το NGK BPR6ES μπορει να φορεθει σε μοτερ που φοραει ΝGK BPR6E?
καποιος μου ειπε οτι το S δηλωνει οτι ειναι ενισχυμενο BPR6E
ισχυει η δε παιζει κατι τετοιο?
το NGK BPR6ES μπορει να φορεθει σε μοτερ που φοραει ΝGK BPR6E?
καποιος μου ειπε οτι το S δηλωνει οτι ειναι ενισχυμενο BPR6E
ισχυει η δε παιζει κατι τετοιο?
Dorsoduro 750 & Norton 16H
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Το κεντρικό ηλεκτρόδιο είναι 2.5mm αντί 1.5mm.Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
Standard 2.5 Type γράφει το διάγραμμα ... που φαίνεται η ενίσχυση σε σχέση με το απλό όμως ;;![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Σωστό ....Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Το κεντρικό ηλεκτρόδιο είναι 2.5mm αντί 1.5mm..... άλλο πράγμα καταλάβαινα ο καμένος... :a47: :a47:
(beam me up Scotty ... )
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Το κεντρικό ηλεκτρόδιο είναι 2.5mm αντί 1.5mm.
Αυτό γίνεται για ενύσχιση ή για την σωστή ανάφλεξη του μίγματος????
![]()
![]()
![]()
....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......
Και για τα 2 ...!!Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Αυτό γίνεται για ενύσχιση ή για την σωστή ανάφλεξη του μίγματος????
(αρκεί να είναι κατάλληλα διαμορφωμένος ο χώρος γύρω από τον μαστό - αλλιώς έχουμε γρήγορη υπερθέρμανση ...)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
.....![]()
![]()
ενύσχιση
:a13: :a13:
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Και για τα 2 ...!!
(αρκεί να είναι κατάλληλα διαμορφωμένος ο χώρος γύρω από τον μαστό - αλλιώς έχουμε γρήγορη υπερθέρμανση ...)![]()
Αρα λοιπόν σε περίπτωση που οι προδιαγραφές της μηχανής λένε για το ενυσχιμένο, αν βάζαμε το απλό θα είχαμε πρόβλημα κατά την καύση? (όχι τόσο καλή καύση όσον αφορά το τόξο ανάφλρξης και την καύση του μίγματος)?
αν σε πρείζω πες το μου!!!!![]()
....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ, ναι ...!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Αρα λοιπόν σε περίπτωση που οι προδιαγραφές της μηχανής λένε για το ενυσχιμένο, αν βάζαμε το απλό θα είχαμε πρόβλημα κατά την καύση? (όχι τόσο καλή καύση όσον αφορά το τόξο ανάφλρξης και την καύση του μίγματος)?![]()
(υποτίθεται ότι το "S" είναι racing και έχει αυξημένη ικανότητα αποβολής θερμότητας - σε σχέση με ένα "απλό" του ΙΔΙΟΥ θερμικού συντελεστή, αλλά μειωμένη ικανότητα αυτοκαθαρισμού στις χαμηλομεσαίες σ.α.λ. ).![]()
Αν συνεχίσεις τα "ενυσχιμένο" και "πρειζω, θα σου το πω ...Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
αν σε πρείζω πες το μου!!!!![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Sorry!![]()
Ε είμαι λίγο ανορθόγραφη!!! Τι να κάνω?
Στο θέμα μας! Άρα καλό είναι να βάζουμε αυτό που λέει ο κατασκευαστής, ακόμα κι όταν η μηχανή δεν χρησιμοποιήται αποκλιστικά για την χρήση που πρέπει?
Τι είναι χειρότερο? Ένα "λάθος" ανταλλακτικό ή μια "λάθος" χρήση?
Sorry και πάλι! Σίγουρα έχω σκοτώσει καμια δεκαρία λέξεις!!!![]()
....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......
Μπορείς να βάλεις και το EV....
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Με τον παρά σου (και την κυρά σου...) μπορείς να κάνεις ότι γουστάρεις ...Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Μπορείς να βάλεις και το EV....![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Κάτι έχεις μπερδεψει σχετικά σε τα subforums ....Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Τι είναι χειρότερο? Ένα "λάθος" ανταλλακτικό ή μια "λάθος" χρήση?![]()
(δεν είμαστε στους Προβληματισμούς !!)![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Πιστεύω να μην πέρασε απαρατήρητο ότι δεν ανέφερα τίποτα σχετικό με το ιρίδιο :smilea:Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Με τον παρά σου (και την κυρά σου...) μπορείς να κάνεις ότι γουστάρεις ...![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....