http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes...a/efk/efk5.htm
αρχικα διαβασε εδω οσοι εχετε χρονο.
http://rapidshare.com/files/81700592..._2006.zip.html
κατεβαστε το αρχειο αυτο και βρειτε το αυτοκινητο που σας ενδιαφερει
βαση της τιμης που δινει(εργοστασικη τιμη), βαλτε τους φορους με βαση τα κυβικα
ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ
Μέχρι 900 κ.ε.
5%
Από 901-1400 κ.ε.
12%
Από 1401-1600 κ.ε.
20%
Από 1601-1800 κ.ε.
30%
Από 1801-2000 κ.ε.
40%
Από 2001 κ.ε. και πάνω
50%
Η φορολογητέα αξία για την επιβολή του τέλους ταξινόμησης διαμορφώνεται από την τιμή χονδρικής πώλησης του αυτοκινήτου, όπως αυτή εμφανίζεται στους σχετικούς τιμοκαταλόγους των επισήμων διανομέων, συνυπολογιζόμενων και των εξόδων ασφάλισης και μεταφοράς του αυτοκινήτου στη χώρα. Η τιμή αυτή, δεν μπορεί να είναι μικρότερη από την τιμή αγοράς του αυτοκινήτου.
Το συμπιεσμένο αρχείο ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ & ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΕΛΩΝΙΣΘΕΝΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εύρεση τιμών(αυτο που εδωσα παραπανω).
Προκειμένου για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ή κατά τα παραπάνω τιμή χονδρικής πώλησης που είχαν ως καινούργια, μειώνεται κατά ένα ποσοστό λόγω φθοράς από τη συνήθη χρήση ή άλλη αιτία σύμφωνα με την παρακάτω κλίμακα.
Κλίμακα απομείωσης για τα μεταχειρισμένα επιβατικά οχήματα:
http://www.autotriti.gr/news/preview..._DATA_ID=66694
Από 6 μέχρι 12 μήνες από την ημερομηνία της πρώτης θέσης σε κυκλοφορία και με την προϋπόθεση ότι έχει διανύσει περισσότερα από 6.000 χιλιόμετρα μείωση της αξίας 7%.