Ξερεις υπαρχουν κατι κιτακια στο ιντερνετ που μπορεις να κανεις την boneville να μοιαζει με καθαροαιμη norton
![]()
AFTER
....τι ενοείς κιτάκια?
ενοείς σετ αυξησης κυβισμού όπως πχ wiseco κλπ-η κοσμητικές αλαγές όπωσ τεπόζιτα -χρωμια-σελες/ουρές κλπ?
Νομίζω οτι το Thruxton απο τη μανα του ειναι τέλειο,εκτος απο μικροαλαγές πχ εξατμιση-φιλτρο-Αιr Injection Removal kit,,αντε και κανένα Napoleon καθρέπτη bar end-
εαν εχεις συγκεκριμενο site για τα κιτακια...στείλε μου!
ποτε δεν ξέρεις ...!
thanks
Eugene
VIVA LA REVOLUTION!
1984. BSA M20
1989.PIAGIO VESPA PX200
2004.KAWA Z750
2007.TRIUMPH THRUXTON 900
Αρχικά δημιουργήθηκε από begenius
για να θυμούνται οι παλιοί ....
και να μαθαίνουν οι νέοι!!! 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Μονο αισθητικες αλλαγες εννοω
Θα βρω τα site και θα βαλω τα λινκς
Παιδια ευχαριστω πολύ!...και στα δικά σας!!
μετα απο αρκετα χρονια στα τιμόνια,(28 και κατι έως τώρα)
αφου αλαξα αρκετα μηχανακια,(BSA-VESPA-Z750-..και το Τhruxton απο τον περασμενο Δεκεμβρη)
καταληξα στο συμπέρασμα οτι
ανεξαρτητα απο κυβικα επιδοσεις-άλογα κλπ-μια μοτοσυκλετα - η δικια σου-
θα πρεπει να εχει ..κατι απο σένα,απο το χαρακτηρα σου-
αυτος πρεπει να ειναι και ο λόγος που ενω ειχα ενα απο τα <<καλυτερα>>γυμνα της κατηγοριας (kawa z750)-μετα απο 3 και κατι χρονια -αποφασισα να το πουλησω και να παρω το Thruxton.
πιστευω οτι το kawa ενω σου εδινε γκαζι-στριψιμο -επιταχυνση κλπ-παραηταν <<τελειο>>πως να το θεσω-ενιωθα ενας χειριστης και τιποτα παραπανω-Πιστευω οτι μια μηχανη πρεπει να εχει να σου μεταδωσει κατι-αυτο που καποιοι θεωρουν <<χαρακτήρα>> .Μπορει τα ηλεκτρονικα κυκλωματα-ο ηλεκτρονικα ελεγχομενος ψεκασμος,η ηλεκτρικη αντλια καυσιμου,τα digital οργανα να προσφερουν αξιοπιστια-οικονομια-κλπ---αλλα πιστευω οτι μετατρεπουν μια μοτοσυκλέτα σε <<άψυχο-ουδετερο-κλινικό>> μηχανημα.Ο αναβάτης μετατρεπεται σε χρηστη-χειριστή.
Να μου λειπει .Οσα μου εδωσε και μου δινει καθημερινα το Τhruxton---σε 1/μιση μήνα-ακομη στρωνω το μοτερ-ΔΕΝ μου τα εδωσε σε τρισυμισυ χρονια το Z-
Iσως τελικα να εχουν δικιο αυτοι που προτιμανε τα ευρωπαικα απο τα γιαπωνέζικα.ισως παλι να εχω και αδικο σε ολα -Πανω απο ολα ομως πιστεύω οτι η μοτοσυκλετα σου πρεπει να σε κανει να νιωθεις ωραια !
keep on Rocking!!!and Riding!
eugene
![]()
VIVA LA REVOLUTION!
1984. BSA M20
1989.PIAGIO VESPA PX200
2004.KAWA Z750
2007.TRIUMPH THRUXTON 900
τα πες ολα!Αρχικά δημιουργήθηκε από begenius
Παιδια ευχαριστω πολύ!...και στα δικά σας!!
μετα απο αρκετα χρονια στα τιμόνια,(28 και κατι έως τώρα)
αφου αλαξα αρκετα μηχανακια,(BSA-VESPA-Z750-..και το Τhruxton απο τον περασμενο Δεκεμβρη)
καταληξα στο συμπέρασμα οτι
ανεξαρτητα απο κυβικα επιδοσεις-άλογα κλπ-μια μοτοσυκλετα - η δικια σου-
θα πρεπει να εχει ..κατι απο σένα,απο το χαρακτηρα σου-
αυτος πρεπει να ειναι και ο λόγος που ενω ειχα ενα απο τα <<καλυτερα>>γυμνα της κατηγοριας (kawa z750)-μετα απο 3 και κατι χρονια -αποφασισα να το πουλησω και να παρω το Thruxton.
πιστευω οτι το kawa ενω σου εδινε γκαζι-στριψιμο -επιταχυνση κλπ-παραηταν <<τελειο>>πως να το θεσω-ενιωθα ενας χειριστης και τιποτα παραπανω-Πιστευω οτι μια μηχανη πρεπει να εχει να σου μεταδωσει κατι-αυτο που καποιοι θεωρουν <<χαρακτήρα>> .Μπορει τα ηλεκτρονικα κυκλωματα-ο ηλεκτρονικα ελεγχομενος ψεκασμος,η ηλεκτρικη αντλια καυσιμου,τα digital οργανα να προσφερουν αξιοπιστια-οικονομια-κλπ---αλλα πιστευω οτι μετατρεπουν μια μοτοσυκλέτα σε <<άψυχο-ουδετερο-κλινικό>> μηχανημα.Ο αναβάτης μετατρεπεται σε χρηστη-χειριστή.
Να μου λειπει .Οσα μου εδωσε και μου δινει καθημερινα το Τhruxton---σε 1/μιση μήνα-ακομη στρωνω το μοτερ-ΔΕΝ μου τα εδωσε σε τρισυμισυ χρονια το Z-
Iσως τελικα να εχουν δικιο αυτοι που προτιμανε τα ευρωπαικα απο τα γιαπωνέζικα.ισως παλι να εχω και αδικο σε ολα -Πανω απο ολα ομως πιστεύω οτι η μοτοσυκλετα σου πρεπει να σε κανει να νιωθεις ωραια !
keep on Rocking!!!and Riding!
eugene
![]()
να την χαιρεσαι την κουκλα![]()
![]()
Και εγω ζαχαρωνα το thunderbird sport 900 αλλα αργοτερα ισως τελικα(αφου παρω το tiger1050)![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από begenius
Παιδια ευχαριστω πολύ!...και στα δικά σας!!
μετα απο αρκετα χρονια στα τιμόνια,(28 και κατι έως τώρα)
αφου αλαξα αρκετα μηχανακια,(BSA-VESPA-Z750-..και το Τhruxton απο τον περασμενο Δεκεμβρη)
καταληξα στο συμπέρασμα οτι
ανεξαρτητα απο κυβικα επιδοσεις-άλογα κλπ-μια μοτοσυκλετα - η δικια σου-
θα πρεπει να εχει ..κατι απο σένα,απο το χαρακτηρα σου-
αυτος πρεπει να ειναι και ο λόγος που ενω ειχα ενα απο τα <<καλυτερα>>γυμνα της κατηγοριας (kawa z750)-μετα απο 3 και κατι χρονια -αποφασισα να το πουλησω και να παρω το Thruxton.
πιστευω οτι το kawa ενω σου εδινε γκαζι-στριψιμο -επιταχυνση κλπ-παραηταν <<τελειο>>πως να το θεσω-ενιωθα ενας χειριστης και τιποτα παραπανω-Πιστευω οτι μια μηχανη πρεπει να εχει να σου μεταδωσει κατι-αυτο που καποιοι θεωρουν <<χαρακτήρα>> .Μπορει τα ηλεκτρονικα κυκλωματα-ο ηλεκτρονικα ελεγχομενος ψεκασμος,η ηλεκτρικη αντλια καυσιμου,τα digital οργανα να προσφερουν αξιοπιστια-οικονομια-κλπ---αλλα πιστευω οτι μετατρεπουν μια μοτοσυκλέτα σε <<άψυχο-ουδετερο-κλινικό>> μηχανημα.Ο αναβάτης μετατρεπεται σε χρηστη-χειριστή.
Να μου λειπει .Οσα μου εδωσε και μου δινει καθημερινα το Τhruxton---σε 1/μιση μήνα-ακομη στρωνω το μοτερ-ΔΕΝ μου τα εδωσε σε τρισυμισυ χρονια το Z-
Iσως τελικα να εχουν δικιο αυτοι που προτιμανε τα ευρωπαικα απο τα γιαπωνέζικα.ισως παλι να εχω και αδικο σε ολα -Πανω απο ολα ομως πιστεύω οτι η μοτοσυκλετα σου πρεπει να σε κανει να νιωθεις ωραια !
keep on Rocking!!!and Riding!
eugene![]()
![]()
![]()
![]()
οπωσ λενε , η γιαππονεζα ειναι πιστη συζηγος που δε λεει οχι...
η Ευρωπαια ειναι που κανει τα τρελα κολπα που γουσταρεισ αλλα ειναι και αλανιαρα....
και μερικοι αφτη τη προκληση ζητουν...
![]()
![]()
![]()
ή που θα σασει μια δουλεια
ή που θα σοχαλασει