τελικα πιο μηχανακι ειναι το καλυτερο στη πιστα?πιο ευκολοδηγητο,πιο στριφτεο.προσωπικες εμπειριε και foto
τελικα πιο μηχανακι ειναι το καλυτερο στη πιστα?πιο ευκολοδηγητο,πιο στριφτεο.προσωπικες εμπειριε και foto
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ
ΑΪΝΣΤΑΙΝ
πας για παγκοσμιος πρωταθλητης???Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMLAPGSXR
τελικα πιο μηχανακι ειναι το καλυτερο στη πιστα?πιο ευκολοδηγητο,πιο στριφτεο.προσωπικες εμπειριε και foto![]()
ο αλλος χαρηκε αμεσως .............................
![]()
αντικειμενικη αποψη του jim k7![]()
![]()
πιστευω εργαλειο για την πιστα ειναι το 1098![]()
Κοιτα,αν ειναι να βαλουμε ολοι τα μηχανακια μας για να αυτοεπιβεβαιωθουμε,αστα....
Ασε που αν ειναι για gsxr το κ5-6 ηταν καλυτερο απ'το κ7..
Το 1098 (ειδικα το απλο) δεν παιρνει αυτο τον τιτλο με τπτ!! (ασε που χαλαει κιολας).Το 1098s γινεται παρα πολυ καλο με ειδικα tips στησιματος.Με τα λεφτα που κοστιζει ομως δεν αξιζει με τπτ,ειδικα για ιδιωτη-hobbista,εκτος αν εχεις την ομαδα του μπουστα απο πισω να στο συντηρειΓιατι νομιζεις οτι δεν τρεχει κανενα ducati στο πανελληνιο εκτος της επισημης ομαδας?
Το mille ειναι πολυ καλο μηχανακι για τον δρομο (και νορμαλ τιμη και πιο αξιοπιστο απο dukati) αλλο πολυ βαρυ για την πιστα.
Για μενα αν το σκεφτεσαι για track-bike και εισαι νορμαλ ιδιωτης (οχι ζαμπλουτος) ο γιαπωνεζος ειναι μονοδρομος.Αν εξαιρεσεις τα kawasaki που παραδοσιακα ειναι δυστροπα και ιδιοτροπα μηχανακια,οτι αλλο να διαλεξεις ειναι καλο -με μικρες διαφορες μεταξυ τους που στο επιπεδο μας τουλαχιστον υπερκαλυπτονται απ'τις οδηγικες ικανοτητες του αναβατη-
Θα εχεις ενα μηχανακι αξιοπιστο,ετοιμο να φαει το ξυλο της πιστας χωρις να ζητησει μια περιουσια,ευκολη προσβαση σε ανταλλακτικα στην ελλαδα η εξωτερικο και που αμα συντηρειται σωστα θα βγαλει αρκετα χρονακια![]()
Παρε οποιο σου καθεται στο ματι για να χερεσαι να το κοιτας.
Αν θες τωρα την γνωμη μου,μετα απο ενα χρονο στους αγωνες,το καλυτερο μηχανακι-για τις ελληνικες πιστες τουλαχιστον-που κυκλοφορει στην αγορα τωρα ειναι cbr600rr '07.
Ειναι το ελαφρυτερο (ο πιο σημαντικος παραγοντας για μενα,ειδικα αν εισαι αρχαριος),εχει μια χαρα γκαζι (με μια καλη ολοσωμη και pciii πυροβολαει),εχει ακρως στριφτερο στησιμο απ'την μανα του (οχι σαν το 675 που θελει ειδικο τριμαρισμα αλλιως εχει 'ταβανι' σε χρονους),και μεσα σ'ολα αυτα οι χονταιοι κανοντας τα μαγικα τους, ειναι και το πιο καλο για all around χρηση δρομου.![]()
Αυτα απο μενα-οτι και να παρεις καλη διασκεδαση![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMLAPGSXR
τελικα πιο μηχανακι ειναι το καλυτερο στη πιστα?πιο ευκολοδηγητο,πιο στριφτεο.προσωπικες εμπειριε και foto
triumph daytona triple 675 ....
kales oi apopseis alla exei kaneis apo ayta poy proteinei odhghsei se pista?valte ta kai mia foto na thaymaso na do ti tha paro gia track day bike
επισήμως δεν υπάρχει το triple στην ονομασία... :wacko:Αρχικά δημιουργήθηκε από losttris
triumph daytona triple 675 ....
το καλύτερο για πίστα είναι το gsxr-750.Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMLAPGSXR
τελικα πιο μηχανακι ειναι το καλυτερο στη πιστα?πιο ευκολοδηγητο,πιο στριφτεο.προσωπικες εμπειριε και foto![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από biglebowski
οχι σαν το 675 που θελει ειδικο τριμαρισμα αλλιως εχει 'ταβανι' σε χρονους
αυτό φίλε μου μπορείς να το εξηγήσεις καλύτερα?![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από biglebowski
οχι σαν το 675 που θελει ειδικο τριμαρισμα αλλιως εχει 'ταβανι' σε χρονους
και δικια μου ερωτηση!αυτό φίλε μου μπορείς να το εξηγήσεις καλύτερα?
ωραιο θεματακι γενικα.εσεις που ασχολειστε πειτε τιποτις.τακωθητε αν χρειαστει!:rotflmao:
να εχει ζουμι η υποθεση!![]()