re paidia paw na balw mprosta ti vespa mou proigoumeno montelo et4 150 kai de perneime ti miza me tipota adeiasa ti mpataria kai e manibela me tipota ti skata mporei na ftaiei paizei na mpoukose?(ipopsin tin eixa afisei sti broxi)
re paidia paw na balw mprosta ti vespa mou proigoumeno montelo et4 150 kai de perneime ti miza me tipota adeiasa ti mpataria kai e manibela me tipota ti skata mporei na ftaiei paizei na mpoukose?(ipopsin tin eixa afisei sti broxi)
Μπορεί να έχει πάρει υγρασία η πίπα(βλέπε επόμενο θρεντ![]()
![]()
)οπότε δοκίμασε να την σκουπίσεις (όπως και το μπουζί)ή να την στεγνώσεις με αέρα.
Εεεμμμ...τον διακόπτη τόν άνοιξες;![]()
![]()
![]()
![]()
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
-------------------------------------------------------------------
[FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]
Αρχικά δημιουργήθηκε από bajas
το αφησες για αρκετο καιρο παρατημενο ?
Τα αλογα ποτε δεν ειναι αρκετα
oxi re katebika se mia douleia efage mia geri broxi ka meta telos