Λοιπόν παίδες, έκανα την μετατροπή και την τοποθέτηση των τελικών πάνω στη μηχανή.
Τελικά αποδείχτηκε οτι ήμουν απο τους άτυχους, καθώς το μηχανάκι έδειξε σαν μαμά 147 άλογα!!! τροχό (ίσως βέβαια το αποτέλεσμα να οφείλεται στο οτι το μηχανάκι έχει κάνει μόνο 5000χλμ και το καύσιμο του είναι σχετικά χάλια αν παρατηρήσετε τα διαγράμματα καυσανάυσης, παίζει αυτό; ). Το καλό είναι οτι μετά την τοποθέτηση των τελικών, καταλύτη και ρύθμιση το μηχανάκι έδειξε 157!!!! άλογα στον τροχό. Φυσικά υπερ ευχαριστημένος και ο ήχος, απλά καμία σχέση. Τα παιδιά στο συνεργείο έπαθαν την πλάκα τους καθώς και όποιος άλλος ήταν έκει και είδε +10 άλογα τροχό βελτίωση.
Ακολουθούν και τα ντοκουμέντα της δυναμομέτρησης (εκτυπώσεις και βίντεο).
Το προτείνω σε όλους!!!
Dyno πρίν
http://www.youtube.com/watch?v=C6IvwbvZxVc
Dyno μετά
http://www.youtube.com/watch?v=f0ocCrexirs&feature=user
Φωτό δυναμομέτρηση πρίν και μετά
http://i132.photobucket.com/albums/q...g?t=1199937866
Φωτό δυναμομέτρηση σε σχέση με καυσανάλυση
http://i132.photobucket.com/albums/q...g?t=1199937867
Φωτό δυναμόμετρηση πρίν και μετά, σε σχέση με καυσανάλυση
http://i132.photobucket.com/albums/q...g?t=1199937868