ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ABS ΣΕ ΜΙΑ V-STORM K6 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ABS ΣΕ ΜΙΑ V-STORM K6 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ.
Εχω την γνώμη ότι δεν μπορείς..... εκτός αν τα αλλάξεις όλα.... Δεν έχω γνώμη για το κόστος αλλά και πάλι γνώμες πολλές θα ακούσεις σε λίγο....Αρχικά δημιουργήθηκε από taz7
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ABS ΣΕ ΜΙΑ V-STORM K6 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ.
Τώρα αν θες πληροφορίες, δεν παίρνεις ένα τηλ σε κανένα εξουσιοδοτημένο Suzuki?
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Δεν είχαν ABS τα Κ6 βεστρωμ;![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
τα μοντελα του 2006 που εχουν abs ειναι απο τον 7ο και μετα ενω το δικο μου ειναι ιανουαριου.
Εχω την εντυπωση οτι θα σου ερθει πιο οικονομικα να δωσεις την Κ6 που λες και να παρεις μια Κ7/8 με ABS παρα να προσθεσεις στην υπαρχουσα.
Οτι γινεται, γινεται. Αλλα το κοστος ειναι υπερογκο.
(Απο τον 7/07 τα ελεγε Κ7)
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από taz7
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ABS ΣΕ ΜΙΑ V-STORM K6 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ.Αστο ρε φιλε το ABS,εκτος αν εισαι απειρος οδηγος,οποτε θα σε βοηθησει λιγο.Να ξερεις οτι στο χωμα πρεπει να το αποσυνδεεις,αν εχει τουμπακια στην ασφαλτο ενεργοποιηται αλλα και γενικοτερα δεν δουλευει τοσο καλα και στη τελικη εχει 8-9 κιλα παραπανω βαρος.Εγω πηρα το μηχανακι τον Οκτωβριο 2007 και το εψαξα σε ανεξαρτητους για να μην εχει ABS αφου ειχα τεσταρει αυτο που εχει.
Ρε άστο το ABS εμένα έχει και δεν ξέρω πως να το απενεργοποιήσω και τί επιπτώσεις θα έχει...
Με οσους κατοχους στρομ εχω συζητησει το θεμα και με ενα-δυο τεστακια που εχουμε κανει καταληγω προσωπικα στο εξης συμπερασμα:
Τα φρενα του Στρομ ΔΕΝ ειναι απο τα ατου του. Ειναι μετρια, ισως και χειροτερα. Το μπροστινο (σε Κ7 με το ABS απενεργοποιημενο) λογω μεγαλης διαδρομης της αναρτησης ειναι αρκετα προοδευτικο και δυσκολα μπλοκαρει, αλλα το πισω εχει χαλια αισθηση (κοινως ειναι σαν να πατας διακοπτη φωτισμου με το ποδι) και μπλοκαρει και μονο με τη σκεψη. Το ABS ομως φαινεται να βελτιωνει καπως την κατασταση, καθως σου επιτρεπει να πιεσεις ολο το μπροστινο και βελτιωνει ελαχιστα και το πισω, το οποιο ομως παλι λογω αισθησης αλλα και τασης να μπλοκαρει ενεργοποιει σχεδον παντα το ABS!!! Και επειδη το ABS δουλευει σαν κυκλωμα, αυτο επηρρεαζει και το μπροστινο, ενεργοποιοντας το ακαιρα. Ειλικρινα, σε φρεναρισμα "πανικου" εχω την εντυπωση οτι φρεναρω πολυ καλυτερα ΜΟΝΟ με το μπροστινο, παρα πατωντας και τα 2 φρενα. Βεβαια το να φρεναρεις μονο με το μπροστινο δεν ειναι και οτι καλυτερο, καθως αποστεθεροποιειται το πισω μερος... ε, με ενα τσιμπημα στο πισω διορθωνεις. Το βασικοτερο ομως ειναι να εχουμε παντα στο μυαλο μας οτι το ABS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΕΙΑ!
Οσο για το χωμα, μπορεις ανα πασα στιγμη να αφαιρεσεις τις 2 ασφαλειες του ABS και να το απενεργοποιησεις.
Tωρα οσον αφορα την αρχικη ερωτηση, εμμενω στην αποψη μου οτι ΔΕ ΣΥΜΦΑΙΡΕΙ να βαλεις εκ των υστερων το ABS. Η δινεις αυτη που εχεις και παιρνεις μια Κ7/8 με ABS η το ξεχνας.![]()
Μου κάνει τρομερή εντύπωση πόσο εύκολα και "ελαφριά τη καρδία" κάποιοι συμβουλεύουν κάποιον να μην πάρει μηχανάκι με ΑΒΣ (άσχετα αν στην συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει το να μην βάλει εκ των υστέρων για οικονομικούς λόγους ...).![]()
Φαντάζομαι ότι αν έπρεπε να υπογράψουν χαρτί που να τους δεσμεύει ότι σε περίπτωση "χαζοτούμπας" (σαν κι αυτές που σώζει το ABS) αναλαμβάνουν τα έξοδα επισκευής, θα τηρούσαν διαφορετική στάση...![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Μου κάνει τρομερή εντύπωση πόσο εύκολα και "ελαφριά τη καρδία" κάποιοι συμβουλεύουν κάποιον να μην πάρει μηχανάκι με ΑΒΣ (άσχετα αν στην συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει το να μην βάλει εκ των υστέρων για οικονομικούς λόγους ...).![]()
Φαντάζομαι ότι αν έπρεπε να υπογράψουν χαρτί που να τους δεσμεύει ότι σε περίπτωση "χαζοτούμπας" (σαν κι αυτές που σώζει το ABS) αναλαμβάνουν τα έξοδα επισκευής, θα τηρούσαν διαφορετική στάση...![]()
+650
το abs σωζει απο δισκολεσ καταστασεις.Οσο εμπειρος και να εισαι σε κατασταση πανικου θα την κανεις την κουτσουκελα σου.bigcry
Για χωμα δεν ξερω πως ...παει αλλα για ασφαλτο..μαμαει κυριως το μπροστινο γιατι το πισω ...ασαφες
![]()
To κακό με το ΑΒΣ είναι οτι κάθε φορά που φρενάρεις απότομα κάνει η απόσταση φρεναρίσματος και η αίσθηση διαφέρει...
Φαντάζομαι λόγω εγκεφάλου που υποτιμά ή υπερεκτιμά καμία φορά την πρόσφυση του οδοστρόματος...![]()
Καλημερα
το μονο που μπορω να πω ειναι οτι το v-strom abs δεν κανει για χωμα (ας τολμησει καποιος να κατεβει
πεταλο και κατηφορα και τα λεμε)
το abs σαν επιπλεον ασφαλεια πιστευω παντα χρειαζεται ειδικα με την αγωνιστικη-ελληνικη ασφαλτο
( ειδατε καποιον μοτοσυκλετιστη που ερχεται απο ευρωπη να οδηγει με τον επιθετικο δικο μας τροπο)
αντιθετα εμεις οταν οδηγουμε εξω μεταμορφωνομαστε σε οδηγους παγκοσμιου
Eπι τη ευκαιρια, θα θελα να ρωτησω, τη λυσσα εχει πιασει ολο τον κοσμο με τα φρενα του βεστρομ. Εχω ενα κ5 650 εδω και 2μιση χρονια και δεν εχω κανενα παραπονο απ τα φρενα. Ειναι οσο δυνατα χρειαζοντε δεν μπλοκαρουν ευκολα και η αισθηση τους ειναι μια χαρα. Τι ζητατε απ τα φρενα δεν εχω καταλαβει. Σημειωτεον οτι κινουμε συνηθως δικαβαλος και συχνα με αρκετα μπαγκαζια. Εχω την αισθηση οτι απο στομα σε στομα εχει βγει αυτη η βρωμα αδικα και διαιωνιζετε πλεον απο συνηθεια. Θα θελα τις γνωμες σας και τι ακριβως δεν σας αρεσει απ τα φρενα.
Μαλλον δεν το διαπυπωσα σωστα
δεν εχω κανενα παραπονο
ισα ισα το αντιθετο .
σωστη αισθηση και πατωντας την μανετα εχεις παντα το τοσο φρενο που χρειαζεσαι
απλως θελω το abs σαν εχτρα προστασια