτας οταν είναι σε στάση κάποιο αμάξι απέξω με αναμμένο το μοτέρ και συνήθως παράγει έναν μπάσο ήχο
    As soon you touch this limit something happens and somebody can go a little bit further.With your mind power your determination your instict and the experience as well you can fly very high

    AYRTON SENNA

  5. #5
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    Κυκλοφόρησε πρόσφατα ανακοίνωση πώς βγήκαν κάποιες "σκάρτες" παρτίδες Pirelli με στραβό σκελετό και ελατωμματική γόμα.. Πιθανόν εκεί να βρίσκεται η απάντηση σας
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  6. #6
    Παιδια τελικα σχετικα με το θεμα το προβλημα κοσκινισματος αφου το ψαξαμε κυριολεκτικα ΣΕ ΟΛΑ τα πιθανα σεναρια,αποδειχτηκε οτι...
    Αλλαξαμε λαστιχο εμπρος 2 φορες με καινουριο και τη μία απο αλλο μαγαζι.Παρεμεινε προβλημα
    Υστερα αλλαξαμε ολη τη μπροστινη ζαντα απο αλλο 950...ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ...Αρα ηταν η ζαντα ενδεχομενως.Λυσαμε ολη τη ζαντα,στεφανια κλπ και τελικως αποδειχτηκε οτι απο χτυπημα στο στεφανι της ζαντας,ανεπαισθητο αλλά υπαρχον,ειχε κανει ενα "δοντι" πολυυυυυ μικρο και δημιουργουσε αυτο το "συντονισμο-κοσκινισμα"...Διορθωθηκε οσο γινοταν ξαναμονταριστηκε πανω το προβλημα συνεχιζει αλλα σε μικροτερο βαθμο και απλα ο οδηγος ζει με αυτο...Δεν τιθεται θεμα ασφαλειας εφοσον δεν αφηνεις χερια,το κανει σε συγκεκριμενη μονο περιοχη χλμ(70-80) και Τιποτα αλλο .Απλα ξεπεραστηκε το ψυχολογικο "μην παθει κατι" και προχωραμε

  7. #7

    χτες

    μιλουσα με φιλο μου που ειχε ακριβως το ιδιο προβλημα. οχι απο καινουριο αλλα μολις αλλαξε λαστιχα. Συμπερασμα (σωστο): Φταιει το λαστιχο. Το αλλαξε, τα ιδια. Το αλλαξε, τα ιδια! Εγινε εξαλλος, επαθε αμοκ, το αλλαξε παλι και...ολα καλα!
    Δηλαδη καποιες παρτιδες τις pirelli ειναι ζαβες!

    Εγω αλλαξα λαστιχα και ειμαι οκ. Τυχερος με τη μια!
    Οι πολιτικοί στην Ελλάδα παρενοχλούν τον πολίτη. Αν εξαιρέσεις ελάχιστους, οι υπόλοιποι είναι ασήμαντες προσωπικότητες με σκανδαλώδη έλλειψη παιδείας. Είναι απλώς στοργικοί μπαμπάδες που νοιάζονται να κάνουν τα παιδιά τους υπουργούς και αρχηγούς. Μεγάλη μάστιγα.


  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2008
    Μηνύματα
    7
    Καλησπέρα.
    Έχω ένα V-Strom 650 K7 με τα μαμά ελαστικά (9700 Km) και το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, κοσκίνισμα στα 60-70 Km/h μόνο. Εκτός από τα όσα έχουν γραφτεί για ζυγοστάθμιση (η οποία μου βγάζει 0) υπάρχει το ενδεχόμενο να οφείλεται σε ελλατωματικό/ χτυπημένο αντίβαρο? Δεν ξέρω αν το έκανε από την αρχή, απλά άφησα τα χέρια κάπoια στιγμή και το κατάλαβα. Αν κρατάω το τιμόνι δεν το αντιλαμβάνομαι.
    Ευχαριστώ

  9. #9
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400
    Εκτος των αλλων,η παλια-φθαρμενη αλυσιδα φερνει παιξιμο στο τιμονι μετα τα 180 χιλ/ωρα.
    Μετα τα 180 μου παρουσιαζε ενα ελαφρυ παιξιμο στο τιμονι,σκεπτομουν το πισω ελαστικο-ζαντα-πισινη βαλιτσα (ολα αυτα πιθανον να φερνουν προβλημα στο τιμονι εαν δεν ειναι σωστα).
    Τελικα οταν αλλαξα την αλυσιδα,που ηταν βρακι,διορθωθηκε το προβλημα,χαγιαμπουσα εγινε το 990.
    Οποτε να το εχουν στον νου τους οι γκαυλογκαζοι!

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2016, 00:29
  2. Κοσκίνισμα τιμονιού
    από butterfly στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2013, 16:44
  3. Κοσκίνισμα τιμονιού σε ταχύτητες 60-70 Km/h
    από gmavrid στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2009, 15:01
  4. Κοσκίνισμα τιμονιού
    από kles στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2006, 18:06
  5. 'Ανεξιχνίαστο' Τεχνικό Προβλημα ... HELP
    από GiannisK στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2004, 14:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF