Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Άνοιγμα εξατμίσεων σε R1 2005, Dyno

  1. #1

    Άνοιγμα εξατμίσεων σε R1 2005, Dyno

    Λοιπόν παίδες, έκανα την μετατροπή και την τοποθέτηση των τελικών πάνω στη μηχανή.
    Τελικά αποδείχτηκε οτι ήμουν απο τους άτυχους, καθώς το μηχανάκι έδειξε σαν μαμά 147 άλογα!!! τροχό (ίσως βέβαια το αποτέλεσμα να οφείλεται στο οτι το μηχανάκι έχει κάνει μόνο 5000χλμ και το καύσιμο του είναι σχετικά χάλια αν παρατηρήσετε τα διαγράμματα καυσανάυσης, παίζει αυτό; ). Το καλό είναι οτι μετά την τοποθέτηση των τελικών, καταλύτη και ρύθμιση το μηχανάκι έδειξε 157!!!! άλογα στον τροχό. Φυσικά υπερ ευχαριστημένος και ο ήχος, απλά καμία σχέση. Τα παιδιά στο συνεργείο έπαθαν την πλάκα τους καθώς και όποιος άλλος ήταν έκει και είδε +10 άλογα τροχό βελτίωση.
    Ακολουθούν και τα ντοκουμέντα της δυναμομέτρησης (εκτυπώσεις και βίντεο).
    Το προτείνω σε όλους!!!

    Dyno πρίν
    http://www.youtube.com/watch?v=C6IvwbvZxVc

    Dyno μετά
    http://www.youtube.com/watch?v=f0ocCrexirs&feature=user

    Φωτό δυναμομέτρηση πρίν και μετά
    http://i132.photobucket.com/albums/q...g?t=1199937866

    Φωτό δυναμομέτρηση σε σχέση με καυσανάλυση
    http://i132.photobucket.com/albums/q...g?t=1199937867

    Φωτό δυναμόμετρηση πρίν και μετά, σε σχέση με καυσανάλυση
    http://i132.photobucket.com/albums/q...g?t=1199937868
    http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
    http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
    http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
    http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013

    100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
    Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.

  2. #2
    157 άλογα τροχό μια χαρά είσαι.

    Ωραίο και το διάγραμμα και φυσικά να ξέρεις πως κι εκείνη η κούρμπα στις μασαίες μπορεί να φύγει.

    Το είχα πει και πιο παλιά. Όποτε μπορέσω θα ανεβάσω δυναμόγραμμα.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Ωραίο και το διάγραμμα και φυσικά να ξέρεις πως κι εκείνη η κούρμπα στις μασαίες μπορεί να φύγει.
    Το είχα πει και πιο παλιά. .
    Για πες γιατί πραγματικά δεν έχω ιδέα. Έχεις καμιά άλλη ιδέα εκτός απο PC που θα μπορούσε να γίνει στο μηχανάκι για να δυναμώσει κι άλλο χωρίς να ανοίξει το μοτέρ;

    ΥΓ. Σωστό δεν είναι που η δυναμομέτρηση γίνεται με 4η; Ένας φίλος είπε οτι του κάνουν δυναμομέτρηση στη μοτοδυναμική με 6η!;
    http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
    http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
    http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
    http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013

    100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
    Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.

  4. #4
    Καυλαντης ! Το avatar του/της R-1nas
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    450
    10 aloga? ! ?! !


    re polla den einai ?

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από R-1nas
    10 aloga? ! ?! !


    re polla den einai ?
    Κι εγώ το ίδιο είπα. Αλλά πρέπει να παίζει ρόλο και το air/fuel ratio πρίν τη ρύθμιση. Το μηχανάκι ψηλά, αν δείς τα διαγράμματα, στέγνωνε. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.
    Εσύ το δυναμομέτρησες πρίν και μετά τις αλλαγές;
    http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
    http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
    http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
    http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013

    100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
    Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.

  6. #6
    Καυλαντης ! Το avatar του/της R-1nas
    Εγγραφή
    03/04/2006
    Μηνύματα
    450
    Oxi den ekana kamia dynamometrisi.

    Edo kai kairo prospatho na vro xrono na asxolitho alla tzifos.

    Vasika emena me mama eksatmiseis o mixanikos eixe rithmisei apo konter olous tous kylindrous +3

    kai tora to exei kanei +8 +12 +8 +12.

    Agorasa mama eksatmiseis kainourgies apo ebay kai tha pesoun dokimes kai metriseis sto dyno fisika otan vro xrono

  7. #7
    oreo to motori
    [FONT=Arial Black]YAMAHA YZF R1[/FONT]

  8. #8
    φιλε μου για να γινει ρυθμιση υποθετω οτι υπαρχει power comander σωστα?

  9. #9
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Εφόσων στέγνωσε ψηλά καλά θα κάνεις να το εμπλουτήσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που έδειξε και τόσο πολλά άλογα...

    R1SP φίλου, στα 3000χλμ είχε δείξει 148 οπότε είσαι οκ. Με ολόκληρη εξάτμιση και σωστά καύσiμα με commander έφτασε τα 166 αλλά με χαοτική διαφορά στις χαμηλομεσαίες (προς το καλύτερο εννοείται). Εννοείτε πως η τρύπα στις 7 εξαφανίστηκε.

    Δε ξέρω μήπως με κατάρτηση του καταλύτη μπορέσεις να μαζέψεις αυτή τη τρύπα.

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
    Εφόσων στέγνωσε ψηλά καλά θα κάνεις να το εμπλουτήσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που έδειξε και τόσο πολλά άλογα...
    Μετά τη ρύθμιση του καυσίμου το μηχανάκι δεν είναι στεγνό (δες την πριν-μετά καυσανάλυση). Πλεόν, ψηλά το μηχανάκι ερχόταν σε καλή αναλογία air/fuel ενώ σε χαμηλότερες στροφές είναι πιο πλούσιο.
    Το στέγνωμα ψηλά, είναι λόγος για να δείξει το μηχανάκι πολλά άλογα; Πως εξηγείται αυτό; Πάντως όπως σου είπα, εδώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Μετά το PC υποθέτω θα φτιάξει και αυτό.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
    R1SP φίλου, στα 3000χλμ είχε δείξει 148 οπότε είσαι οκ. Με ολόκληρη εξάτμιση και σωστά καύσiμα με commander έφτασε τα 166 αλλά με χαοτική διαφορά στις χαμηλομεσαίες (προς το καλύτερο εννοείται). Εννοείτε πως η τρύπα στις 7 εξαφανίστηκε.
    Δε ξέρω μήπως με κατάρτηση του καταλύτη μπορέσεις να μαζέψεις αυτή τη τρύπα.
    Κατάρτηση=κατάργηση; Άν ναί, ο καταλύτης δεν υπάρχει στο μηχανάκι. Δεν έχει αγοραστεί Υ aftermarket αλλά έφυγαν όλες οι κυψέλες που έχει μέσα το υπάρχον Υ της μαμάς.
    http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
    http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
    http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
    http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013

    100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
    Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.

  11. #11
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Μετά το Pc και με λίγο καύσιμα εκεί που πρέπει θα δείς σίγουρα βελτίωση και κλεισιμο μέρους ή συνολικά της τρύπας στις μεσαίες. Τα δυναμόμετρα λόγο διαφορετικού φορτίου σε σχέση με το δρόμο δείχνουν το μηχανάκι να απαιτεί λιγότερα καύσιμα για να δουλέψει σωστά...

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2008, 20:31
  2. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ Yamaha Yzf R1 2005
    από GSAVVAG στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2008, 08:12
  3. klm service σε R1 του ΄99
    από athandim στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 29/08/2006, 23:59
  4. Xenon ΣΕ R1-06
    από thehulk στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2006, 03:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF